Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen aina venäjällä käydessä tuonut Oden's Extremeä purkin pari kerrallaan, ja kyllähän ne aina käytettyä tulee. Hyvettä.

Mitens nuo "Piknik"-risteilyt Turusta Maarianhaminaan- ja takaisin, myydäänkö niillä nuuskaa? Ei saatana kerrota suoraan tuolla Viking Linen sivuilla..

Mitens nuo "Piknik"-risteilyt Turusta Maarianhaminaan- ja takaisin, myydäänkö niillä nuuskaa? Ei saatana kerrota suoraan tuolla Viking Linen sivuilla..

Nuuskaa myydään aina, JOS laiva on Ruotsin lipun alla. Viikkarin purkeista en tiedä, mutta ainakin Galaxylla saa nuuskaa heti jahka on tax free auennut.

Olis parin viikon päästä tarkotus tehdä reissu Ruotsiin ja ajella sit Haaparantaan Ruotsin rannikkoa niin pari asiaa on hämärän peitossa:
-Onko kaira sunnuntaisin auki?
-Löytyykö Ruotsin rannikolta samanlaisia tukkuja? Mietin vaan et onko Haaparannassa korkeemmat hinnat kun kuitenki rajan pinnassa on?

Olis parin viikon päästä tarkotus tehdä reissu Ruotsiin ja ajella sit Haaparantaan Ruotsin rannikkoa niin pari asiaa on hämärän peitossa:
-Onko kaira sunnuntaisin auki?
-Löytyykö Ruotsin rannikolta samanlaisia tukkuja? Mietin vaan et onko Haaparannassa korkeemmat hinnat kun kuitenki rajan pinnassa on?

Muistaakseni kaira ei oo auki sunnuntaisin, eikä ne muutkaan isot tukut.

Ja haaparannasta löytyy ainakin snuskungen tuon kairan lisäksi, mutta viime reissulla huomasin että taitaapi olla kairassa hinnat alhaisempia kuin muualla. Elikkä suosiolla vaan ostat sieltä kairasta ja lopetat turhan miettimisen.
Ainoastaan laivalta saa halvemmalla ku kairasta.

Virossa kävin tiistaina nuuskaa ettimässä. Sadamarketissa ja merekeskuksessa tuntu ainakin olevan tosi huono saatavuus, vaikka kyselin tosi monilta myyjiltä. Sitten löyty yks myyjä, jolla oli enää 9 kiekkoa tanskalaista pure nordic wintergreeniä jäljellä. En ollu kuullukkaan, mutta piti ne sit poistaa 5€/per kiekko. Strongia näyttäis olevan, mutta nikotiinipitosuutta en löydä mistään. Kosteinta nuuskaa mitä oon nähny ja jos ei paperiin kuivaa niin on hampaat ja huulet ihan ruskeet hetken päästä. Maku hammastahnamainen. Ei mitään parasta, mutta ihan hyvin menee jos kunnolla kuivaa paperiin.

Virossa kävin tiistaina nuuskaa ettimässä. Sadamarketissa ja merekeskuksessa tuntu ainakin olevan tosi huono saatavuus, vaikka kyselin tosi monilta myyjiltä. Sitten löyty yks myyjä, jolla oli enää 9 kiekkoa tanskalaista pure nordic wintergreeniä jäljellä. En ollu kuullukkaan, mutta piti ne sit poistaa 5€/per kiekko. Strongia näyttäis olevan, mutta nikotiinipitosuutta en löydä mistään. Kosteinta nuuskaa mitä oon nähny ja jos ei paperiin kuivaa niin on hampaat ja huulet ihan ruskeet hetken päästä. Maku hammastahnamainen. Ei mitään parasta, mutta ihan hyvin menee jos kunnolla kuivaa paperiin.

Mulla on tota normaalia Purenordiccia, kutosen kiekko. Ei parasta mutta menee. Voisi maustaa jollain kenties :P

Lähdössä luultavasti laivalle ensviikolla.
Huomioitavaa:
MÄ EN KYSY ONKO TOLPAN HINTA 40€ vai 50€
MÄ EN KYSY MITÄ MERKKEJÄ SAA
MÄ EN KYSY MILLON NUUSKAA VOI OSTAA

SAATANA MÄ MEEN SINNE LAIVALLE JA VEDÄN PÄÄN TÄYTEEN JA OSTAN MITÄ OSTAN.

Peace! :)

Muistaakseni kaira ei oo auki sunnuntaisin, eikä ne muutkaan isot tukut.

Ja haaparannasta löytyy ainakin snuskungen tuon kairan lisäksi, mutta viime reissulla huomasin että taitaapi olla kairassa hinnat alhaisempia kuin muualla. Elikkä suosiolla vaan ostat sieltä kairasta ja lopetat turhan miettimisen.
Ainoastaan laivalta saa halvemmalla ku kairasta.

Joo pelkäsin vaan tätä sunnuntaita ku reissu sillee suunniteltu et just sillo oltais hapiksessa.. Onko jollai tarkempaa tietoo et mikä paikka tää on: http://http://www.gotterian.se/snusgrossen/

Mitä teidän läheiset/tutu/muut ihmiset on mieltä nuuskasta?

Isä: LOPETA, saat syövän ja kuolet, lisäksi nuuska sisältää lasinsiruja!

Äiti: Ei kannata, mutta ei välitä.

Sisko: Miks pidät nuuskaa jääkaapis?

Veli: Vituttaa, kun on ite alaikänen ja ei voi käyttää/säilyttää himas

Random tytöt: HYI!!!!!!

Kaverit: jaa

Isä: ota toi kanin paska pois

Äiti: kai toi parempi on kuin tupakka

Veli: heitä biitti

tietämättömät pätijät: siinä on lasinsirua

Ex-työkaveri: ei ois myydä purkkia snyygeliä :D

Snusgrossen: Yllämainittu Kairan tukku mutta linkkis vaikuttas nopeella vilasulla joltai verkkokaupalta mist voi tilaa snussee.. Ruotsiin. :D

No emäntä sano et tolla ois oma osote yli-torniossa mut tiedä näistä ei viittis taas luottaa siihenkää :D ohan täs vielä pari viikkoo reissuu niin täytyy koittaa saada asioihin selkoo. =D

Nuuskakairan Tukku Habaranda Norra Industrivägen 1

Milloin on auki (la) suomen aikaan?

Pahimpaan biitin himoo oli tarjolla pari kikee Thunder Cool Minttiä. Menee paremman puutteessa

Pikainen googletus kertoo 11-16.

Tänään tuli käytyä haaparannan nuuskatukussa ja näköjään ovat pitentäneet lauantain aukioloaikaa kello 18 saakka. Ja nykyään myös sunnuntaisin auki. Niin siellä ainaki luki oven yläpuolella. Sunnuntainakin taisi olla kuuteen saakka auki. Oli aika edullista Offroadin Frosted pussia, kun maksoi vain 199.80 kruunua per puntti :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom