Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juu itteä vituttaa toi pummiminen kans aivan saatanasti! Tai toinen on et mukamas joku "hc nuuskaaja" sit ruinaa koko aika tykkiä, et heitä tykkiä... Jos sulla kerta irtonuuskaa ni leivo käsin tai osta ruitta...

Eilen poistettu viisuri... uskaltaakohan käyttää jo nuuskaa? Unohtu kysyä lekurilta...

Niinhän siinä vaan kävi eilen illalla että rödät jäi huuleen ja nukkumatti yllätti. Aamulla pienoinen kissanpaskan maku suussa. :D

Pakko myöntää, että tiukkaa tulee tekee, jos meenasin päästä irti nuuskasta. Päivällä loppu ja nyt tekee jo mieli hyppiä seinille. Varmaa lähettävä huomenna ostaa purkkaa, että jotain ois suuhun laitettavaks :D

Ei kannata kyl alkaa käyttään nuuskaa. Ei todellakaan. Vaikka se villekalle siitä laulaakin niin haluan kertoa junnut että ko. tavarasta on erittäin vaikea päästä irti, jopa röökiin verrattuna.

Ei kannata kyl alkaa käyttään nuuskaa. Ei todellakaan. Vaikka se villekalle siitä laulaakin niin haluan kertoa junnut että ko. tavarasta on erittäin vaikea päästä irti, jopa röökiin verrattuna.

Täysin totta. Elämäni tyhmin päätös aikanaan "vähän" kokeilla. Tästä on myös vaikeampaa löytää niitä huonoja puolia kuin röökistä eli se henkinen lopettamispäätös on vielä vaikeampi.

Pari vuotta sitten itellä loppu käyttö itsestään puoleksi vuodeksi. Ei jotenkin vaan maistunut. Sitten aloin käyttämään satunnaisesti pussia. Nyt oon pysyny edelleen pussissa ja päivässä menee 0-5 pussia.

Tänään tuli taas parilla tornilla varastoja kasvatettua. 2x thunder frosted extra stark <3

Ja itse säilytin nuorempana ikkunanvälissä. Ei tosin kesällä tietenkään toimi :D

Tulehan kertoo tuntemuksiasi kyseisestä aineesta kun oot tornin verran käyttäny. Ei tietenkään paha, jos on muuta nuuskaa käyttää välissä, mutta jos ei oo niin aika taistelua tulee olemaan käyttää nuo loppuu :D

Tänään tuli taas parilla tornilla varastoja kasvatettua. 2x thunder frosted extra stark <3

Ja itse säilytin nuorempana ikkunanvälissä. Ei tosin kesällä tietenkään toimi :D
Ei tämä mistään ala-ikäisyydestä kiinni ole, vaan siitä kun lomamatkalle lähdössä, ja meinasin jos nuo kaverin pasit ostaisi menomatkalla, ja omat sitten takasin tultaessa. :D

Hahah, en taas ajatellut ihan loppuun asti :D Ja ieki, oon offin frostedia tornin putkeen vetäny pussina ja löysänä, alkaa kyllä tökkimään jo muutaman kiekon jälkeen, niinku melkein jokanen makunuuska itellä. Hyvä tämmöne välikiekko vetää sillon tällön vaa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom