Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Käyttääkö ruotsalaiset Icetoolia vai onko niillä joku oma merkki?
Käyttääkö ruotsalaiset Icetoolia vai onko niillä joku oma merkki?
Joo nyt on pakko todeta myös, ehkenpä (onko tuo sana?) näytäkkään niin tyhmältä..http://www.youtube.com/watch?v=STIg_rssW3M
Samaan tyyliin, mut ylähuuleen. Ei tosiaan kannata ekaa kertaa kokeilla missään junassa tms :D
Pakko todeta samalla, et ei se nuuska ylähuulessa kuitenkaan sit niiin hölmön näköstä oo
:D hyvää päivääKerran olin kans junalla menossa ja laittelin aikani kuluks ettanit huuleen ni oikeen mukava kukkahattu täti huomautti oikeen asiallisesti että näyttää ihan hirveeltä ja siirty tästä vaunusta muualle istuu...:face:
Kuka kehtaa sanoa tuntemattomalle tuollain, oisit tarjonnut ruitallisen.Kerran olin kans junalla menossa ja laittelin aikani kuluks ettanit huuleen ni oikeen mukava kukkahattu täti huomautti oikeen asiallisesti että näyttää ihan hirveeltä ja siirty tästä vaunusta muualle istuu...:face:
Kertokaas palstatoverit, että mikä pussinuuska olisi asiaa? Intissä olen ja nuuskausta ei ole hirveästi tullut harrastettua, todettua tuli se, että Generalin normipussi oli ihan paskaa, ei tuntunut oikein miltään. Eli millä pussilla intin loppuun? Olen meinaan lähdössä laivalle tuossa ensi viikonloppuna ja leireillä kun vituttaa, niin voisi tehdä hyvää lyödä mälliä huuleen.
Suosittelen, että otat vahvinta mitä saat. Laivalta ainakin sai generalin extra sterkkiä aikoinaa. About tuplasti standardikamaa vahvempaa.Normi pussinuuska nyt on aika kyseenalaista, kun pitää laittaa kourallinen kerralla peltiin.
Ite käytän lähinnä enää pussia ja Onyx on ollut kestosuosikki. Helppo saatavuus ja sillee. Thunderit on kans ihan jees.