Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuskin löytyy Offroadia ollenkaan. Näin ihan lonkalta heitettynä. En ole ikinä laivalla törmännyt ton firman tuotteisiin. Ainoostaan Swedish Matchin nuuskaa ollut mun laivareissuilla.

Onkos muut maistanut tota Phantom classic lössiä, ekaks oli vähän oudon hajusta ja makusta, mut nyt toi rupee vaikuttamaan ihan jeppis tavaralta, ihan ok vaihtelua perus ettanille ja generalille, mitä yleensä on tarjolla.

Tuskin löytyy Offroadia ollenkaan. Näin ihan lonkalta heitettynä. En ole ikinä laivalla törmännyt ton firman tuotteisiin. Ainoostaan Swedish Matchin nuuskaa ollut mun laivareissuilla.

offroadin jääpussia oli laivalla 1kk sitten ainakin saatavilla.Ihan purugummille maistui ja haisi!!Ok kamaa suosittelen lämpimästi:hyvä:

Silja Galaxy reissu tehty ahvenanmaalle ja kaappi hetkeksi täynnä :) Valikoimasta löytyi ainakin Catchin lakua, naisten eucalyptys catchiä, perus generalia+whiteä, grovia, onyxiä ja sitten oli jotain value pack tarjousta myös tarjolla.

Onko noilla ruottin laivoilla niitä ettanin 3 tornia 90e tarjouksia vielä?

Kyllä siellä muistaakseni yleensä aina on jotain tollasia tarjouksia ollut. Joko Ettan, General tai Grov.

Kannattaa huomioida, että tarjoukset voivat olla vain toiseen suuntaan ja niitä tarjouseriä voi olla hyvinkin rajoitettu erä myynnissä. Itselläni kävi toukokuussa Gabriellalla niin, että tarjoukset olivat vain suomeen päin tultaessa ja niitä oli varmaan vain joku 10 pakettia = kesti alle 5min, että loppuivat.

Kuinka pitkä aika olisi hyvä olla nuuskaamatta ennen treeniä teidän mielestä? Onkos kukaan pitänyt nutua huulessa treenin aikana??

Mulla on ainakin biitti salilla huulessa, ja jos rupee pahasti valumaan niin sitten käyn laittamassa uuden, ei tuosta mulle ainakaan mitään haittaa ole ollut.

Kuinka pitkä aika olisi hyvä olla nuuskaamatta ennen treeniä teidän mielestä? Onkos kukaan pitänyt nutua huulessa treenin aikana??

Ööh? Minkä takia ei voisi pitää biittiä huulessa treenin aikana? :D

Enemmän kun tuli käytettyä, niin oli usein biitti huulessa, nykyään harvemmin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom