Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Jooh sama homma täällä paitsi itsellä oli Generalin löysää. Tuli kerran ostettua tätä torni ja 3-4 kiekon jälkeen alko kirvelee niin pirusti ja verta tulee suuhun ku pesee hampaita. Vaihdoin vanhaan tuttuun Ettaniin ja ongelma hävisi. Tai sitten olen vaan amatööri. :rolleyes:

Muuten, mitä hauskoja sanontoja te ootte kuullu kun on nuuska huulessa?
"Mörkö ullakolla"
"Jutila aitiossa"

Nää nyt on hauskimmat mitä mä oon kuullu. :david:

En usko et johtuu amatöörimäisyydestä. Ainakin itellä toi Onyxi repi ikenet pahemmin kun paljon nikotiiniltaan vahvemmat tuotteet. :o

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ai Ai! Äippä toi laivalta 2 tolppaa genua, 1 tolpan GR Rapee, 5prk genun whitee ja pakkasessa viä ennestää torni eetua ja 8prk genua ! Siis se tunne, kun nuuskaa on !

Se tunne on hieno :D! Itse sain juuri pakkaseen tornin eetua ja tornin göteborgs rapee, löysänä tietenkin :)!

Muusta ei ole varmaa faktatietoa, mutta se on ainakin saletti että KÄYTÄNNÖSSÄ voit roudata sitä biittiä niin paljon kun autoos mahtuu. En ole kuullut että tuolla ruotsi-suomi-rajalla ois ketään koskaan pysäytetty nuuskan takia.

Virallisesti taas raja taitaa olla sen 30 kiekkoa nuuskaa.

Vai teoriassa? Rajalla ei puututa pieniin määriin (t.s. omaan käyttöön), mutta sitten puututaan, kun takakontista löytyy 100 tornia. Pysäytettiin tuossa keväällä.

Vai teoriassa? Rajalla ei puututa pieniin määriin (t.s. omaan käyttöön), mutta sitten puututaan, kun takakontista löytyy 100 tornia. Pysäytettiin tuossa keväällä.

Kyllä sitä omaankin käyttöön voi tuoda paljonkin nuuskaa. Itse ostin ja toin päivää ennen tämän uuden lain voimaantuloa yli 50 tornia nuuskaa Haaparannasta. Kaikki menee omaan käyttöön kun kulutus on n. 1-2 tornia viikossa.

Nykyään kuitenkin omankin käytön lakisääteinen raja tuonnissa on 30 purkkia. Joten kaikki sen yli on rikoslaissa säädetty rangaistavaksi. Eri asia on kuitenkin se, että mikä on kiinnijäämisen todennäköisyys...

Kyllä sitä omaankin käyttöön voi tuoda paljonkin nuuskaa. Itse ostin ja toin päivää ennen tämän uuden lain voimaantuloa yli 50 tornia nuuskaa Haaparannasta. Kaikki menee omaan käyttöön kun kulutus on n. 1-2 tornia viikossa.

Tos on jo sitä asennetta! Vedätkö aina tuplat vai miten saat menee noi paljo viikossa?

Varmaa kokoajan mörkö ylähyllyllä.

.

Kyllä se aamusta iltaan on huulessa. Käsin kun väsää niin sitä menee enemmän kuin tykillä väsätessä. Normaali on kyllä 1.5 purkkia/päivä eli toi 2 tornia on ihan liikaa arvioitu. Ei mulla kyllä kolmea purkkia ikinä mene eli se 1-2 tornia/viikko pitäisi olla 1-2purkkia/päivä

Tuli ittekkin testattua miten näppärästi nuuskan hommaaminen sujuu Turku-Maarianhamina risteilyllä. Matka maksoi 18€ ja mukaan tarttui:
30x General Löss (Tarjous 95,50€)
10x Ettan Löss (36,90€)
10x Grov Löss (33,90€)
5x Genaral Onyx (19,50€)
1x Catch lakritsi portion ja Grov portion (3,90€/kpl)
On se vaan nykyään hiton kallista!

Minkäälaisia rajoituksia ostolle ei Siljalinen puolesta ollut ja homma toimi muutenkin loistavasti. Aamulla 8.15 lähtö ja paluu iltapäivällä 19.15.

Tuli ittekkin testattua miten näppärästi nuuskan hommaaminen sujuu Turku-Maarianhamina risteilyllä. Matka maksoi 18€ ja mukaan tarttui:
30x General Löss (Tarjous 95,50€)
10x Ettan Löss (36,90€)
10x Grov Löss (33,90€)
5x Genaral Onyx (19,50€)
1x Catch lakritsi portion ja Grov portion (3,90€/kpl)
On se vaan nykyään hiton kallista!

Minkäälaisia rajoituksia ostolle ei Siljalinen puolesta ollut ja homma toimi muutenkin loistavasti. Aamulla 8.15 lähtö ja paluu iltapäivällä 19.15.

Ai eetutorni jo 37€? Maaliskuussa ku ite viimeks kävin ni makso 32€. Ei perkele.

Onks toi Odens classic miten paskanmakusta nuuskaa?? Kukaan maistanu?

Itse olen testannnut vain Odenssin nuuskaa pussina. Paskan makusta juurikin ainakin tuo classic, myös kyseinen nuuska kanelin makuisena oli aika moista shaissea. Lakritsan makuisena menee ihan vaikka pussien koostumus on aika perseestä imo.

tietääkö kukaa minkälaisia tarjouksia silja euroopan turku-tukholma-turku välillä?? Vahtivatko tarkasti tuontimääriä?

Veikkaisin, että samat tarjoukset kuin tuossa yllä mainitsin eli 3 tornia generalin perusnuuskia, joissa lössissä 50g/kiekko ja pusseissa 30pussia/kiekko (ei onyx tai extra sterk) 95,50€
Tuontimääristä ei siljalla ole ainakaan omilla risteilyillä pidetty ollenkaan kiinni.

Hki-Sto-Hki Gabriellalla 21.5 maksoi Ettan ja General 42 €/torni (tosin purkit olivat +10% eli 50g:sia normaalin 45g:n siajaan)...

Jos jollain on hakureissu akttuutti niin mulla on myynnissä tax-freen bonuskortteja viikkarille. ;)

http://www.pakkotoisto.com/muut/100...nuskortti-x-2-voim-26-6-asti-ja-14-8-11-10-a/

On kyllä pian akuutti, mutt että viikkarilla... siitä en sit tiedä :D

E: ja ei mulla oo vielä ikääkään stadista lähtee..

Fake-edit 2: Eiks normikokosil kikel olevii tornei oo enää myynnis ollenkaa??

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom