Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Oletko maistanut odensia? Viikonloppuna HAISTOIN sitä eikä todellakaan tehnyt enää mieli maistaa. Vaikka kaikenmerkkisiä nuuskia olet maistanut, eikä huonoja olet tullut juuri vastaan, joku tuossa odensissa oli mätti. Haju oli todella karmiva. Kitkerä, häivähdys tuhkakuppia. Odensin kohdalla sanonta Huonokin nuuska on hyvää ei todellakaan pidä paikkaansa.

Mielestäni tuo Odensin original lös perusnuuska oli ihan kelpo nuuskaa. Ei se nyt samanlaista tietenkään ole kuin Ettan mutta en itse ainakaan laadussa huomannut mitään valittamista. Maku oli sellainen ehkä vähemmän suolainen ja ei niin voimakas kuin Ettanissa, ja jotain makuakin siinä ehkä hivenen oli. En tiedä sitten kun olen kuullut, että noissa saattaa laatu vaihdella joskus. Monet on sanonu että Offroadin pussinuuskissa ollu pussit levenny purkkiin. Odenssiltahan on tullu kaikkea uutta nuuskaa lähiaikoina. En ole kyllä kokeillut muita.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielestäni tuo Odensin original lös perusnuuska oli ihan kelpo nuuskaa. Ei se nyt samanlaista tietenkään ole kuin Ettan mutta en itse ainakaan laadussa huomannut mitään valittamista. Maku oli sellainen ehkä vähemmän suolainen ja ei niin voimakas kuin Ettanissa, ja jotain makuakin siinä ehkä hivenen oli. En tiedä sitten kun olen kuullut, että noissa saattaa laatu vaihdella joskus. Monet on sanonu että Offroadin pussinuuskissa ollu pussit levenny purkkiin. Odenssiltahan on tullu kaikkea uutta nuuskaa lähiaikoina. En ole kyllä kokeillut muita.

Offroadin pussit kyllä levis mulla tosi useasti.. Nykyään menee pussista genen extra sterk ja lösistä prima.. muita en huoli

gotland_gul_los.jpg

Nyt inessä tuota. Goltlandssnus Gul. On muuten todella jees, myös pussi.

Ite kävin tänää helatorstaina ruottissa nii joka kauppa oli auki, siellähän on helatorstai eri aikaan kuin suomessa. Tarttu mukaan ettan torni ja röödä torni.. :) kauppa josta ostin oli netto!!

Ai Ai! Äippä toi laivalta 2 tolppaa genua, 1 tolpan GR Rapee, 5prk genun whitee ja pakkasessa viä ennestää torni eetua ja 8prk genua ! Siis se tunne, kun nuuskaa on !

Onko thunderin extra sterk löösseni mistään kotosin?

Nyt olis sitä tarjolla, mut hinnaks sanottiin 50€ torni :wtf:

Tuskin on viidenkympin arvosta, vai?

Onhan se ihan jees. Mutta onhan tossa vähän "ylimäärästä" hinnassa. :david:

Yleensähän nuuskaa trokataan taloudellista hyötyä ajatellen. Varmaan aika harvassa ne jotka muille kun frendeille sitä nuuskaa persnetolla tänne härmään roudaa. :rolleyes:

Mun mielestä 50e / torni on vielä ihan kohtuullinen hinta "katukaupassa".

Onko kokemusta Phantom Classicista? Ikinä kuullutkaan moisesta, mutta sitä olisi nyt tulossa ja muuta ei ollut. Hieman jännittää, kun oon niin tykästynyt Ekstra Sterkeihin ja Skrufeihin ynnä muihin perinteisen vahvoihin nuuskiin. Perkele jos tuo on jotain sitrusmakustelupaskaa niin hajoaa kaali.

Onko kokemusta Phantom Classicista? Ikinä kuullutkaan moisesta, mutta sitä olisi nyt tulossa ja muuta ei ollut. Hieman jännittää, kun oon niin tykästynyt Ekstra Sterkeihin ja Skrufeihin ynnä muihin perinteisen vahvoihin nuuskiin. Perkele jos tuo on jotain sitrusmakustelupaskaa niin hajoaa kaali.

"Portion snus with traditional snus flavor, slightly peppery with hints of citrus and smooth round taste." ... kertoo google.

omnom kaveri tuo laivalta 2 tornia biittiä, toinen general onyxin pussia (jotkut kehu sitä täällä) ja ihan perus eetun paskaa.

Makuarviointia onyxista sitten kun saan ekan säkin huuleen!

omnom kaveri tuo laivalta 2 tornia biittiä, toinen general onyxin pussia (jotkut kehu sitä täällä) ja ihan perus eetun paskaa.

Makuarviointia onyxista sitten kun saan ekan säkin huuleen!

Onyxi on hyvää pussitavaraa, mun ikenet vaan ei jotenkin diggaa siitä samalla tavalla kun mä. :D

Mites tuolta haaparannasta on nuuskan tuonnin rajat? Käykö eurot? Minkä hintaisia tolppat on euroissa? :D Ekaa kertaa pitäis lähtee käymään :)

Mites tuolta haaparannasta on nuuskan tuonnin rajat? Käykö eurot? Minkä hintaisia tolppat on euroissa? :D Ekaa kertaa pitäis lähtee käymään :)

Muusta ei ole varmaa faktatietoa, mutta se on ainakin saletti että KÄYTÄNNÖSSÄ voit roudata sitä biittiä niin paljon kun autoos mahtuu. En ole kuullut että tuolla ruotsi-suomi-rajalla ois ketään koskaan pysäytetty nuuskan takia.

Virallisesti taas raja taitaa olla sen 30 kiekkoa nuuskaa.

Onyxi on hyvää pussitavaraa, mun ikenet vaan ei jotenkin diggaa siitä samalla tavalla kun mä. :D

Jooh sama homma täällä paitsi itsellä oli Generalin löysää. Tuli kerran ostettua tätä torni ja 3-4 kiekon jälkeen alko kirvelee niin pirusti ja verta tulee suuhun ku pesee hampaita. Vaihdoin vanhaan tuttuun Ettaniin ja ongelma hävisi. Tai sitten olen vaan amatööri. :rolleyes:

Muuten, mitä hauskoja sanontoja te ootte kuullu kun on nuuska huulessa?
"Mörkö ullakolla"
"Jutila aitiossa"

Nää nyt on hauskimmat mitä mä oon kuullu. :david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom