Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Pitkästä aikaa taas nuuskaa jääkaapissa ja ekan kiekon jälkeen ylähuulet aivan rikki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pari kuivaa jämäpurkkia ettania pakkasessa ja sit ois taas loppu. Kai se pitää sit taas Stokikseen suunnata kun tuo Haaparantaan ajo nyt ei hirveen houkuttelevalta kuulostas. Tosin mielumminhan ne sieltä hakis. Täytyy kottaa säästölinjaa vetää siihen asti.

Noniin, kotiuduttu ruottin vesiltä. Ai että on nannaa eetut huulessa.

Ja jottei jonku tarvi taas kohta tulla kysyy paljonko maksaa mikäkin ja mitä oli ja paljonko voi tuoda niin valotan hieman nykyistä tilannetta Silja Europan osalta.

Eli löyty seuraavia, suluissa tornihinta:

Ettan lös(32€), pussi(31€)
General lös(32€), pussi(31€), white portion(31€), Onyx(35€) Extra Sterk portion(31€)
Grov lös (32€), portion (31€)
Göteborgs lös (32€), pussi(31€)
Catch liquorice ja eucalyptys minipussi (32€)
Camel white ja original portion (29€)

Biittiä sai kantaa niin paljon ku oli rahaa, siitä ei välitetty ollenkaan. Myyntiajat 6:30 - 7:00 aamulla ja 9:00 - 12:30 aamupäivällä.

Josko siinä ois kaikki tältä erää.

EDIT: Icetooleja ei ollu.

Ainakin nyt kun olen astumassa Parolannummelle, niin alokasliitteessä luki mitä mukaan kohdassa, että jos tupakoit tai nuuskaat niin varaa 2 viikon annokset..

Hyi vittu onneks ei tartte niitten porttien läpi kävellä enää koskaa mut kyllä siä biittii saa käyttää

Tietääkös kukaan miten toi nuuskan tuominen eu:n ja schengenin ulkopuolelta toimii? Lomailen intiassa ja pitäs tuoda Chaini Khainia suomeen.. Tullin sivuilla nuuskan tuomisesta eu:n ulkopuolelta ei sanottu mitään.

Euron ja Svärjen kruunun kurssit muuttunu, joten kui paljon nyt tulee perus ETANA lössitornille hintaa? Ostetaa siis haaparannast.

Miten on tämä venäjän myynnin laita, olin ihan unohtanut. Onko tullirajoituksia, montako tolppaa saa tuua lössiä (45g/prk) ja pussia (22-24g/prk) Suomeen? Siel vissii kohtuu halpa viel nuuska?

Eli nyt käynyt pitkälti selväks, et laivalla eivät noita rajoituksia paljon katsele, mutta entäs tulli? Oletteko huomanneet, että tulli olisi napsinut entistä enemmän porukkaa tarkastukseen, kun laivalta tulevat?

Pitäisi lähteä nuuskaa hakemaan ja tuo asia kiinnostaa, jos laukussa esim. sen 10 tolppaa lösiä :D

Eli nyt käynyt pitkälti selväks, et laivalla eivät noita rajoituksia paljon katsele, mutta entäs tulli? Oletteko huomanneet, että tulli olisi napsinut entistä enemmän porukkaa tarkastukseen, kun laivalta tulevat?

Pitäisi lähteä nuuskaa hakemaan ja tuo asia kiinnostaa, jos laukussa esim. sen 10 tolppaa lösiä :D

Nyt ku ite olin europalla ni siinä terminaalissa ollu ku joku pari tyyppiä ja ne vaa katteli ku porukka lappaa ohitte, ei niitä kiinnostanu ihmisten laukut.

Miten on tämä venäjän myynnin laita, olin ihan unohtanut. Onko tullirajoituksia, montako tolppaa saa tuua lössiä (45g/prk) ja pussia (22-24g/prk) Suomeen? Siel vissii kohtuu halpa viel nuuska?

Käsittääkseni Venäjältä ei ole saanut ollenkaan nuuskaa nyt noin vuoteen, ellei nyt lähiaikoina ole taas alkanut saamaan.
e: ainakaan tuosta rajan pinnasta.

Nyt ku ite olin europalla ni siinä terminaalissa ollu ku joku pari tyyppiä ja ne vaa katteli ku porukka lappaa ohitte, ei niitä kiinnostanu ihmisten laukut.

Jep, ne oikeastaan seisoo sielä vaan, eikä niillä kiinnostaoikee nuuskamäärät, niillähän on myös koira mukana, ennemmin ne keskittyy suurempiin 'salakuljetuksiin' ja rikolliseen juttuihin ku nuuska. Jos olet hermostuneen olonen ja kävelet ohi ni ottavat varmasti tarkastukseen(ne myös ottaa satunnaisia tarkastukseen), koska olettaa että on jotain laitonta mukana, ja kun huomaavatkin, että täälä oli vain nuuskaa, niin joutuvat silti ottaan itelle nuuskat yms, koska ottivat jo tarkastukseen, vaikkei iso asia sinänsä ole.

Käsittääkseni Venäjältä ei ole saanut ollenkaan nuuskaa nyt noin vuoteen, ellei nyt lähiaikoina ole taas alkanut saamaan.

Jees. Olis hyvä saada sieltä ku tuo euro on heikentyny ruotsin kruunuun nähden. Ei oikee tekis mieli maksaa 50-60e tolpasta.

Ennen joulua sain kaverilta satsin Viipurista. Tilasin 4 tolppaa ja sen myös sain, tosin 3 niistä oli perhana pussia. Kaikki siis Ettania. hinta suolaset 43€/tolppa. Sikakallista. Rajan tuntumasta ei ilmeisesti edelleenkään mustaa kulta taida saada.

Ennen joulua sain kaverilta satsin Viipurista. Tilasin 4 tolppaa ja sen myös sain, tosin 3 niistä oli perhana pussia. Kaikki siis Ettania. hinta suolaset 43€/tolppa. Sikakallista. Rajan tuntumasta ei ilmeisesti edelleenkään mustaa kulta taida saada.

Ai 43e etana tolppa venäjälläkin, ja vieläpä pussia, lössi sit 50e? Huhhuh, kaverit tuumas että joudutaan konkurssiin kohta, ku nuuskaa pitäs saada lisää ku alkaa loppumaa.

Gotlands tomten toi Julesnus. Piparkakun makuista ja hajuista nuuskaa. Isoja pusseja ja hyvää. Rajoitettu erä vain tehty. Nam nam.

Tein itse netistä löytämilläni ohjeilla tossa vajaa viikko sitten. Ihan toimivaa ja koostumukseltaankin ihan kuin ostettua nuuskaa. Kolisi ihan hyvin vintillä. Maku vaan ei ole mikään henkeä salpaava, nimittäin omastani tuli navetan makuista. Ehkä seuraava satsi onnistuu paremmin, kun tiedän mitä tein väärin ja laitan jotain aromia mukaan. Onneksi viikon päästä saa laatu-Etanaa ja sitten maaliskuussa menenkin itse jo Ruotsin reissulle :) Kuinka pohjalle sitä mies voikaan vajota tässä maassa, jossa kaikki kulinaristielämykset kielletään :(

Laivasta puheen ollen, paljonhan sielä vielä maksaa nuuska, nyt ku on kruunun ja euron kurssit muuttunu. ennen sai ainaski 27e tolpan.

Tietääkö kukaan?

Silja Europalla paljon reissanneena voin sanoa, että 31-32e tornilta. Onyx:sta en oo varma, mutta Generalin Raiskaus on 32e, Ettani kai 31e. Ettanilta oli joku tarjous, että 5 tornia jotain 112e tms.

Itse ostan Onyxia mut ei käryäkään mitä se kustantaa...

Silja Europalla paljon reissanneena voin sanoa, että 31-32e tornilta. Onyx:sta en oo varma, mutta Generalin Raiskaus on 32e, Ettani kai 31e. Ettanilta oli joku tarjous, että 5 tornia jotain 112e tms.

Itse ostan Onyxia mut ei käryäkään mitä se kustantaa...

No 4-5e lisähintaa, mutta ohan tuo vielä kohtuullinen. Vituttaa ku pitää lapissa asua vielä jonku aikaa, ei tule risteiltyä kovin useasti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom