Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Voi olla että aikasemmin jo mainittu, mutta kuinkas paljon tullin läpi saa tuoda? Ja mitkä ovat mahdollisuudet jäädä kiinni (maksaa veroa)? Lokakuussa olisi tarkoitus lähteä 5 hengen porukalla haaparantaan, ja alle 10 tolpan takia per mies sinne ei mennä.. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi olla että aikasemmin jo mainittu, mutta kuinkas paljon tullin läpi saa tuoda? Ja mitkä ovat mahdollisuudet jäädä kiinni (maksaa veroa)? Lokakuussa olisi tarkoitus lähteä 5 hengen porukalla haaparantaan, ja alle 10 tolpan takia per mies sinne ei mennä.. :D

Ei tietoa paljonko saa tuoda mutta,ihan huoletta voit ostaa kontin täyteen tavaraa. Kaksi kertaa on minut pysäytetty tullissa ja haaparannassa on tullut käytyä tasaiseen tahtiin jtn 5vuotta. Ja eipä ne mitään silloinkaan tutkineet kuhan kyselivät tyhmiä ja vähemmän tyhmiä kysymyksiä.

^Tullin sivuilla mainitaan muistaakseni 430e raja, mutta se on vaan teoreettinen. Käytännössä voi rajoituksetta.

Toi on verovapaan tuonnin raja eli koskee lähinnä laivoilta ostettua nuuskaa. Ruotsista nuuskaa saa tuoda elintarvikkeena rajattomasti omaan käyttöön, koska niistä on silloin maksettu verot Ruotsiin.

Toi on verovapaan tuonnin raja eli koskee lähinnä laivoilta ostettua nuuskaa. Ruotsista nuuskaa saa tuoda elintarvikkeena rajattomasti omaan käyttöön, koska niistä on silloin maksettu verot Ruotsiin.

viellä kerkeette 27.9 2010 ei saa tuoda tänne pohjoiskoreaan kuin 3 pötköä nuuskaa ja netistä tilaaminen kieletty.
ja tulli varmaankin on höpölöpö kiinnostunut.

Nuuskaraportti: General Ekstra Sterk

Voidaanko yhdistää pussinuuskan siisteys ja irtonuuskan potkivuus? Ehkä ei, mutta tämä nuuska pääse hyvin lähelle sitä. Kyseessä on tälläinen itselle uusi, aika kostea ja hyvin potkivaa pussitavaraa. Toimii paljon paremmin kuin pussinuuska yleensä. Purkissa on merkintä "NORWEGIAN EDITION". Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Oma satsini ainakin on tullut Ruotsista. Onko muut testailleet tätä? Mitä mieltä olette? Mun mielestäni nimittäin ehdottomasti paras pussinuuska mitä on täällä kokeiltu.

Ps. Vielä 9 purkkia jäljellä! :D

Onhan tuo Genun Extra Sterkki aika jykevää kamaa, mutta onpa noita vieläkin vahvempia pussinuuskia kuten Odens ja Thunder. Odens vissiin vahvin tällä hetkellä ruotsalaisesta nuuskasta nikotiinimäärällä 17mg/g. Thunder 16mg/g ja General Extra Sterk 15mg/g. Kyllähän noilla rupee jo viikset pyörimään.

Nuuskaraportti: General Ekstra Sterk

Voidaanko yhdistää pussinuuskan siisteys ja irtonuuskan potkivuus? Ehkä ei, mutta tämä nuuska pääse hyvin lähelle sitä. Kyseessä on tälläinen itselle uusi, aika kostea ja hyvin potkivaa pussitavaraa. Toimii paljon paremmin kuin pussinuuska yleensä. Purkissa on merkintä "NORWEGIAN EDITION". Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Oma satsini ainakin on tullut Ruotsista. Onko muut testailleet tätä? Mitä mieltä olette? Mun mielestäni nimittäin ehdottomasti paras pussinuuska mitä on täällä kokeiltu.

Ps. Vielä 9 purkkia jäljellä! :D

Ekstra Sterkki on mun makuun yksi parhaimpia pusseja mitä on tullut vastaan. Tuota "NORWEGIAN EDITION" leimaa oon kans joskus ihmetellyt, mutta en usko että siinä mitään sen suurempaa symboliikkaa on takana. Ehkä yrittävät vaan markkinoida tuota karskien kalamiesten nuuskana.

Vahvojen nuuskien ystäville voisin suositella skrufin extra starkkia. Nikotiini pitoisuuksia en löytänyt mutta vahvaa on ja muutenkin hyvä nuuska.

Ekstra Sterkki on mun makuun yksi parhaimpia pusseja mitä on tullut vastaan. Tuota "NORWEGIAN EDITION" leimaa oon kans joskus ihmetellyt, mutta en usko että siinä mitään sen suurempaa symboliikkaa on takana. Ehkä yrittävät vaan markkinoida tuota karskien kalamiesten nuuskana.

Kyllä, pirun hyvää tavaraa on :)

Onyx on toki hyvää, mutta valitettavan laiskaa. Tällainen paatunut nikotinisti ei vaan saa siitä riittävästi kicksejä. Valitettavasti.

onko täällä kellään tietoo onko elyxir merkkinen pussi nuuska mistään kotosin? ja onkohan miten arvokasta tavaraa??

Yksi tolppa tuota tarttui Haaparannasta viime reissulla mukaan. Vähän mainoksen uhrina sitä ostin, kun kehuttiin sisältävän guaranaa ym piristysaineita. Lisäksi oli melko edukasta (< 300kr) mutta tarkaa hintaa en muista. Ihan hyvän makuista tuo on eikä kai valukkaan kauhean herkästi. Ja on ainakin lähempänä nuuskaa kuin jotkut white-pussit joista ei juuri erota onko huulessa pussi vai ruuan tähteitä..

Omasta mielestäni hintalaatusuhteeltaan parasta pussia mitä netosta löytyi, mutta eihän tuo tietty esim. onyxille pärjää jos rahasta ei ole homma kiinni.

13 vuotta nuuskaamista takana ja nyt alkoi sitten yhtäkkiä toinen etuhammas ja kulmahammas heilumaan. Juuri siinä kohtaa, missä käytän suurimmaksi osaksi ajasta nuuskaa. Kellään muulla sattunut samaa? Hitto kun alkoi kylmäämään ajatus siitä, että hampaat tippuu kohta suusta ja ikää on vasta 30. Ei uskalla mennä vielä hammaslekurille tuomiolle...

Tuli semmoinenkin ajatus mieleen, että voikohan tuo hampaiden heiluminen johtua (vhh)dietistä? Kalsiumin lähteet jäänyt aika minimiin 1,5 kk aikana.

Ei ole Onyxin voittanutta. IMO Ehram!

Kyllä se onyx ekoina kertoina nii hyvälle maittoi, kun purkkikin oli suoraan kun itse Kaarle Kustaan arkusta pöllitty, mutta eihän se semmoinen Generaalin häsläämä tupakkasekoitus pussukka sittenkään mitää vertoja vedä Ettanin, Grovin taikka Rödan pusseille- saatika löysille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom