Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan sitä varten vaan kyselen kun meinaa budjektipuoli olla melko huono ja haluaisin tietää saanko järkevän verran tuota prima finttiä sillä en haluais mitään Knoxia ruveta ostamaan,sillä vaihtelu tekis hyvää.No onhan tässä viikko-pari vielä aikaa kysellä jos teiltä keltään ei vastausta tule.
Toisaltaan ihan myös mielenkiinnon vuoksi olis mukava tietää paljon hinta-ero on Haaparannan ja Göteborgin välillä jossa mm.Thunderin extra stark classic lös puntti maksoi euroissa 21e
Luulis ainakin että täällä ois muutama prima fintin käyttäjä jolla olisi suht,uutta tietoa hinnoista.
Laivalta ostin viimeksi ettania joka maksoi 28e/torni muttei nyt ole mahdollisuutta siellä lähtä käymään.Näköjään joudun tyytymään taas vanhaan tuttuun Knoxiin ;/
Kiitos tiedosta onneksi ei maksa mitään 50euroa.Ajattelin tuohon kaveriksi ostaa General white pussinuuskaa , minkäslaista kokemusta porukalla tästä on ?
Frendi heitti mulle jotai ihme nuuskaa jostai aasiast. Oli aika paljo stydimpää ku normi ettanit ym. Kuulema sisäls lasikuitua ja jotai marii ym. Onko kellekkää muulle tullu tommosta vastaan? Vihreä "purkkapussi" joka sisäls 10 pientä pussia.
Generalin vit portion omaa perus genun teepussi maun, mutta se ei kuse millään ei sitten millään. Muuten tuli tossa mieleen vakautuneena ettan miehenä, että onko kukaan koskaan teistä kokeillut(varmasti on) ettanin vit portionia? Jos on nii heittäkää jtn argumenttia, koska itelläni on mennyt toi eetun valkonen pussi ihan kokonaa förbi vaikka muuten paljon ettania naatiskelenkin:D
mari ei imeydy limakalvojen kautta joten aika urbaanilegenda on :DFrendi heitti mulle jotai ihme nuuskaa jostai aasiast. Oli aika paljo stydimpää ku normi ettanit ym. Kuulema sisäls lasikuitua ja jotai marii ym. Onko kellekkää muulle tullu tommosta vastaan? Vihreä "purkkapussi" joka sisäls 10 pientä pussia.
Frendi heitti mulle jotai ihme nuuskaa jostai aasiast. Oli aika paljo stydimpää ku normi ettanit ym. Kuulema sisäls lasikuitua ja jotai marii ym. Onko kellekkää muulle tullu tommosta vastaan? Vihreä "purkkapussi" joka sisäls 10 pientä pussia.
intiassa nuuska on vihreissä "purkkapusseissa" pienissä pusseisssa.oiskohan samaa ollut..
Tais olla khainia... Saa ympäri aasiaa, suosittua varsinkin Intiassa. Pussinuuskaa myydään vihreissä "minigrip"pusseissa. Maksaa euroissa n.10snt tollanen pussukka jossa 10-12 pussia. Tupakkia noitten pitäis olla, oliskin maria, tota nimittäin kaappi täynnä. Tsek. http://www.youtube.com/watch?v=gznFd4VzBD4Frendi heitti mulle jotai ihme nuuskaa jostai aasiast. Oli aika paljo stydimpää ku normi ettanit ym. Kuulema sisäls lasikuitua ja jotai marii ym. Onko kellekkää muulle tullu tommosta vastaan? Vihreä "purkkapussi" joka sisäls 10 pientä pussia.
Minkälaiset hinnat tuolla haaparannassa on tällä hetkellä?