Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mun tietääkseni on tullu joku semmonen laki että 3 tornia on se raja. En oo täysin varma onko se nyt sitten tullu voimaan vai ei. Ruotsin puoleltahan nuuskaa kuitenki saa tuoda ilman rajoituksia. Jostain kassojen tiskin alta varmaan myyvät noita Ice Tooleja laivoilla.
Ei ole tullut ainakaan vielä. Miksi tooleja tiskin alta myytäisiin?
Varmaan sen takia että niitä ei varasteltais tjsp. Siis tarkotan että niitä saa sieltä tiskiltä kun kysyy myyjiltä. Tai sitten niitä on jossain niissä lasikaapeissa missä sikarit ym. Näin ainakin kun ite oon laivalla käyny.
Tooleja saa tosiaan suomestakin, mutta ku muutaman viikon päästä lähden laivalle, niin ajattelin, jos ostaisin sieltä.
Onko kenelläkään varmaa tietoa tuosta laista?!? Koska? Millainen laki?
ilman rajotuksia sai tuoda eilen ainaki viä ja tässäpä europan uudet hinnat:
Camel white&original portion 29e.
Catchit 32e
ettan lös 32e, pussit 31e.
General lös 32e, ekstra sterkki/sterkki 31e, onyx 35e, white ja original pussit 31e
Grov lös 32e, pussit 31e
Göteborg lös 32e, pussit 31e
tarjouksessa oli eetu 5 tornia yhteishintaan 129,9e. Kyllä vaan noi hinnat tuntuu kokoajan kipuavan...
Rakkaalla lapsellahan on monta nimeä niin varmasti on nuuskallakin. Millä nimellä porukka kutsuu nuuskaa? :D
Kavereitten kans puhutaan nöröstä, snuubanderista, nubeliuksesta yms. Ja tosta nöröstä on ruokanöröö, velkanöröö, yönöröö jne. :D
Kyllä niitä tornejaki myyään enemmän, rajoituksesta huolimatta, ei merkata siihen ostoslappuu vai mikälie, jos sillä ees oli mitään merkitystä siinä, ei sielä paljon kiinnosta ihan jokaisella myyjällä, nimim. kokemusta on. :DMun tietääkseni on tullu joku semmonen laki että 3 tornia on se raja.
Mun tietääkseni on tullu joku semmonen laki että 3 tornia on se raja. En oo täysin varma onko se nyt sitten tullu voimaan vai ei. Ruotsin puoleltahan nuuskaa kuitenki saa tuoda ilman rajoituksia. Jostain kassojen tiskin alta varmaan myyvät noita Ice Tooleja laivoilla.
Tuollainen lakiehdotus siis tällä hetkellä pöydällä. Sisältyy uuteen tupakkalakiin. Kaiketi astuu voimaan syksyllä, kun "superviisaat" lyövät päänsä yhteen ja äänestävät lain puolesta.