Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Voi että kun Ettan tuntuu HYVÄLTÄ näin aamulla kahvin jälkeen. Jostain syystä toi Skrufin xtra stark löössi antaa vittumaiset vibat, maistuukin kuselle. Ettan ja röda antaa sen mukavan nikotiiniolon. Onko kukaan muu huomannut samaa?

Joo ei se jäänyt kertaan viikossa :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä, jos lössit nakkaa ylämummoo

Kyllä, jos lössistä puhut. Myös generalilla on hyvää lössiä.

Pussina sit itel menee N&J ja general

mihis sit nakkaat basut jos et etuylasee? :wtf:

ja joo genu on kyl iha torkeen paskaa kuraa.. Ettan on ykkonen, tosin.. Roodaa pitas paastaa tyyppaamaan.. Tassa ku vaa sais noi matkakumppanit aikaseks jotain :jahas:

mihis sit nakkaat basut jos et etuylasee? :wtf:

ja joo genu on kyl iha torkeen paskaa kuraa.. Ettan on ykkonen, tosin.. Roodaa pitas paastaa tyyppaamaan.. Tassa ku vaa sais noi matkakumppanit aikaseks jotain :jahas:

Alahuuleen jenkkityyliin. Kanukeissa aikanaan, kun lätkän merkeissä olin, niin siellä pyörittelivät pallot alahuuleen. Itse myös tuli kokeiltua, mutta rupes kusemaan melko herkästi :D

Dipiksi taisivat tuota kutsua.

Alahuuleen jenkkityyliin. Kanukeissa aikanaan, kun lätkän merkeissä olin, niin siellä pyörittelivät pallot alahuuleen. Itse myös tuli kokeiltua, mutta rupes kusemaan melko herkästi :D

Dipiksi taisivat tuota kutsua.

Tuo jenkeissä myytävä "nuuska" on eri asia kuin Ruotsalaiset nuuskat. Jenkkinuuska on koostumukseltaan sellaista sätkäpurun tyylistä ja sitä yleensä pidetään alahuulessa mm. senkin takia että siitä tulee suuhun sellaista mehua jota syletään vähän väliä pois. Ruotsalaista nuuskaa nyt ei oikeen millään pysty pitämään alahuulessa kun se leviää ja valuu sieltä pois.

Näköjään, no mut seuraaval kerral toivoa että sattuu siinä paatissa olevan vaikka N&J :P kuitenkin N&J normi strong portionia siel oli vaa? :) Ettei jokasta, ei siinä, en niin sen N&J westin tai eastin perää oo :)

Tuo nick&johnnyn east ja west valmistus on lopetettu jo pari vuotta sitten.
Oli muuten parhaimpia nuuskia mitä on ollu.

janna juttu. itella toi ei tunnu yhtaan miltaa.

Sanokaas, 1.5v oon ollu "kuivilla". Tänään huomasin, että pakkasessa makaa 3 tornia Rödaa, 2 tornia Skruffin Starkkia ja parit Onyx tornit...

Ainoa, että päiväys mennyt yli vuosi sitten kaikista. Uskaltaako enää maistella? Pakkasessa tosiaan ollut vaan.

mulla tän kuun lopussa 5vuotta ilman..
ja SILTIKIN
TEKEE MIELI AJOITTAIN Ettania...
pakkasessa purkkeja on mutta täytyy pysyä lujana...:thumbs:
en aio maistaa, kun tiedän kuin gutaa se tekee..

Sanokaas, 1.5v oon ollu "kuivilla". Tänään huomasin, että pakkasessa makaa 3 tornia Rödaa, 2 tornia Skruffin Starkkia ja parit Onyx tornit...

Ainoa, että päiväys mennyt yli vuosi sitten kaikista. Uskaltaako enää maistella? Pakkasessa tosiaan ollut vaan.

Kyähän niitä uskaltee ! :D Josset nii minä kyllä voin ;)

Ostin tuossa muutama päivä sitten tykkikamalle IceToolin alumiinisen rasian, on huomattavasti "hienompaa" ottaa kama metalli rasiasta kuin jostain pahvipurkista.
Ettan on edelleen kingi, Generaliin koske tikullakaan enää!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom