Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Suosittelen kans kyllä noita. Puolisen vuotta sitten ostin kanssa 5ml Icetoolin. Maksanut itsensä jo monta kertaa takaisin monessa mielessä. Kestää, kestää ja kestää kovallakin käytöllä.Vastaillaanpa eli joitai kuukausia meni nuuskaamisen alottaessa sillä pienimmällä apteekin ruutalla, mutta tuli siirryttyä icetoolin 3ml rosteri pilliin. Sillon tällöin vääntäny kyllä parin sormen avuin purkista suoraan, mutta onhan se tykilläki melkosen nopee homma, ja puhtosempaa varsinkin...tarvii sormiaan liata. Suosittelen kyllä Icetoolia, hyvin pelittää :thumbs:
Miks mulla ei noussu pussi nuuska paaha? vituttaa kaverilla kolahtiku rekka ottaa ja viela jyrisin 30minaa sen jalkee:D:D:
Nuuska huulessa 14 tuntia päivässä pitää lääkärin loitolla
home made snus @ googleOlisiko jollain velä tallessa nettiosoite siihen ruotsalaiseen firmaan joka myy tarvikkeita nuuskan tekoon.
Tokihan tuo tilaaminen on sallittua, mutta kai tohonkin voidaan verot lätkästä? Siis jos toi setti sisältää tupakkaa, niin mun mielestä siihen voi tulla lisämaksuja? korjatkaa, kun olen väärässä :D tekis mieli itsekin kokeilla.Olisiko jollain velä tallessa nettiosoite siihen ruotsalaiseen firmaan joka myy tarvikkeita nuuskan tekoon.Se on onneksi vielä sallittua tilata niitä jopa Ruotsista, kun ei ole valmis tuote kyseessä.

Mikäs idea tällä on :D1x Choice apple nikotin free
Jos joku on noilla varusteilla tehnyt tai aikoo tehdä, niin voisi kertoa sitten kummosta tuli.
Tokihan tuo tilaaminen on sallittua, mutta kai tohonkin voidaan verot lätkästä? Siis jos toi setti sisältää tupakkaa, niin mun mielestä siihen voi tulla lisämaksuja? korjatkaa, kun olen väärässä :D tekis mieli itsekin kokeilla.