Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Vastaillaanpa eli joitai kuukausia meni nuuskaamisen alottaessa sillä pienimmällä apteekin ruutalla, mutta tuli siirryttyä icetoolin 3ml rosteri pilliin. Sillon tällöin vääntäny kyllä parin sormen avuin purkista suoraan, mutta onhan se tykilläki melkosen nopee homma, ja puhtosempaa varsinkin...tarvii sormiaan liata. Suosittelen kyllä Icetoolia, hyvin pelittää :thumbs:

Vastaillaanpa eli joitai kuukausia meni nuuskaamisen alottaessa sillä pienimmällä apteekin ruutalla, mutta tuli siirryttyä icetoolin 3ml rosteri pilliin. Sillon tällöin vääntäny kyllä parin sormen avuin purkista suoraan, mutta onhan se tykilläki melkosen nopee homma, ja puhtosempaa varsinkin...tarvii sormiaan liata. Suosittelen kyllä Icetoolia, hyvin pelittää :thumbs:
Suosittelen kans kyllä noita. Puolisen vuotta sitten ostin kanssa 5ml Icetoolin. Maksanut itsensä jo monta kertaa takaisin monessa mielessä. Kestää, kestää ja kestää kovallakin käytöllä.

Miks mulla ei noussu pussi nuuska paaha? vituttaa kaverilla kolahtiku rekka ottaa ja viela jyrisin 30minaa sen jalkee:D:D:

Voin kaikkitietävänä vastata kysymykseesi, mikäli sitä ennen käsi sydämellä vannot ja vakuutat, että alat kiinnittää huomiota kirjoitusasuusi, mukaan lukien aakkosten ja ääkkösten käyttö oikeilla paikoillaan.

Nyt on laivalla käyty ja nuuskavarastot täytetty. Päätin myös kokeilla Genen extra sterk pusseja ja pakko sanoa, että ovat pirun hyviä.:dance:

Olisiko jollain velä tallessa nettiosoite siihen ruotsalaiseen firmaan joka myy tarvikkeita nuuskan tekoon.Se on onneksi vielä sallittua tilata niitä jopa Ruotsista, kun ei ole valmis tuote kyseessä.
Olen nyt muutaman kerran tilannut saksalaisen sivuston kautta (snus.de) jenkkinuuskaa ja täytyy sanoa että paremmin se potkii huulessa kuin ruotsalaiset merkit.Hintakin on kohdallaan postikuluineen n.40e
10 purkkia postilaatikkoon asti kannettuna.Nuuskan rakenne on tietysti paljon karkeampaa,mut eipä valu vaikka olis huulessa parikin tuntia.

:rock:Nuuska huulessa 14 tuntia päivässä pitää lääkärin loitolla:rock:

Kiitoksia ja vastaus tuli nopeammin kuin kuvittelin. Onneksi oli sivu vielä auki kun lueskelin noita vanhempia viestejä ja naureskelin näitä moninaisia kysymyksiä liittyen tähän niin rakkaaseen harrastukseen jonka valtiovalta ja EU ovat niin vaikeaksi tehneet.:piis:

Jos joku on noilla varusteilla tehnyt tai aikoo tehdä, niin voisi kertoa sitten kummosta tuli.

Olisiko jollain velä tallessa nettiosoite siihen ruotsalaiseen firmaan joka myy tarvikkeita nuuskan tekoon.Se on onneksi vielä sallittua tilata niitä jopa Ruotsista, kun ei ole valmis tuote kyseessä.
Tokihan tuo tilaaminen on sallittua, mutta kai tohonkin voidaan verot lätkästä? Siis jos toi setti sisältää tupakkaa, niin mun mielestä siihen voi tulla lisämaksuja? korjatkaa, kun olen väärässä :D tekis mieli itsekin kokeilla.

Nuuskakairan tukussa Haaparannassa on myynnissä noita settejä, kiinnostas kyllä kokeilla joskus. Mikään ydinfyysikko ei kyllä tarvi tohon hommaan olla, vaikein vaihe on vissiin sekoitus... Myyjän mukaan maku on "generalmainen" ja jos ei tykkää nii kaikennäkösiä esansseja on tarjolla. Tosi nuuskaajalle toi on tosi kannattava ostos, yhden purkin hinnaksi tulee semmoset 8 kruunua... En kuitenkaan kämpillä uunissa alkais tekeen tota, saattaa 36 tunnin paistamisen jälkeen olla kivat aromit kämpässä :D

Tilasin toissa päivänä taas uuden satsin ja nämä maksoi sen 15€ Posteineen.

Ja tilasin tälläisen satsin:
1x Odens Extra Strong Liquorice Portion
1x Offroad - Strong Cranberry Portion
1x Thunder Frosted Extra Strong portion
1x Camel Snus Original Portion
1x General Extra Strong loose

Ja sitten pakastimen tämän hetkinen sisältö:
1x Nick & Johnny West strong portion
1x Mocca miniportion
1x Kronan Lös
3x Göteborgs rape Lös
1x Montecristo Lös
1x Chaini Kaini Indian Snus
1x Grov Lös
1x Lucky Strike White portion
1x Probe and Whiskey portion
5x Röda lacket Lös
5x Skruf Lös
1x Choice apple nikotin free

Että tälläset setit löytyy nyt ;)

Jos joku on noilla varusteilla tehnyt tai aikoo tehdä, niin voisi kertoa sitten kummosta tuli.

Tokihan tuo tilaaminen on sallittua, mutta kai tohonkin voidaan verot lätkästä? Siis jos toi setti sisältää tupakkaa, niin mun mielestä siihen voi tulla lisämaksuja? korjatkaa, kun olen väärässä :D tekis mieli itsekin kokeilla.

Ainakaan tuntemilleni kavereille ei ole tullut mitään maksuja tullista.Nämä kummalliset lakikiemurat on tehty pelkästään nuuskan tuontia varten (pienempiä on helpompi sortaa), ja tässä ei ole kyseessä nuuska vaan tarveaineet siihen.

Mistäs tota Chaini Khainia oot saanu? Olin keväällä intiassa ja etin sieltä nuuskaa, mutta en löytänyt kuin pieniä vihreitä pusseja.

Kysyisin muuten, että mistä Erkku on tilannut noi, mutta tiedän etten saa vastausta. Ja tiedän myös, että toi 15e hinta ei pidä paikkaansa..

Back
Ylös Bottom