Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

On olemassa erikseen Generalin extra sterk white portion - itseasiassa juuri tällä hetkellä huulessa tuota tuotetta. Hyvää kamaa.

Joku trendi ilmeisesti tuoda markkinoille vahvempia white pusseja.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ahaa eipä oo tuommosta tullu nähtyä. itsellä just huulessa tätä normaaleissa pusseissa olevaa kyseistä tuotetta.

edit. nopeen googlauksen jälkeen katsottuna tämä kyseinen white portioni ei sisällä tuota 15mg nikotiinia, niin ku nuo normaalit pussit.

Ostin purkillisen jotai kanadasta tuotua nenänuuskaa. POTKII
tuota ku vetää tarpeeksi nenää nii veet valuu silmistä ja tuntuu että aivot jäätyy! :D tuo on ikävän tuntosta jos menee nieluun asti, eikä sitä muutenkaa oo kovin mukava niistellä pois. kuitenki ihan siistin tuntosta

No voihan jumalauta että oli eilen tuskaa... Olin ukon tupareissa nauttimassa viinaksia, siinä 6 tuntia kun oli kulunu niin alko kuumotella jo kovasti. Sitten siinä kun kaikki oli kivasti soosissa ja lähdettiin baariin, niin pakko oli ekana mennä vessaan ja heittää biitti huuleen... KYLLÄ TEKI HYVÄÄ!

Kyllä tekee eetvarttia ku sai taas monen viikon tauon jäläkeen heittää eetut huuleen.Vaikka pussia onkin nii täytyy myöntää että kyllä se vaan kivalle tuntuu.

Ei jaksa koko ketjua kahlata läpi. Mites nuuskan vienti mukana reissuun ulkomaille? Saattaako jossain tulla ongelmia?

Ei ollu itellä n. viikko sitte euroopassa ainakaan lentokentällä mitään ongelmia. Luulen että tupakkatuotteita saa käyttää ulkomailla.

kyllä se vaan on ihanaa, kun sai taas pitkästä aikaa tornin elixyrin pepperminttiä <3 koulun tunneillaki keskittyminen paranee huomattavasti!

Ei mitenkään muistamiseen ainaskaan, mulla auttaa keskittymiseen ja kun keskityn, opin paremmin jne :)

Toi on kyllä :anssi:

Luulet sen auttavan keskittymiseen. Oletetaan keskittymiskyvyn olen vakioa 100. Tämä siis on sinulla ennen kuin aloitat nikotiinin käytön.
Nyt kun olet nuuskannut muutaman vuoden, niin keskittymiskykysi on 70 ilman nuuskaa. Olet kuitenkin tottunut tuohon 70 keskittymiskykyyn ja pidät sitä normaalitasona. Kun laitat nuuskan huuleen, niin tasot nousevat 90 paikkeille.... Ihanaa nuuska lisää keskittymiskykyä:hyper:

Tosiasissa pystyt keskittymään nuuska huulessa huonommin, kuin ihminen joka ei ole ikinä nuuskannut/tupakoinnut

Löytyykö täältä paljon lopettaneita? ite en olis mielelläni lopettanut mutta alko ientulehdusta tulemaan, huomas kun piti taukoa nuuskasta jolloin ikenet vuos (huom. vuotaa edelleen, about 4-6kk sitten lopetin)

Kaipaan nuuskaa.. tosin hampaiden pesun yhteydessä lavuaariin kertyvä verihammastahnamössö muistuttaa nuuskan pienistä kepposista :david:

Löytyykö täältä paljon lopettaneita? ite en olis mielelläni lopettanut mutta alko ientulehdusta tulemaan, huomas kun piti taukoa nuuskasta jolloin ikenet vuos (huom. vuotaa edelleen, about 4-6kk sitten lopetin)

Kaipaan nuuskaa.. tosin hampaiden pesun yhteydessä lavuaariin kertyvä verihammastahnamössö muistuttaa nuuskan pienistä kepposista :david:

Ensi kuussa lopetan. 15-vuotta nuuskausta takana. Muutaman kerran olen yrittänyt lopettaa, mutta nyt ei jää yritykseksi.
Ikenet on suht. hyvässä kunnossa. Toinen puoli on vähän tulehtunut?, mutta ei oireile mitenkään. On vaan tummempi yhden hampaan ympäriltä. Mutta nyt on mennyt 4-vuotta niin, että löössiä on huulessa 24/7, eli heti kun otan biitin pois, niin uusi tilalle. Ei ole tervettä toi.

Champix respa on jo haettu.

Röökin kaa oli kokoajan sellanen olo että ei helvetti, nyt pitää lopettaa, mutta samanlaista fiilistä ei oo nuuskan kaa ollu, ainakaan vielä. Hyvällä omatunnolla heitän biitin huuleen :rock:

Toi on kyllä :anssi:

Luulet sen auttavan keskittymiseen. Oletetaan keskittymiskyvyn olen vakioa 100. Tämä siis on sinulla ennen kuin aloitat nikotiinin käytön.
Nyt kun olet nuuskannut muutaman vuoden, niin keskittymiskykysi on 70 ilman nuuskaa. Olet kuitenkin tottunut tuohon 70 keskittymiskykyyn ja pidät sitä normaalitasona. Kun laitat nuuskan huuleen, niin tasot nousevat 90 paikkeille.... Ihanaa nuuska lisää keskittymiskykyä:hyper:

Tosiasissa pystyt keskittymään nuuska huulessa huonommin, kuin ihminen joka ei ole ikinä nuuskannut/tupakoinnut

Tosta olis kyllä kiva kuulla jotain oikeita tutkimustuloksia. Siis en nyt väitä, että nuuska auttaa keskittymään, mutta itsellä ainakin on ollut aina ongelmia keskittymisen kanssa, enkä pysty lukemaan yli 30min ilman nuuskaa, enkä siin pystynyt silloinkaan, kun en käyttänyt nikotiinia ollenkaan. Pari vuotta sitten lukiossa yksi opettaja antoi oppilaiden käyttää nuuskaa kokeen aikana, vedoten siihen, että se auttaa keskittymään. Eikä hän itse käyttänyt nikotiinia missään muodossa, niin ihme mistä hän semmoista sitten olisi keksinyt. Noo, jokainen tekee niinkuin parhaaksi näkee..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom