Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Ai että tää Onyx on hyvää :haart: tän jälkeen ei kyllä mikään muu pussinuuska maistu.
Toi on kyllä mun mielestä paras pussinuuska mitä on. Mukava generalin aromi, vahva ja tykkään myös siitä mustasta pussista, koska se ei kuse niin helpolla. Ostaisin tota itsellenikin taas, mutta en viitsi enää totuttaa itteäni noin korkeisiin nikotiinimääriin joten lähinnä valkosta pussia enää menee.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähäseny sit vituttaa.. Tulin just laivalt ja ostin noi 6 tornii ittelleni ja nyt kauhee flunssa enkä pysty käyttää nuuskaa kunnol koska siit tulee vaa pahempi olo :(
Onks kellää muul kans sillee ku ootte kipeit vai oonko ainoo?

no ei siinä ny nii hirvee ero musta oo, onyxissa 11mg ja tavallisessa 8mg nikotiinia.
No jos verrataan vaikka tupakkaan...punasessa röökissä on yleensä 0,8mg nikotiinia, ja "kevytsavukkeissa" 0,5-0.6. Eli onhan toi nyt melkone ero :D lisäks elasto tais puhua valkosesta pussista, mistä saa kuulemma vielä vähemmän nikotiinia kun normi pusseista.

Vähäseny sit vituttaa.. Tulin just laivalt ja ostin noi 6 tornii ittelleni ja nyt kauhee flunssa enkä pysty käyttää nuuskaa kunnol koska siit tulee vaa pahempi olo :(
Onks kellää muul kans sillee ku ootte kipeit vai oonko ainoo?

Jos pystyt olemaan nuuskaamatta, kun olet kipeä. Niin älä hyvä mies nuuskaa edes terveenä. Et ole riippuvainen siitä. Ei siinä ole mitään hienoa. Nyt kolmekymppisenä, 15-vuotta nuuskaa käyttäneenä maksaisin aikasta paljon, jos ei tarvitsisi käyttää.

Selaisessa kunnossa en ole viimeiseen 10-vuoteen ollut, ettei olisi nuuskaa pystynyt ikeniin työntämään.

Mutta se saarnoista, vaikuttaa vain nuorelta kaverilta.

Jos pystyt olemaan nuuskaamatta, kun olet kipeä. Niin älä hyvä mies nuuskaa edes terveenä. Et ole riippuvainen siitä. Ei siinä ole mitään hienoa. Nyt kolmekymppisenä, 15-vuotta nuuskaa käyttäneenä maksaisin aikasta paljon, jos ei tarvitsisi käyttää.

Selaisessa kunnossa en ole viimeiseen 10-vuoteen ollut, ettei olisi nuuskaa pystynyt ikeniin työntämään.

Mutta se saarnoista, vaikuttaa vain nuorelta kaverilta.

No se o just se ongelma et mun on kyl pakko saada sitä mut tulee sit tuplasti paskempi olo (oliskoha kuumeen takii?) Nytki olis viel aika huono aika lopettaa ku 6 tornii jääkaapis :D Mielummin mä kans käytän nuuskaa ku muute olis 100 varmaa et alkaisin taas polttaa röökii..
Mut mä pistän kyl tän sun "saarnan" korvan taakse ;)

No jos verrataan vaikka tupakkaan...punasessa röökissä on yleensä 0,8mg nikotiinia, ja "kevytsavukkeissa" 0,5-0.6. Eli onhan toi nyt melkone ero :D lisäks elasto tais puhua valkosesta pussista, mistä saa kuulemma vielä vähemmän nikotiinia kun normi pusseista.
Joo tosiaan valkosta pussia menee tällä hetkellä pelkästään. Göteborg's Rapé white portionia missä on se perus 8mg/g nikotiinia ja sitten mulla on General white portionia missä on 7mg/g nikotiinia. Eipä noilla nyt enään ole minkäänlaista eroa normipusseihin, mutta kyllä mä huomaan Onyxin 11mg/g huomattavan eron.

onko kukaan päässyt vielä kokeilee skruffin uusia pusseja? valkosia näyttäs olevan. kuulostaa täydelliseltä yhdistelmältä mun korvaan :D

Snusen.comista tuli nuuskat tiistaina eli noin kolmessa viikossa. Kannatti laittaa helpdeskiin viestiä..

onko kukaan päässyt vielä kokeilee skruffin uusia pusseja? valkosia näyttäs olevan. kuulostaa täydelliseltä yhdistelmältä mun korvaan :D
Eli Skruf original White portion ja Skruf stark white portion.

En löytänyt mistään, että minkäverran noissa on sitten nikotiinia?

Eli Skruf original White portion ja Skruf stark white portion.

En löytänyt mistään, että minkäverran noissa on sitten nikotiinia?

näyttäs tossa starkissa olevan 14 ja luutavasti tossa originaalissa on saman verra ku normaali skruffin originaaleissa eli onko se nyt 9. ainaki kummissaki starkeissa näyttää olevan tuo sama 14.. mielenkiintosta ois päästä testailee kun oon tykänny noista normaaleista skruffin pusseista.

hmmm.....

Tossa Generalin extra sterk:is on 15mg nikotiinia/pussi :D ja ne on white portioneita, että kyllä aina general tekee hyvää kamaa :D toihan on vahvin nuuska tällä hetkellä :) siis ruotsalaisista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom