Nuuska

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J_
  • Aloitettu Aloitettu
Status
Viestiketju on suljettu.

J_

Ikä
40
Onko kenelläkään tietoa nuuskan vaikutuksesta lihasten kehitykseen? Tiedän kyllä että se vaikuttaa pintaverenkiertoon, mutta jos esim. pari kolme kertaa viikossa heittää biitin huuleen, ni mahtaakohan sillä olla mitään haitta vaikutuksia omaan kehoon?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ei muutako biitti huuleen...:D

Helvetti,että se on muuten tyhmän näköistä! Ei kai sillä lihaksiin vaikutusta kuitenkaan ole...

On, nimittäin kosmeettista!

Joskus vastaan kävelee hemmoja, joiden ylähuuli näyttää paksummalta kuin olkavarsi...

Hauskempaa on kyykky nuuskan kuin tupakan kanssa. Ei okseta ihan niin paljon. Tuskin tuosta haittaa on, tosin nälän tunne vähenee.

Ei siitä merkittävää haittaa ole, varsinkaan Jukka84:n määrillä. Itsellä on sellanen fiilis aina ennen penkkiä/kyykkyä että mitään ei tapahdu jos ei ole biitti huulessa... sehän ny vaan on niitä henkisiä juttuja, mutta anyway.

ps. ite olin just viikon käyttämättä että hammaslääkäri sai mielenrauhan.

Joo tupakkaa en suosittele, itte olen vetänyt sitä paskaa kohta 7 vuotta, ja irti pääseminen ei niin helppoa olekkaan. Monta kertaa yrittäny päästä siitä eroon mut ilmeisesti ei oo tarpeeksi tahdonvoimaa. VITUTUS ON TODELLA ISO....

Kyllähän se treeniin vaikuttaa helvetin paljon ku keuhkot on täynnä paskaa, niin jää tuo hapenottokyky huomattavasti pienemmäks, ja sen kyllä huomaa. Vaikken aeroobista treeniä tee koskaan. Ooon joskus kuullu hypnoosin avulla pääsevän tupakasta eroon...Mut en tiedä oisko se niin siistii kävellä jossain transsissa koko loppuelämänsä hahahahahah... :lol1:

Originally posted by Loadmaster

Mut en tiedä oisko se niin siistii kävellä jossain transsissa koko loppuelämänsä hahahahahah... :lol1:

Suggestiolla varmaan pääsis helpoiten eroon..

Pitäs varmaan itekkin kokeilla jotain tollasta, vituttaa kyllä suunnattomasti kun ei oikeen oo yrityksistä huolimatta eroon pysyvästi.

Kulkis treeni varmaan paremmin kun fiilis ois parin kk jälkeen kun olis kolmas keuhko..

Selkärankaa vaan, ei se rööki niin kova juttu oo etteikö siitä irti pääsis (jep, oon ollu 2vkoa ilman ;)).

Tuli vaan nuuskasta mieleen,että eräiden poliitikkojen ajama nuuskankieltokampanja on helvetin tekopyhä! Syynä kiellon ajamiselle on se,että nuuskan käyttö on suosiossa urheilijanuorten keskuudessa. Hmm, voi ollakin,mutta nuuska ei aiheuta vaaraa muille kuin käyttäjilleen.Passiivinen tupakointi ei todellakaan ole lempiharrastukseni,mutta jossain tilanteissa tupakansavua on pakko sietää. Tupakointia en ole koskaan ymmärtänyt,enkä tule ymmärtämäänkään.

:confused:

Nuuskankäyttäjille kysymys:

Onko noissa irtonuuskissa eroa sen suhteen että miten helposti se leviää huulessa? Ite olen tässä siirtynyt tupakasta nuuskaan, ja käyttänyt irtoEttania. Muuten hyvän olosta ainetta, (mitä nyt nikotiinia vois vähän enemmän olla), mutta joutuu aina kaiveleen pikkusormella niitä jäänteitä pois kun heittää pällin ulos :/

Onko noissa irtonuuskissa eroa sen suhteen että miten helposti se leviää huulessa? Ite olen tässä siirtynyt tupakasta nuuskaan, ja käyttänyt irtoEttania. Muuten hyvän olosta ainetta, (mitä nyt nikotiinia vois vähän enemmän olla), mutta joutuu aina kaiveleen pikkusormella niitä jäänteitä pois kun heittää pällin ulos :/

Röda Lacket on koostumukseltaan ruotsalaisista nuuskista parasta, sillä se pysyy erittäin hyvin kasassa. Jokseenkin melko mietoa ja sitähän saa vain maista.

On, nimittäin kosmeettista!

Joskus vastaan kävelee hemmoja, joiden ylähuuli näyttää paksummalta kuin olkavarsi...
:lol2:

Nuuska rentouttaa kivasti reenin jälkeen.. mmm

rentouttaahan se,mut tulee välillä vähän liiankin letku olo..
lopetus päätös on mielessä,torni loppuun ja sit huulille lepoa.
paha vaan,kun 4 tornia on vielä kylmässä..tietääkö kukaan kauan snuffe säilyy,jos heittää pakkaseen?

Eikös se elintarvike ole :D

Tiedä noista nuuskan leviämisistä huulessa, mutta nuuskasta liittyvää keskustelua löytyy sivutolkulla täältä:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=2733&highlight=nuuska

joten sieltä kannattaa varmaan "alan ammattilaisilta" kysellä..
edit: jaa, tuo linkki olikin jo postattu tähän osioon..

rentouttaahan se,mut tulee välillä vähän liiankin letku olo..
lopetus päätös on mielessä,torni loppuun ja sit huulille lepoa.
paha vaan,kun 4 tornia on vielä kylmässä..tietääkö kukaan kauan snuffe säilyy,jos heittää pakkaseen?

Taitaa toisestakin nuuskatredistä vastaus löytyä, mutta säilyy kyllä niin kauan kun pidät siellä pakkasessa.

Itellä on kans tommone 2-3 piittiä viikosa, ja ilman varmaan. Mutta vaikuttaako se mitenkään ku nyrkkeilyä harrastan ja kilpailuihin ois tähättävä?

oon ollu yli viikon ilman nuuskaa, joten tässä hyvä tilaisuus lopettaa. Vaikeaa kuitenkin on. Ei sillä nuuskaamisella varmaan treeniin mitään vaikutusta taida olla..?

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom