Nuudeleista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Meah
  • Aloitettu Aloitettu

Meah

VIP
Ikä
35
Voiko tosiaan pitää paikkansa, että nuudelit ovat niin kevyitä?
Ravintosisällössä 100g kohti lukee, että olis 50kcal, ja kun pussissa on 50g niin kaloreitahan tulee vain 25:eek: Oon vaan kelannu et miten ne voi olla noin kevyitä kun eikös ne ole riisiä tai pastaa vastaavaa tavaraa?:rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onkohan kaikki nyt kohdallaan tuoteselosteessa ?

Itse olen törmännyt nuudeleissa 350-500Kcal / 100g sisältäviin..

Veikkaan, että tuo ~50 kcal tarkoittaa sadassa grammassa kypsää nuudelia, ei siis suinkaan kuivapainossa.

EDIT: Aika vähäiseltä se silti kuulostaa...

Juu nuo mama-nuudelit (hopean värinen pakkaus) on kevyimpiä, varsinkin jos sitä tarpeetonta öljyä ei kaada sekaan vaan sen maustepussin vain. Joissakin muissa merkeissä on moninkertainen määrä kilokaloreita. Suosittelen!

No just noi Mama-nuudelit. Niissä kaloreita se 50, 1g protskua, hiilaria 8 ja rasvoja 2g 100 grammassa.

Ja on muuten älyttömän hyviä, makuja kana, porsaanliha ja rapu muistaakseni.;)

Juuri itse söin nuudelisetin nimeltään Blue Dragon mild curry 3 minute noodles.
Tuoteseloste kertoo seuraavaa: Energiaa 489kcal/P:10,2g/HH:63,0g/R:21,4g

Hieman kyllä ihmettelin kuinka paljon on energiaa näissä

no en sit tiedä, mut ainakin monet tutut, mm. mussukkani JWO:kin on sanonut laihtuneensa noita syömällä. J a eräs kaverikin laihtui 10 kiloa kun söi päivittäin nuudeleita...eli niitä sit napaan jauhelihan kanssa:P

Hmm, mikäs siinä jos haluu syödä ruokaa joka ei sisällä mitään. Onhan nuo tyhjää parempia....vai onko ? :lol2:

kalorilaskurissakin on samat tiedot kun minulla, ja ton blue dragon nuudelinkin tiedot täsmää tuola. Yhessä vaiheessa jo ajattelin että salettiin ne on sielä Thaimaassa unohtanut tosta selostuksesta yhden nollan jolloin kaloreiden kuuluisi olla 500/100g eikä 50/100g:D

No jaa-a, hyviä ainakin ne on, eikä se nyt varmaan maata kaada jos muuten syö paljon protskuu/kasviksii ym. ja syö vaan yhden pussin päivässä;)

Meah sanoi:
no en sit tiedä, mut ainakin monet tutut, mm. mussukkani JWO:kin on sanonut laihtuneensa noita syömällä. J a eräs kaverikin laihtui 10 kiloa kun söi päivittäin nuudeleita...eli niitä sit napaan jauhelihan kanssa:P

:jahas: Kulutukseen nähden vähäisempi energiansaanti laihduttaa eivätkä mitkään nuudelit, luulisi tämän jo olevan kaikille selvää?

EDIT: Ja tässäkin kohtaa kokonaisuus ratkaisee, eli tuskinpa tosiaan yksi nuudelipussi kenenkään dieettiä kaataa, vaikka sen söisi päivittäinkin. Mutta eri asia on sitten, kannattaako niitä nopeita hiilareita nuudeleiden(kaan) muodossa jatkuvasti kroppaansa tunkea, varsinkaan dieetillä...

Joo mutta eikös sillon se ole selvää että energiansaanti kulutusta kohden pienenee kun syö nuudeleita:lol2:

andor sanoi:
:offtopic: Hyi vittu noita Mama-nuudeleita, ihan tarpeeksi sai noita syödä sissimuonasäkeistä leireillä. Huh huh. :urjo:

sissimuonan seassa tuommoista nollakalorista moskaa ? :eek:

Kukas proo ne säkit on kasannut :jahas:

andor sanoi:
:offtopic: Hyi vittu noita Mama-nuudeleita, ihan tarpeeksi sai noita syödä sissimuonasäkeistä leireillä. Huh huh. :urjo:

Mitä hemmettiä.. Kyllä meillä ainakin oli viel viime kertauksissa alkusyksystä ihan kunnon eväät sissipussukassa.

Nyt bulkilla en näe tossa mitään positiivista :D aamupalaksi vedän 2 pkt nuudeleita joista yksistään tulee jotain 666kcal :whip:

EDIT: en siis mamaseja perkele

Suositut

Back
Ylös Bottom