Nutrisportin tuotteista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marqs
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kukaan sattunut käyttämään tälläistä nutrisportin tuotetta:

CROSS FLOW MICROFILTERED WHEY PROTEIN ISOLATE

Mitä mieltä olette tuotteesta?
Kannattaako ostaa?
Onko nutrisportin tuotteet yleensä luotettavia?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä toi on ihan yhtä hyvää isolaattia kuin muutkin, ja melko edullistakin. Ei ainakaan mun maha oireillut, mikä onkin todella herkkä kaikelle huonolaatuiselle.

Tiedz sanoi:
Kyllä toi on ihan yhtä hyvää isolaattia kuin muutkin, ja melko edullistakin. Ei ainakaan mun maha oireillut, mikä onkin todella herkkä kaikelle huonolaatuiselle.
CFM (Cross-Flow Microfiltration) on tietääkseni rekisteröity tavaramerkki ja patentti, joten kaikki isolaatit eivät toki ole samaa tavaraa.

Mites yleensä nutrisportin tuotteet että uskaltaako ostaa?

Ei oikein tiedä noista ulkomaalaisista tuotteista että mitä paskaa niissä on.

Mites Tiedz ostitko tuota protskua mistä, näytti olevan aika halvalla sitä myynnissä XXXXX sivuilla viiden kilon tonkka

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuntuu jotenkin kornilta alkaa hehkuttaa jonkun webbikaupan protskun edullisuudesta tällä foorumilla. Ehkä olen vain kalkkiintunut, mutta ei tunnu reilulta.

J.EdgarHoover sanoi:
Tuntuu jotenkin kornilta alkaa hehkuttaa jonkun webbikaupan protskun edullisuudesta tällä foorumilla. Ehkä olen vain kalkkiintunut, mutta ei tunnu reilulta.
En näe mainostusta enkä hehkutusta, vain kuivakkaan asiallista puhetta tuotteesta.

Olen tässä ketjussa mainittua jauhoa syönyt joitakin kiloja. Siinähän tuo meni, niinkuin muutkin jauhot. Ehkä vähän vähemmän makeaa on, mitä moni muu maustettu, vanilja makeinta, banaani miedointa ja mansikka melko esanssista, sekoittuu hyvin. Mulla menee kausittain maustettujen jauhojen syöminen. Joitain kuukausia meni ihan ok maustettuja, mutta nyt ei uppoa millään, ällöttää niiden makeus, joten on pakko syödä maustamattomia jauhoja.

Valitettavasti mitään jauhoja (eikä lisäravinteita oikein muutenkaan) ei ole Suomessa (liekö ulkomaillakaan?) testattu samoin, kuin esim. autoja Tekniikan Maailmassa, tai vaelluskenkiä ERÄ-lehdessä, joten tuotteiden luotettavuudesta ei ole yleensä muuta tietoa, kuin valmistajan tai myyjän sana. Mausta ja sekoittuvuudesta toki on myös käyttäjien mielipiteitä olemassa ja saatavilla, esim. pakkotoistolla. Ravintosisällöistä on joillain ulkomaisilla saiteilla labratestien tuloksia, mutta kovin vaikeaa on aina tietää, onko kyseessä riippumaton ja siten luotettava testaaminen vai ei.

marqs sanoi:
Mites Tiedz ostitko tuota protskua mistä, näytti olevan aika halvalla sitä myynnissä XXXXX sivuilla viiden kilon tonkka

Sieltäpä sieltä.

Tiedz sanoi:
Sieltäpä sieltä.
Jep jep. Sanoppa suoraan miten suhtautuisit meidän tilanteessa tämmöiseen mainostamiseen? Pakkotoistolta haetaan tieto ja lykätään asiakkaat sen tiedon pohjalta toiseen kauppaan ja vielä käyttämällä meidän helvetinmoista näkyvyyttä tiedotetaan tuhansille muillekin varmuuden vuoksi että XXXXX nyt isolaattia halvalla? Sitten kun tuokin firma maksaa meille mainoksen vastaavankokoisessa mediassa, niin mainostakoot vapaasti Pakkotoistolla olettaen, että sillä meidän mainoksella on myöskin vastaavan kattava kohderyhmä.

Niin ja tuo Nutrisportin isolaatti on vähän heikompaa, sillä ne alennukset mitä me saimme tukkuhinnastossa on isommissa ostoissa 70% luokkaa, eli pilkkahinnalla myyvät, se ei silloin voi olla mitään parasta.

Mike sanoi:
Niin ja tuo Nutrisportin isolaatti on vähän heikompaa, sillä ne alennukset mitä me saimme tukkuhinnastossa on isommissa ostoissa 70% luokkaa, eli pilkkahinnalla myyvät, se ei silloin voi olla mitään parasta.
Ei ihan auennut tuo lause... Voitko tarkentaa. Siis olisitte noista XXX-liikkeen hinnoista saanut -70% tukkualennuksen, jos olisitte tilanneet oikein ison erän kauppaanne myyntiin?

Siis kysyimme tukkuhinnastoja Nutrisportilta englannista. Selvisi, että he purkittavat tilauksien mukaan tavarat(ei valmiina varastossa) ja alennukset tosiaankin oli aika melleviä. Jos tilasi yli 15 tuhannella eurolla, niin tuotteiden hinnat putosivat yli 50%. Ihmeteltiin, että miten halpaa tavaraa siellä on jos noinpaljon voi pudottaa. Jätimme väliin sen yrityksen tuotteiden maahantuonnin.

Ensimmäisen mailin Nutrisport ohjasi tuolle xxxx yritykselle joka antoi ihan homot tukkuhinnat meille. Kun selitimme minkälainen kauppa olemme ja mikä pakkotoisto on, niin jo tuli tukkuhinnasto suoraan valmistajalta. Ei kuitenkaan tyydyttänyt meitä laisinkaan.

Tässä tulee kyllä mieleen seuraavia juttuja:

Onko ns. bulkkiproteiini, oli se sitten konsentraattia, isolaattia tai jotain muuta, alunperin kovinkaan kallista ?

Eikö ainakin osa merkkiproteiinien hinnoista johdu hienosta pakkauksesta lisättynä massiivisen mainostamisen aiheuttamilla kustannuksilla ?

Olen huomannut, että jenkeissä ja osittain englannissakin ovat kovassa nousussa sellaiset yritykset, jotka myyvät lähes pelkästään erilaisia bulkkijauhoja kofeiinista proteiinien kautta erilaisiin kreatiineihin. Pakkaukset ovat ulkoisesti aika pelkistettyjä, mutta asiakkaat tuntuvat tykkäävän ja erilaisilla forumeilla tuotteita pääsääntöisesti kehutaan.

Joissain paikoissa protskun saa ostaa niin että mitään ei ole valmiiksi purkitettu, vaan asiakas voi itse valita laadun/laadut, määrän ja makuvaihtoehdon ( ja mitä muuta siihen haluakaan mukaan), yritys sekoittaa asiakkaan haluaman sekoituksen ja veloittaa sitten homman sen mukaan paljonko on hifistelty.

10kg tullu syötyä tota nutrisportin prodea aikoinaan, mansikka meinas ensimmäisen 2 kilon jälkeen tulla ylös oli jotain käsittämättömän makeaa.. banaani ihan ok. suklaata ei ole tullut maistettua.

Mike sanoi:
Jep jep. Sanoppa suoraan miten suhtautuisit meidän tilanteessa tämmöiseen mainostamiseen?

Joo totta :( enpä ajatellut sen kummempia kun vastasin vain kysymykseen.
Joten ei ollut tarkoitus tientenkään mainostaa. Sorry. Mun puolesta voi poistaa tuon mun vastauksen jne...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom