nutriplus whey 8100

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja sTecs
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
oon ostamassa kyseistä heraprotskua ja ois ihan kiva tietää käyttökokemuksia?ettei tuu ihan :david: olo jos menee ostaa ja käyttään eikä tunnu missään..joten kiitos kyllä,otan palautetta kyseisestä aineesta. :kippis1:

Ihan perus "pieruhera"... Toimii kuten kaikki muutkin lisäprotskut. Sisältää aika paljon laktoosia. IMHO maistuu neutraalilta - toisille kelpaa toisille ei. Itse kun ostin pari pussukkaa noin vuosi sitten, niin toisen pussin tuote vaahtosi niin perkeleesti ja toisen ei yhtään... Ehkä muuttivat koostumusta siinä välissä.

Meikäläisen mieleen. Sekoittuu hyvin ja se maistuu oikeastaan hyvältä (joskin hyvin lievä maku sinällään). Hintakaan ei paha ole.

stranger sanoi:
Sisältää aika paljon laktoosia. ... Ehkä muuttivat koostumusta siinä välissä.

Mulle ei tämä protsku aiheuttanut mitään vatsanpuruja vaikka joudun hyla/laktoosittomia tuotteita yleensä käyttämäänkin. Ehkä sitten tosiaan muuttaneet koostumusta. Mielestäni aika neutraalin makuinen. Ihan ok hintaansa nähden.

Randy Couture sanoi:
Mulle ei tämä protsku aiheuttanut mitään vatsanpuruja vaikka joudun hyla/laktoosittomia tuotteita yleensä käyttämäänkin.
Tuotetiedoista mä sen laktoosin muistaakseni bongasin, mutta ei tosin mullekaan mitään vatsanvääntelyjä aiheuttanut (eikä myöskään toinen täällä yleisesti parjattu pieruhera fastin hera85), vaikka lievästi laktoosivammanen olenkin (esim. tavallista maitoa ei kärsi lasillistakaan juoda).

Mun mielestä ihan ok heraa, kohtuullisen neutraalin makuista. Tippuu veden kanssa meikäläiselle helpommin kuin fastin hera85.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joku täällä sanoi että sekoittuu hyvin. No mulla ei kyllä tahdo mennä kunnolla sekaisin jää vähän paakkiseksi. Muuten hyvä perus prode ei muuta.

Ei sekoitu kyllä millään ja jää sellaisia klimppejä kellumaan pinnalle ja suoli raikaa ihan kiitettävästi. Ihan hyvä maku kaakaon kanssa.

Kusimato sanoi:
Ei sekoitu kyllä millään ja jää sellaisia klimppejä kellumaan pinnalle ja suoli raikaa ihan kiitettävästi. Ihan hyvä maku kaakaon kanssa.

:offtopic:
Hankkikaa sellainen kannumallinen tehosekoitin, niin paakut on kaukainen muisto vain.. sekoititte sitten protskua tai betonia.

Peace :piis:

Randy Couture sanoi:
:offtopic:
Hankkikaa sellainen kannumallinen tehosekoitin

:confused: siis millaista tarkoitat?

Mitä te oikein höpisette. Mulla menee sheikkerissä ihan tasaseksi, ei jää yhtään paakkuja. Ja tuntuu että sitä sais sekottuun veteen aivan tajuttoman määrän kun ei tunnu litku paksuuntuvan ollenkaan niin pahasti kuin samasta määrästä joitain toisia jauhoja.

Niinpä. Sheikkerissä kun malttaa vaikka puoli minsaa heilutella niin se on siinä. Ellei ny sitte oo treenannu itteensä niin piippuun ettei jaksa yhtä puolen kilon pönttöö enää ravistella... ;)

teemal sanoi:
Niinpä. Sheikkerissä kun malttaa vaikka puoli päivää heilutella niin se on siinä. Ellei ny sitte oo treenannu itteensä niin piippuun ettei jaksa yhtä puolen kilon pönttöö enää ravistella... ;)

:thumbs: korjattu.

Aika paakkuista tavaraa ainakin tämä oma 8100. Ei meinaa sekoittua kunnolla. Maussa en huomannut oikeastaan mitään eroa Fast Hera80:een. Sekoittuvuus on kyllä tuossa fastin herassa sata kertaa parempi ja kun hintakin on kuta kuinkin sama niin ottaisin ennemmin Fast Hera80.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom