NutriPlus Pro Gainer

Morjens kaikille,
sellainen tyhmä kyssäri että onko kokemuksia ko. aineesta ? Näyttäis meinaan olevan sisältö aika kohallaan:

Aminohappoprofiili/100 g
Alaniini 4610 mg
Arginiini 3530 mg
Asparagiinihappo 10780 mg
Fenyylialaniini 3430 mg
Glutamiinihappo 18560 mg
Glysiini 1960 mg
Histidiini 1860 mg
Isoleusiini 5390 mg
Kysteiini 1760 mg
Leusiini 12050 mg
Lysiini 9210 mg
Metioniini 2160 mg
Proliini 5000 mg
Seriini 5390 mg
Treoniini 5100 mg
Tryptofaani 2840 mg
Tyrosiini 3720 mg
Valiini 5000 mg

Ravintosisältö keskimäärin / 100g tuotetta:
Energiaa 1501 kj / 359 kcal
Proteiinia 41 g
Kreatiini 5 g
Hiilihydraatteja, joista 41 g
* sokereita 5.7 g
Rasvaa, josta 2.9 g
* tyydyttyneitä rasvahappoja 1.3 g
Ravintokuitua 0 g
Natrium 0.5 g
Tiamiini (B1-vitamiini) 2.6 mg
Riboflaviini (B2-vitamiini) 3 mg
Niasiini (B3-vitamiini) 33.8 mg
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) 7.5 mg
Pyridoksiini (B6-vitamiini) 4.1 mg
Kobalamiini (B12-vitamiini) 5.6 mcg
Biotiini 56 mcg
Foolihappo 560 mcg

Kannattaako ostaa vai ? On meinaan kuitenkin aika hinnakasta.

Samppa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
paperillahan toi näyttää ihan hyvältä. On sitten taas täysin eri asia miten sekoittuu, miltä maistuu ym.Itse kyllä sotkisin itse juoman, laadukkaasta proteiinista ja maltosta. sekaan vähän glutamiinia ja jos haluaa niin kreatiinia.

Siis juttuhan on just siinä että toi sekottuu tosi hyvin ja maistuu hemo hyvälle. Eikä tarvii sähläillä omien sekotusten kanssa.
Jos joltain kokemuksia/palautetta aineesta löytyy niin kiitollisena otetaan vastaan.

samppa2003 sanoi:
Siis juttuhan on just siinä että toi sekottuu tosi hyvin ja maistuu hemo hyvälle. Eikä tarvii sähläillä omien sekotusten kanssa.
Jos joltain kokemuksia/palautetta aineesta löytyy niin kiitollisena otetaan vastaan.
Mitäs palautetta kaipaat jos tuo on mielestäsi hyvä tuote? Jos maistuu hyvälle ja sekoittuu hyvin, niin naamariin vain, ei noi arvot ainakaan huonot ole. Saanen tarjota pakkiksen kaupasta kuitenkin satavarmana paremman makuista N-Largea.

No ihan säännöllisestihän tänne tehdään threadeja eri valmistajien massanlisääjistä, proteiineista, palautusjuomista jne.

paljos tuotteella on hintaa ja mihin ajattelit sitä käyttää. Massanlisäykseen on halvempiakin vaihtoehtoja (protsku + maitoa + öljyä jne..) ja miksikään palautusjuomaksi tuo ei luultavasti ole tarkoitettu. Tietysti jos joku jaksaa kaivaa esille, että mitä hiilaria ja protskua tuossa on, niin nähdään..

Itselläni on tuota tällä hetkellä palautusjuomana mansikan makuisena. Sekoittuvuus ja maku ovat hyviä. Sitten jos ottaa vaikka välipalana niin on maitoon sekoitettuna todella hyvää.

Viimeksi muokattu:
Naru85 sanoi:
luulin et tälläinen piilomainonta ei ollut laillista täällä pakkis maailmassa
Kyllähän nämä aina epäilyttään laittaa, kun vartavasten rekisteröidytään kysymään jotain tuotetta. Eka siis laitetaan iso info mitä tuote sisältää, sitten kysellään onko se mistään kotoisin. Parin vastauksen jälkeen kehutaan ite tuotetta.

Mansikanmaku veteen sekoitettuna on pistävän PAHA! Minulla pussi jäi käyttämättä loppuun asti; käytin jonkun verran ettei ihan hukkaan olisi rahat menneet. Mutta makuasioista ei... jne.

Jos 1:1-palkkarin haluaa niin Leaderin 'After', Optimumin 'After Max' tai pakkiksen verkkokaupastakin saatava uutuus Evolutionin 'Phase 3' joka vaikuttaa hyvin lupaavalta. Näissä kaikissa on kreatiinia ja glutamiinia lisättynä.

Vaniljan makuisena oon tota ottanu palararissa ja joskus päivällä syömisien välissä (ku koulussa ei saa tarpeeks ruokaa :D )
Toi on mun maun mukaan liian makeeta.. ja ite ainaki oon lisänny tohon puol desiä (14g) heraa toisesta pussista.
Tossahan on heraprotskua, maltodekstriiniä ja kreatiiniaki muistaakseni?

Waanha threadi, mutta tietääkö kukaan tämän laktoosipitoisuudesta tai toimivuudesta perinteisenä palautusjuomana? R3 korvaisin tällä, kun valitettavasti lähistöllä ollut UFS suljettiin. Onko kenelläkään kokemusta myöskään Gainer pro bareista?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom