Nutri plus pro gainer?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja scf
  • Aloitettu Aloitettu

scf

Elikkäs luontaistuotekaupan täti suositteli juuri tätä minulle lisäravinteeksi salitreenaamiseen.Pro gainerhan on massanlisääjä joten onkohan tämä nyt juuri minulle se oikea tuote kun tartkotuksena on saada vähän lisäpotkua lihasten kasvuun,eikä niinkään kasvattaa massaa?Yksi säkillinen on jo tuota juotu ja nytten lisää hankkimassa ja tuossa aloin miettimään että olisiko ihan perus protsku se parempi vaihtoehto?
Kreatiinistä vielä sen verran,että onko sen käyttämiselle ainoa oikea tapa juuri tämä tankkaus systeemi vai toimiiko myös ihan vaan aina treenin yhteydessä nautittuna?Kiitokset tietäville

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pro gainerissahan suhde on 1/1, eli proteiinia ja hiilaria yhtä paljon. Palautusjuomaksi se ainakin on tuon suhteen perusteella hyvä, varsinkin kun siinä on myös kreatiinia ja glutamiinia mukana. On muuten hiton hyvät maut noissa uusissa, maistoin just salmiakkia ja minttusuklaata ja ai että... Tosi nannaa. Välipalaproteiinina itse kyllä ottaisin ennemmin jotain hitaampaa hiilaria eli koosteproteiinia tai maitoprotskua. Pakkikseltakin voisit tilata: Protein XL tai American Pro Slow olis hyviä vaihtoehtoja välipalaksi. Mikäli otat juoman vain salin jälkeen, niin silloin tuo sun Pro Gainer on siihen hyvä vaihtoehto.

Kreatiinia ei tarvitse tankata. Treenin jälkeen vaan palautusjuoman sekaan niin hyvä tulee. Jotkut ottaa myös ennen treeniä, kokeile itse mikä toimii sulle parhaiten. :)

Faidra sanoi:
Kreatiinia ei tarvitse tankata.
Eikö? Kyllä ainakin purkin kyljen ja pakkiksella vallitsevan mielipiteen mukaan pitää vetää se tankkausjakso, että kreatiinivarastot tulee ensin täyteen. Vai onko tää nyt jotain kehonrakennuksen uusia tuulia, ettei tarvitsekaan tankata?

PunttiOskari sanoi:
Eikö? Kyllä ainakin purkin kyljen ja pakkiksella vallitsevan mielipiteen mukaan pitää vetää se tankkausjakso, että kreatiinivarastot tulee ensin täyteen. Vai onko tää nyt jotain kehonrakennuksen uusia tuulia, ettei tarvitsekaan tankata?

No ainakaan esim. taluksen pauliinan tai halosen matin mukaan tarvetta tankkaamiselle ei ole... riittää kun normiannos otetaan treenipäivinä palautusjuomassa ja välipäivinä esim. aamuisin. Tankkaamisella hätähousut pyrkivät ainoastaan siihen, että kreatiini alkaa "potkimaan" nopeammin ... :D

edit/tarkistettu:

Yhden väittämän mukaan kreatiinifosfaattivarastot on täynnä 5g normiannostuksella noin 2 viikossa. Tankkaamisella 1 viikossa? Eli mikä se lopullinen hyöty sitten tankkaamisesta on? Pitkäaikaisen kehityksen ja treenaamisen jatkuvuuden kannalta tällaisten pohtiminen on omasta mielestäni täysin turhaa. Päinvastoin energian tuhlaaminen liialliseen "näppäilyyn" saattaa kääntyä itseään vastaan turhautumisen kautta jossain vaiheessa. Keep it simple, keep it fun :)

PunttiOskari sanoi:
Itse kunnioitan paljon Faidraa ja innolla odotan kevään kisoja, että näkee minkälaiseen kuntoon Faidra pääsee, mutta kyllä minusta kreatiinin tankauksella saa ihmeitä aikaan. Ainenkin semmoinen 5-7 päivän tankaus olisi ihan hyvä, ainenkin mulla meni tuon 7 päivän jälkeen tulokset tyyliin ennen jaksoin tehdä jollain painolla hikisen 6-8 tankauksen jälkeen meni helppo 10-12 joten ainenkin minulle siitä oli jotain hyötyä.:rolleyes:

Heh, no ei tuossa nyt kunnioituksella ole mitään tekemistä sen kanssa minkä kukakin itse kokee parhaimmaksi tavaksi. Olen koittanut molempia enkä ole huomannut mitään eroja siinä miten kreatiini "potkii". Jollekin voi sopia yksi tapa, toiselle toinen. Kokeilkaa niin tiedätte. Ei se krea nyt varmaan ketään vararikkoon aja, vaikka sitä tankkaisikin... esim. Pulla vetelee kreatiinia varmaan lähemmäs 20-30g päivässä silloin kun sitä ottaa jatkuvasti, koska ei koe saavansa mitään hyötyä jostain 5g annoksesta kerran päivässä. Ei olla vielä näiden mielipide-erojen takia ajauduttu parisuhdekriiseihin. ;)

Lisättäköön vielä, että en ole kokenut ikinä saavani erityisen merkittäviä hyötyjä tavallisesta monohydraatista. Sanin V12 ja kreatiinipyruvaatti ovat niitä kreatiinituotteita, joista itse oon tykännyt ja mielestäni myös hyötynyt mukavasti.

Luontaistuotekaupan täti suosittelee mitä haluaa myydä :] (edit: tarkoitin tällä sitä, että tuskin tiesi\mainitsi ruokavalion viilaamisen tärkeydestä) Varmaan ihan toimina tuote mutta:

Kai perusruokavalio on kunnossa ? Ei tuo jauho yksinään "mitään" tee :€

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom