Nuoruuden hitaat..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Funky
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jokainen kai muistaa nuoruudestaan näitä uskomattomia pieniä hetkiä, joita silloin n.12v poika/tyttö vietti pojan/tytön kanssa koulun diskon lattialla tanssien hitaita...
Veikkaan että jokaiselle tulee vielä jotain muistoja kun kuulee kyseisen hitaan uudestaan nyt jo n.vuotiaana.

Itselleni näitä muistoja rupesi tulemaan, kun tuossa pääsiäisen tienoilla oltiin eräässä baarissa ja siellä rupesi sitten tämä rednecskien (onkohan nimi oiken) hitti hidas soimaan. Tähän heti perään Bon Jovin allways ja johan alkoi muistoja virrata...

Joten mitkä hitaat tuovat nämä ala-aste fiilikset pintaan?

Bryan Adamsin Please forgive me tuli mieleen. Sitä tanssittiin ala-asteen limudiskossa. :kippis1:

"Sinä ja minä liikennevaloissa, sinä ja minä slummitaloissa, sinä ja minä aamukasteessa..." vai miten se nyt menikään... Ja tietenkin Still loving you :love:

Lionel Richien Say You, Say Me ja Gary Mooren Still Got The Blues oli joskus ala-asteen limudiskossa aika kova sana. Bangles(s)in Eternal Flame oli myös aika hitti, kuten myös Bryan Adamsin Everything I Do (I Do It For You). :)

Tomi sanoi:
Lionel Richien Say You, Say Me
"...I had a dream I had an awesome dream
People in the park playing games in the dark..."

Mulla on varmaan säännöllisesti niistä ajoista lähtien soinut päässä kyseinen biisi.
:thumbs:

Bryan Adamsia muistan myös kuulleeni silloin enemmän kuin tarpeeksi.

Twisted Sister:
- The Price
- You´re Not Alone(Suzette´s Song)
- I Believe in you

Jaa miten niin aina Twistareita?

Löytyy niitä muistoja suomestakin...
Peer Günt:
- Losing My Mind
- Down By The Shadow
- Handful Of Sand

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bangles - Eternal Flaaaaaaaaaaaaaame! ja meillä ainakin oli kotibileissä ja discoissa ns. Hitaiden tyyli eli kaikki tanssi samalla tavalla. Kädet suorina partnerin olkapäillä ja sit keikutaan jalat ihan tönkköinä puolelta toiselle. Hitaiden tanssimiseen kuului myös olennaisena osana kaverit siellä seinän vierustalla porukalla vittuili minkä kerkes!

Näitä on paljon...

Legendaarisin taitaa olla The Scorpions - Wind of Change. Myös saman bändin Still Loving You ja You and I. Gunnareiden Don't Cry. Metallican Nothing Else Matters. Rednexin Wish You Were Here. Jo mainitut Bon Jovin Always ja Bryan Adamsin biisit.

Erotic - Power of sex

".

toni braxton - unbreak my heart

ja jotain bäkkäreitten piisei, ja bryan adamsii tietenki;)

Iänikuisen Scorpionsin "Still Loving Youn" lisäksi tulee mieleen ainoastaan Sielun Veljien "Laulu". Jälkimmäinen kolisee edelleen, loistava kappale.

Teiniaikojen tehokaava ujon pusun saavuttamiseksi discon herkulta: :nolo:

Uhrin tsekkausmusiikki: Raptori; Oi Beibi --> Kaikki joras karvattomat kainalot märiksi.

Kiehnäystä, varovaista pakaroiden koskettelua ja pusuttelua: Prince; Purple Rain --> Uuh, edelleen tiukka piisi.

:lol2: :lol2: :lol2: lollotiloo1!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom