Nuorukaiselle apuja (kotitreeni yleiskunnon kohottamiseksi)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MFF
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Muutama kerta huomautettu tekniikasta ja silloin en inise ainakaan. On se joskus ahistava, kun vedät mielestäsi loistavasti ja joku kyylää viimeiset 6 toistoa ja toteaa, että ei lähellekään oikein,

:offtopic: Itselleni on pari kertaa huomautettu tekniikasta ja huvittavinta on se, että molemmat neuvoivat tekniikan täysin väärin. Ensimmäisessä tapauksessa olin tekemässä ylätaljaa ja eräs n. 25v mies jonka näin ensimmäistä kertaa salilla tuli neuvomaan, että siinä pitäisi istua suorassa ryhdissä ja liikkeen pitäisi lähteä käsistä :rolleyes:
Toisella kerralla tein ranteita niin eräs oman ikäiseni tyyppi tuli sanomaan, että "tee laajempaa liikettä, eihän tuo noin ota hauiksiin ollenkaan" :lol2:

En jaksanut kaikkia vastauksia lukea, mutta jos joku ei vielä sanonut niin sinulle vinkiksi, että hong kongista saa alle 20 eurolla 13,5kg painoisen säädettävän käsipainon.. itellä on niitä 2.. Suosittelen :rock:

Minä treenasin ennen salilla, jonka ikäraja oli teoriassa 16 vuotta ja olin silloin 13. Kyllä ne mut sinne otti, kun vähän neuvotteli. Kyllä niille kuntosalinpitäjille raha kelpaa. Suurin osa kuntosaleista ei ole ytään kiinnostuneita siitä, minkä ikäinen asiakas on, hän kunhan maksaa. Sen verran ne nyt tietty kattoo, ettei mitään pikkuvekaroita salille tule, mutta en näe syytä, miksei 14-vuotias voisi treenata punttia, jos asiallisesti treenaa kuin muutkin. Itse aloitin 13-vuotiaana. Kannattaa kuitenkin varmaan välttää maksimiromuja jos pituuatta aiot kasvaa (lähinnä kyykky yms.) ja tekniikka kuntoon. Ja kandee muistaa syyä että jää energiaa kasvuun, jun tosta varmaan vielä haluat kasvaa. Terveisin eräs joka syö liian vähän lihomisen pelossa ja huomaa sen kehityksen hitautena.

viesti on kieliopillisesti päin persettä ja etenee epäloogisesti. Anteeksi en vain nyt ja jaksa korjata.

Päätin tehdä uuden topicin kun en tiennyt minne tämän sijoittaisin.

Eli olen nuori 14 vuotias pikkupoika ja yleiskunnon kohottaminen olisi mielessä. Mitat ovat 54/166 eli tahtoisin vähän massaa lisää varsinkin vatsa-alueelle.

Harjoittelen kaksikertaa viikossa pesäpallotiimini kanssa paikallisella urheilukentällä. Nyt olisi tarkoitus omalla ajalla ruveta reenaamaan kotimaisemissa eli ei, en mene häpäisemään itseäni salille joka parveilee korstoja. :)

Eli mitä olisivat sopivia liikkeitä näin nuorelle tuomaan kestävyyttä ja massaa lisää. :nolo:

Vaikka olisitki kuinka pieni jätkä ja aloittelemassa salilla niin et häpäisis siel ittees nimittäi suurin osa salilla kävijöistä on ollu ensin aika ruipeloita jonka seurauksena on mennyt salille...Joten salille vaa tai jos sulla on painoja kotona
nii treenaamaa vaa... Ja kotisali on myös hyvä vaihtoehto, mulla on kotisali ja
se kyl on aika kätevä mutta salilla motivaatio on paljon parempi...
Ja tiedoks oon 13v mitat 63/165 ja alotin epäsäänöllisesti noin 10-11v

En jaksanut kaikkia vastauksia lukea, mutta jos joku ei vielä sanonut niin sinulle vinkiksi, että hong kongista saa alle 20 eurolla 13,5kg painoisen säädettävän käsipainon.. itellä on niitä 2.. Suosittelen :rock:

Stadiumista saa 20kg käsipaino setin 29.90e joten se voisi olla kannattavampaa ja niihin sitten ku tulee liia pieneks nii voi osaa lisä painoja...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom