Nuorten kisatuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja futuu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Paljonkos alle 16 vuotiaat saa sitä rautaa ilmaan penkkipunnerrus kisoissa alle 80-70kg ryhmissä?:wtf:

Edit:En kuitenkaan lähtisi 80kg tuloksilla jumboksi

Miksi et? Jos kyseessä on ensimmäiset kisat, niin ei kannata juurikaan välittää toisten tuloksista, vaan kilpailla itseään vastaan ja samalla opetella kisaamista.

Ite aattelin mennä WPC penkki SM ja mä oon nyt ottanu vasta 100kg merkistä.

Mut kukin tavallaan.

Paljonkos alle 16 vuotiaat saa sitä rautaa ilmaan penkkipunnerrus kisoissa alle 80-70kg ryhmissä?:wtf:
Minä ainakin tähtään (tällä hetkellä) 160-170kg tulokseen helmikuun sm-kisoissa sarjaan 82,5kg. jää nähtäväksi onnistuuko tai meenkö edes koko kisoihin...

ja tulokset otettu paidan kanssa? paljos se paita yleensä auttaa näissä lähemmäs 100kg raw työnnöis, jonku parikytä kiloo?

ja tulokset otettu paidan kanssa? paljos se paita yleensä auttaa näissä lähemmäs 100kg raw työnnöis, jonku parikytä kiloo?

Se riippuu, jotku saa paidasta tosi paljon hyötyä ja jotku ei saa irti paljon mitään. Tiedän 135kg raakapenkkaajan joka saa paidasta vain 10kg hyödyn kun taas joku toinen 135kg raakapenkkaaja saattaa nostaa paidalla vaikka 190.

Joo, Apulus antokin jo ihan hyvän vastauksen

Paidasta saatu hyöty riippuu niin monesta asiasta. Jotkut osaa nostaa paidalla paremmin kuin toiset.

Ite sain paidasta heti ekalla kerralla 20kg irti ja toisella 30kg

Joo, Apulus antokin jo ihan hyvän vastauksen

Paidasta saatu hyöty riippuu niin monesta asiasta. Jotkut osaa nostaa paidalla paremmin kuin toiset.

Ite sain paidasta heti ekalla kerralla 20kg irti ja toisella 30kg

Olen kuullut tyypeistä jotka joutuivat treenaamaan että saivat paidalla edes saman kuin raakana :) Ja huipullahan otetaan yli 100kg:n hyötyjä paidasta.

Itse en käytä vielä paitaa, nyt kun tuntuu raakapenkki kehittyvän kohtuu tahtia, niin näillä mennään niin pitkälle kuin pääsee. Raakana!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Back
Ylös Bottom