Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JP Fux sanoi:Itse aloitin kovaa reenamisen noin vuosi sitten ja vaaka näytti n. 58kg ja nyt paino on 87kg ja pelkkää lihasta![]()

Taisi olla joku 5-7cm max. Yllättävän vähän fläsää on tullut vaikka herkuttelenkin aika usein.Jampsu sanoi:onko paljonkin tullu pituutta?

lexa-91 sanoi:kertokaa mulle sopiva reeniohjelma..!oon 14v, 150cm pitkä ja 40kg painava..penkistä nousee 50kg ja oon reenannut n.1kk..reenaan näitä:rinta, hauis, vatsa, penkki, ylätalja.voiko mulla olla jotain haittoja reenaamisesta ku käyn 3kertaa viikos salil..eli treenaan vaan yläkroppaa joten eihän se voi vaikuttaa pituuskasvuun..?miten muuten saa ne niska lihakset mitkä kaikil bodareilla on..?![]()
treenaamalla epäkkäitä eli olankohautuksia ja pystysoutua! ;)lexa-91 sanoi:miten muuten saa ne niska lihakset mitkä kaikil bodareilla on..?![]()
Aleley sanoi:Paska tekosyy jättää jalat treenaamatta sen takia että pelkää pituuskasvun loppuvan. Vähän kevyemmin vaan kyykkyä niin ei luulisi haittaavan yhtään. :whip:.
Robby.R sanoi:Jalkoja kannattaa treenata mutta ei kyykky ole ainut oikea vaihtoehto.
Tee enemmin perussettiä esim.Prässi,reidenojennus,reidenkoukistus,pohkeet istuaaltaan.
Kyykkyä kannattaa nuorten tehdä kevyellä kuormalla ja pitkiä toistoja.
esim.n.50% Omasta ruumiinpainosta ja tehdä 3-4x15-20.
lexa-91 sanoi:miten saisi mahdollisimman paljo ja nopeasti kohotettua penkki tulosta?millasil painol ois hyvä tehä toistoja ja kunka paljon?
?
no yksi syy siihen penkin maximiin on se kun mulla on kaverin kanssa 9luokan jouluna kisa..ja se pitäisi voittaa..kun on rahaakin jonkin verran panoksena..
maanantai:ylätalja, penkki, hauis, niskan taakse penkin tangolla, voimajousi.
keskiviikko:vatsat, penkki, rintalihakset.
perjantai:ylätalja, penkki, hauis, niskan taakse penkin tangolla, voimajousi. (samat kuin maanantaina)