Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JP Fux sanoi:Itse aloitin kovaa reenamisen noin vuosi sitten ja vaaka näytti n. 58kg ja nyt paino on 87kg ja pelkkää lihasta
Taisi olla joku 5-7cm max. Yllättävän vähän fläsää on tullut vaikka herkuttelenkin aika usein.Jampsu sanoi:onko paljonkin tullu pituutta?
lexa-91 sanoi:kertokaa mulle sopiva reeniohjelma..!oon 14v, 150cm pitkä ja 40kg painava..penkistä nousee 50kg ja oon reenannut n.1kk..reenaan näitä:rinta, hauis, vatsa, penkki, ylätalja.voiko mulla olla jotain haittoja reenaamisesta ku käyn 3kertaa viikos salil..eli treenaan vaan yläkroppaa joten eihän se voi vaikuttaa pituuskasvuun..?miten muuten saa ne niska lihakset mitkä kaikil bodareilla on..?
treenaamalla epäkkäitä eli olankohautuksia ja pystysoutua! ;)lexa-91 sanoi:miten muuten saa ne niska lihakset mitkä kaikil bodareilla on..?
Aleley sanoi:Paska tekosyy jättää jalat treenaamatta sen takia että pelkää pituuskasvun loppuvan. Vähän kevyemmin vaan kyykkyä niin ei luulisi haittaavan yhtään. :whip:.
Robby.R sanoi:Jalkoja kannattaa treenata mutta ei kyykky ole ainut oikea vaihtoehto.
Tee enemmin perussettiä esim.Prässi,reidenojennus,reidenkoukistus,pohkeet istuaaltaan.
Kyykkyä kannattaa nuorten tehdä kevyellä kuormalla ja pitkiä toistoja.
esim.n.50% Omasta ruumiinpainosta ja tehdä 3-4x15-20.
lexa-91 sanoi:miten saisi mahdollisimman paljo ja nopeasti kohotettua penkki tulosta?millasil painol ois hyvä tehä toistoja ja kunka paljon?
maanantai:ylätalja, penkki, hauis, niskan taakse penkin tangolla, voimajousi.
keskiviikko:vatsat, penkki, rintalihakset.
perjantai:ylätalja, penkki, hauis, niskan taakse penkin tangolla, voimajousi. (samat kuin maanantaina)