Nuorena se on vitsa väännettävä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
ei tuossa kyllä oikein järkeä ole. saisi pojat kasvaa ainakin 5 vuotta vielä...

No jos vaaralliset tekniikat todellakin on pois tuon ikäisiltä, niin sitten voisin harkita asiaa uudelleen.
Sehän on päivänselvää ettei noin nuorena vielä kupoliin lyödä.

Vääntäminen ja kääntäminen sen sijaan on kaikinpuolin kehittävää.

AndyS sanoi:
En minä tuota mitenkään pahana pitäisi. Siinähän oli päähän lyönnit kielletty ja varmaan muitakin vaarallisempia tekniikoita karsittu. Pojat oli lisäksi selkeästi treenaneet jo paljon niin, että homma oli hanskassa muutenkin ja tuomarit kärppänä vieressä varmistamassa turvallisuutta.

Onhan se niinkin. Toisaalta, useammassa erilaisessa urheilulajissa junnuharjoituksia ohjanneena voin sanoa, että niin ihmeellistä tilannetta et voi keksiä, ettei joku nappula panisi vielä puolet paremmaksi. Jalkojen vääntelyssä on joskus marginaalit aika pieniä.

Lisäksi pidän painia, lukkopainia, nyrkkeilyä, kickboxingia jne. yksittäisinä lajeinakin hyvin haastavana tavoitteena junioreille (monille aikuisillekin liikaa :) ). Tarvitseeko sitä vaikeusastetta vielä nostaa siitä, makuasia. Mielestäni ei.

.,.

Jos mulla olisi omia lapsia. En niitä kyllä vielä ton ikäsenä kehään päästäsi, oli sitten treenannut vaikka kuinka paljon. Venyttelisin varmaan muutenkin tuota kehään menemistä ihan loppuun asti. Tietenkin sitten jos lajin harrastus alkaisi kieltojen myötä tyrehtyä, olisi varmaan pakko antaa periksi. mieluummin kuitenkin tuo kuin videopelit.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kattelin kerran ranskalaista dokua thaimaasta missä seurattiin 6v ammattilaispoikien ottelemista ja elämää...se oli sairast se ja siinä oli kyllä kaikki sallittua, ne pojat näyttivät kun pieniltä piruilta, ja vanhemmat suupielet vaahdossa huusi kehän vierestä, se oli sairasta jos jokin.

Omasta mielestäni jos lasta vapaaottelukehään aikoo valmistaa niin tuon ikäiselle judo/bjj, josta kaikki vaarallisimmat kuristukset ja lukot poistettuna toimisi erittäin hyvänä pohjana. Eli siis ihan vaikka perus positiopainia. Ei tuon ikäistä vielä kehään tarvitse yrittää tunkea.

Kaipa sitä vois itekki jotain kommenttia heittää. Munkin mielestä noi jannut on vähän liian nuoria laitettavaks häkkiin. Oli muuten vapaammat säännöt ku GB-gym MMA-bashissa lauantaina, toinen jamppa tais sitä toista hakata maassa kylkiin, ettei se nyt ihan mitään täysin lasten leikkiä ollu. Ennemmin laittasin noi lapset johonkin vähemmän väkivaltaseen lajiin kuten judo, bjj tai paini. Tommoset jätkät voi muuten olla aika tappajia jossain ala-asteen pihamailla. Siitä vaan kaveri tonttiin, mounttaus ja nyrkkiä ääntä kohti.

No ei se ny nii vaaralliselta näyttäny. Pojan koltiaisilla hanskat kädessä ja pikku läpsäyksiä päästivät toisiaan päin. Hyvää harjotusta vaan.

No ei noi mitään arabien tunteettomia lapsitappajia ollu! :hyper:
Mitään muuta ku junnukamppailua. Turvallisen näköistä oli ja hyvää treeniä. Ja jos junnu ei tollasta haluisi ni ei se tuolla kehässä olisi. Ja en usko että jätkät olisi koulussa niitä "isoja pahoja poikia". Tsemppiä junnuille treeneihin.
Mä pistän mun tulevan poikani heti vaippaikäisenä treenaamaan kamppailulajeja. :evil:

Kyllä mun mielestä iskut sentään on ehkä vähä liikaa tossa iässä! Eikä se kyllä tommosen pikkupojan mielestä tunnu miltään pikkuläpsäsyltä ku se punashortsinen iski sitä kylkiin! Varmasti niistä tulee pirun kovia ottelijoita joku päivä, mutta uskon kyllä että on pojat aika aivopestyjä kotoa!

Ja pirun hyvä muuten että päähän lyönnit oli kielletty, olis muuten pikku Bobbyllä naama aika turvoksissa :eek:

PS. Pakko tosin myöntää että oli aika pirun kovia jätkiä ikäisikseen!!

Benu sanoi:
Kyllä mun mielestä iskut sentään on ehkä vähä liikaa tossa iässä! Eikä se kyllä tommosen pikkupojan mielestä tunnu miltään pikkuläpsäsyltä ku se punashortsinen iski sitä kylkiin!Ja pirun hyvä muuten että päähän lyönnit oli kielletty, olis muuten pikku Bobbyllä naama aika turvoksissa :eek:

Etkö ikinä nassikkana tapellut? Muistelkaapas kaikki iskuista huolestuneet että mitä sielä koulujen välitunneilla tapahtui... elikkäs kaveria vedetään(paljain käsin) turpaan niin että loiskuu eikä siitä mitään mustelmaa pahempaa tullut ja melko toivin sai huitoa ennenkuin kukaan edes itkeä tihrusti tantereessa. Ainakin näin meillä :whip:

EDIT: En toki väitä että kaikki osaisi lyödä noin paljoa ku nuo tyypit mutta mun vakio taistelupari oli semmonen ~70kg jässikkä 4luokalla :rock: (otin muuten kyytiä melko useasti)

veijari sanoi:
Etkö ikinä nassikkana tapellut? Muistelkaapas kaikki iskuista huolestuneet että mitä sielä koulujen välitunneilla tapahtui... elikkäs kaveria vedetään(paljain käsin) turpaan niin että loiskuu eikä siitä mitään mustelmaa pahempaa tullut ja melko toivin sai huitoa ennenkuin kukaan edes itkeä tihrusti tantereessa. Ainakin näin meillä :whip:

EDIT: En toki väitä että kaikki osaisi lyödä noin paljoa ku nuo tyypit mutta mun vakio taistelupari oli semmonen ~70kg jässikkä 4luokalla :rock: (otin muuten kyytiä melko useasti)

ja viidennellä luokalla 86kg painoi kyseinen tyyppi ;)

veijari sanoi:

Eli siis olet sitä mieltä, että tuon ikäiset voi vapaasti hakata toisiaan ihan vapaa-ajallakin koska siitä ei mustelmaa pahempaa tule? Siinäpä vasta vapaa-ajan aktiviteettia lapsille. Voisi ehdottaa leikkikouluihin polttopallon sijaan toisten hakkaamista.

Stanner sanoi:
Eli siis olet sitä mieltä, että tuon ikäiset voi vapaasti hakata toisiaan ihan vapaa-ajallakin koska siitä ei mustelmaa pahempaa tule? Siinäpä vasta vapaa-ajan aktiviteettia lapsille. Voisi ehdottaa leikkikouluihin polttopallon sijaan toisten hakkaamista.

Ei nyt leikkikouluihin mutta sitähän me pienenä tehtiin :evil:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom