Tulipa tämmönen linkki vastaan: http://www.socalpankration.com/fighters/bobbymorales/Lake_Havasu.wmv . Että semmonen meiniki.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eggman sanoi:Tulipa tämmönen linkki vastaan: http://www.socalpankration.com/fighters/bobbymorales/Lake_Havasu.wmv . Että semmonen meiniki.
AndyS sanoi:En minä tuota mitenkään pahana pitäisi. Siinähän oli päähän lyönnit kielletty ja varmaan muitakin vaarallisempia tekniikoita karsittu. Pojat oli lisäksi selkeästi treenaneet jo paljon niin, että homma oli hanskassa muutenkin ja tuomarit kärppänä vieressä varmistamassa turvallisuutta.
Benu sanoi:Kyllä mun mielestä iskut sentään on ehkä vähä liikaa tossa iässä! Eikä se kyllä tommosen pikkupojan mielestä tunnu miltään pikkuläpsäsyltä ku se punashortsinen iski sitä kylkiin!Ja pirun hyvä muuten että päähän lyönnit oli kielletty, olis muuten pikku Bobbyllä naama aika turvoksissa
veijari sanoi:Etkö ikinä nassikkana tapellut? Muistelkaapas kaikki iskuista huolestuneet että mitä sielä koulujen välitunneilla tapahtui... elikkäs kaveria vedetään(paljain käsin) turpaan niin että loiskuu eikä siitä mitään mustelmaa pahempaa tullut ja melko toivin sai huitoa ennenkuin kukaan edes itkeä tihrusti tantereessa. Ainakin näin meillä :whip:
EDIT: En toki väitä että kaikki osaisi lyödä noin paljoa ku nuo tyypit mutta mun vakio taistelupari oli semmonen ~70kg jässikkä 4luokalla (otin muuten kyytiä melko useasti)
veijari sanoi:Etkö ikinä nassikkana tapellut? Muistelkaapas kaikki iskuista huolestuneet että mitä sielä koulujen välitunneilla tapahtui... elikkäs kaveria vedetään(paljain käsin) turpaan niin että loiskuu eikä siitä mitään mustelmaa pahempaa tullut ja melko toivin sai huitoa ennenkuin kukaan edes itkeä tihrusti tantereessa. Ainakin näin meillä :whip:
Stanner sanoi:Eli siis olet sitä mieltä, että tuon ikäiset voi vapaasti hakata toisiaan ihan vapaa-ajallakin koska siitä ei mustelmaa pahempaa tule? Siinäpä vasta vapaa-ajan aktiviteettia lapsille. Voisi ehdottaa leikkikouluihin polttopallon sijaan toisten hakkaamista.