Nuorena se on vitsa väännettävä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Eggman
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
veijari sanoi:
Etkö ikinä nassikkana tapellut? Muistelkaapas kaikki iskuista huolestuneet että mitä sielä koulujen välitunneilla tapahtui... elikkäs kaveria vedetään(paljain käsin) turpaan niin että loiskuu eikä siitä mitään mustelmaa pahempaa tullut ja melko toivin sai huitoa ennenkuin kukaan edes itkeä tihrusti tantereessa. Ainakin näin meillä :whip:

Ja minä kun luulin, että wanhojen muistojen kultaaminen ja holtiton liioittelu on meidän vanhojen skrubujen yksinoikeus.

:rolleyes:

.,.

Ei kyllä meidän pikku kyläkoulussa kauheen usein nyrkit ollu pystyssä! Sitä enemmän tuli painiskeltua, mikä on mun mielestä ihan kehittävää (ehkä nyt ei koulupihalla, mutta näin ylipäänsä).

Kyllä mun mielestä on täysin turha alkaa ton ikäselle lapselle opettaa mitään kunnon lyöntejä tai maahanlaittoja. Ei oo hyvä, jos lapsella on vähänkään päässä vikaa, ja osaa jo ton ikäsenä tollasii juttui.
ei voi kyl kiistää, hyvin pojat siinä laitto, ei siinä mitää! :)

jimboy sanoi:
Kyllä mun mielestä on täysin turha alkaa ton ikäselle lapselle opettaa mitään kunnon lyöntejä tai maahanlaittoja. Ei oo hyvä, jos lapsella on vähänkään päässä vikaa, ja osaa jo ton ikäsenä tollasii juttui.
ei voi kyl kiistää, hyvin pojat siinä laitto, ei siinä mitää! :)

No eikös ton ikäset käy nyrkkeilyssä, potkunyrkkeilyissä sun muissa? Tossa sentään oli päähänlyönnit kielletty. Mitäs niin hirveetä niissä maahanlaitoissa on? Niitähän ne oppii jo nuorempanakin painissa ja judossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom