Novedex xt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja bodom2
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä nää ATD-pohjaiset tuotteet toimii. Eri asia onko sitten haittoihin nähden mitään hyötyä.

Vie seksihalut totaalisesti, saa aikaan nivelkipuja. On tosin hyvä ensiapu alkavaan gynoon, ei siis pahaksi päässeeseen.

Joo... saa kyllä emäntä olla aika rauhassa yleensä noiden ATD-tuotteiden jälkeen :D

Vedin porkin tätä ja mulla ainaki lisäänty seksihalut, eikä ollu nivelkupuja... Ainoa sivari oli öljyinen iho ja muutama finni...

Näin niinkun pelkästään noi mainospuheet luettuna veikkaisin olevan yhtä hyödyllistä kuin kullin makuinen tikkari.

Nää on kyllä legendaarisia kommentteja, kannattais kokeilla ennenkun tuomitsee yhtä hyödylliseks kun kullin makuisen tikkarin. Oon ite viimeisen vuoden testaillut ihan helvetisti eri lisäravinteita ja osa oikeesti toimii helvetin hyvin hehkutuksista huolimatta. Mulla oli aiemmin samanlainen ajatusmalli, mutta kokeiltuani varmaan sataa eri tuotetta niin se ajatusmalli on kyllä pitänyt heivata vittuun ja tällä hetkellä mulla on käytössä kymmenkunta "hifi" tuotetta mitkä jokainen toimii todella hyvin, toki maksaakin, mutta ennenkaikkea toimii!

Yksi purkki on kaapissa.Kokeilen kun ajankohta on sopiva.

Mutta tämmöistä sanotaan ko.tuotteesta:

Hanki lisää puhdasta lihasmassaa, voimaa ja kestävyyttä!

Tuotteen vaikutus:

· Testattu 3 eri riipumattomassa tutkimuksessa

· Tuottaa keskimäärin vapaata testosteronia 600 % lisää

· Lisää puhdasta lihasmassaa,voimaa ja kestävyyttä

· Laskee dramaattisesti Estradiol tasoja (estrogeeni)

· Silminnähtäviä tuloksia rasvakudoksen vähenemisessä

· Lisää seksuaalista suorituskykyä ja halua

· Toimii hyvin ``kuurin`` jälkeisenä palauttajana

· Täysin riskitön ja terveellinen vaihtoehto

Olen tässä Leech:n linjoilla:kokeillaan,ennenkuin kommentoidaan...

Pakkotoistolla on tosiaan ollut merkillinen tendenssi tyrmätä suoralta kädeltä kaikki tämäntyyppiset supplementit. Hiukan avoimmuutta tähän "heraa ja maltoa, muu on turhaa" -asenteeseen toivoisin.

Itse valmisteesta: Kyseessähän on tosiaan ATD-pohjainen aromataasi inhibiittori, jonka ensisijainen vaikutus on vähentää estrogeenin pitoisuuksia elimistössä. Tuo testosteronin lisääntyminen on ikäänkuin "sivuvaikutus", koska ATD toimii androgeeni-reseptorien blokkerina selektiivisesti hypotalamuksessa. Tämän vuoksi keho luulee että testosteroni on vähissä ja alkaa tuottamaan sitä lisää.

Negatiivisia puolia ATD:lla ovat mm. IGF1:n ja GH:n lasku (ei hyvä standalone käytössä). Ja toisaalta suurilla annoksilla estrogeenitasot saattavat laskea niin alas että nivelet kuivuvat, ja käytön lopetuksen jälkeen estrogeenitasot nousevat lähtötasoa korkeammalle (ns. bounceback). Osa käyttöjistä ovat saaneet jopa gynon aikaiseksi isommilla annoksilla. Käyttö kannattaakin lopettaa pienentämällä annostusta asteittain.

Itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta, mutta muita ATD-pohjaisia kyllä. Annostus kannattaa pitää minimissä, koska sen korrelaatio tehokkuuteen ei ole lineaarinen.

Nää on kyllä legendaarisia kommentteja, kannattais kokeilla ennenkun tuomitsee yhtä hyödylliseks kun kullin makuisen tikkarin. Oon ite viimeisen vuoden testaillut ihan helvetisti eri lisäravinteita ja osa oikeesti toimii helvetin hyvin hehkutuksista huolimatta. Mulla oli aiemmin samanlainen ajatusmalli, mutta kokeiltuani varmaan sataa eri tuotetta niin se ajatusmalli on kyllä pitänyt heivata vittuun ja tällä hetkellä mulla on käytössä kymmenkunta "hifi" tuotetta mitkä jokainen toimii todella hyvin, toki maksaakin, mutta ennenkaikkea toimii!

Pistä ihmeessä lista luottoaineistasi! Kiinnostaisi todella.Itse kokeiilut myös Novedex:a ja toimi kyllä ainakin näin iäkkäämmälle kaverille (44v).Olo oli "tiukka" kuten nuoruudessa ja voimat kohdallaan.Yksi pilleri illalla riittää.

Pakkotoistolla on tosiaan ollut merkillinen tendenssi tyrmätä suoralta kädeltä kaikki tämäntyyppiset supplementit. Hiukan avoimmuutta tähän "heraa ja maltoa, muu on turhaa" -asenteeseen toivoisin.

Itse valmisteesta: Kyseessähän on tosiaan ATD-pohjainen aromataasi inhibiittori, jonka ensisijainen vaikutus on vähentää estrogeenin pitoisuuksia elimistössä. Tuo testosteronin lisääntyminen on ikäänkuin "sivuvaikutus", koska ATD toimii androgeeni-reseptorien blokkerina selektiivisesti hypotalamuksessa. Tämän vuoksi keho luulee että testosteroni on vähissä ja alkaa tuottamaan sitä lisää.

Negatiivisia puolia ATD:lla ovat mm. IGF1:n ja GH:n lasku (ei hyvä standalone käytössä). Ja toisaalta suurilla annoksilla estrogeenitasot saattavat laskea niin alas että nivelet kuivuvat, ja käytön lopetuksen jälkeen estrogeenitasot nousevat lähtötasoa korkeammalle (ns. bounceback). Osa käyttöjistä ovat saaneet jopa gynon aikaiseksi isommilla annoksilla. Käyttö kannattaakin lopettaa pienentämällä annostusta asteittain.

Itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta, mutta muita ATD-pohjaisia kyllä. Annostus kannattaa pitää minimissä, koska sen korrelaatio tehokkuuteen ei ole lineaarinen.

Satutko tietämään miten tuo uniin vaikuttaa kun monissa paikoissa tuntuu porukka valittavan että nukkumatti jättää kyläilemättä kun ADT:tä on mielessä.

Satutko tietämään miten tuo uniin vaikuttaa kun monissa paikoissa tuntuu porukka valittavan että nukkumatti jättää kyläilemättä kun ADT:tä on mielessä.

Varmaan melko tapaus/annostus -kohtaista. Voi vaikuttaa sekä illalla unen saamiseen, että aamulla väsymykseen lisääntymiseen. ATD vähentää kortisolitasoja, ja kortisolia tarvitaan mm. aamulla heräämiseen. Itse olen tuota aamuväsymystä tasapainottanut ihan kofeiinilla. Illalla unen saantiin kannattaa ottaa esim. magnesiumsitraattia reilu annos.

Joo itellä ollu pariviikkoa käytössä ja tuntuu että lähinnä sivuvaikutuksia tuntuu tällä tulevan, tässä jotain:seksihalut laskeneet,outoa mielialan laskua,hiukset näyttää ikäviltä,aknetta,aineen
vaihdunnan hidastumista,ennen kävin kahdesti päivässä paskalla nyt riittää kerta.paino noussu 1.5kg .että näin. voipi olla että jätän kuurin kesken, ei tunnu hyvältä ollenkaan. Mannisen anssi epäili että tuote saattaa sisältää anabolisen esiastetta,mitä luin noita juttuja hänen sivuillaan. Ei tällä kyllä loppukirejä voiteta, että mitali takas sille joka kärys. Voihan olla että alkaa toimiin jos antais vähän aikaa.

Briteistäkö ootte tilannu, ite kattelin että sieltäpäin saisi ehkä hiukan halvemmalta kuin Suomesta jossa lähinnä myydään ei-oota. Jääköhän tulliin..huoh :)

Mitä kannattais käyttää tämän kanssa, joka pitäis yllä GH ja IGF-1 tasoja?

ATD sopisi ylipäätään parhaiten lähinnä PCT käyttöön ja dieetille. Hyviä lisäravinteita tuon ATD:n kanssa vois olla esim. teaniini ja tryptofaani, ennen nukkumaanmenoa. Ja treenitapa kannattaa sovittaa tuohon myös. Sellainen antritraumaattinen treenitapa ja korkeahko kokonaisvolyymi hyödyntää paremmin kohonnutta testosteronitasoa. Sitten taas venytykset/negatiiviset/hapotus on enemmän GH:n ja IGF-1:n tasoja hyödyntävää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom