Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tä on just seEikös tää oo se, mistä se yks pyöräilijä kärähti?
Näin niinkun pelkästään noi mainospuheet luettuna veikkaisin olevan yhtä hyödyllistä kuin kullin makuinen tikkari.
Nää on kyllä legendaarisia kommentteja, kannattais kokeilla ennenkun tuomitsee yhtä hyödylliseks kun kullin makuisen tikkarin. Oon ite viimeisen vuoden testaillut ihan helvetisti eri lisäravinteita ja osa oikeesti toimii helvetin hyvin hehkutuksista huolimatta. Mulla oli aiemmin samanlainen ajatusmalli, mutta kokeiltuani varmaan sataa eri tuotetta niin se ajatusmalli on kyllä pitänyt heivata vittuun ja tällä hetkellä mulla on käytössä kymmenkunta "hifi" tuotetta mitkä jokainen toimii todella hyvin, toki maksaakin, mutta ennenkaikkea toimii!
Pakkotoistolla on tosiaan ollut merkillinen tendenssi tyrmätä suoralta kädeltä kaikki tämäntyyppiset supplementit. Hiukan avoimmuutta tähän "heraa ja maltoa, muu on turhaa" -asenteeseen toivoisin.
Itse valmisteesta: Kyseessähän on tosiaan ATD-pohjainen aromataasi inhibiittori, jonka ensisijainen vaikutus on vähentää estrogeenin pitoisuuksia elimistössä. Tuo testosteronin lisääntyminen on ikäänkuin "sivuvaikutus", koska ATD toimii androgeeni-reseptorien blokkerina selektiivisesti hypotalamuksessa. Tämän vuoksi keho luulee että testosteroni on vähissä ja alkaa tuottamaan sitä lisää.
Negatiivisia puolia ATD:lla ovat mm. IGF1:n ja GH:n lasku (ei hyvä standalone käytössä). Ja toisaalta suurilla annoksilla estrogeenitasot saattavat laskea niin alas että nivelet kuivuvat, ja käytön lopetuksen jälkeen estrogeenitasot nousevat lähtötasoa korkeammalle (ns. bounceback). Osa käyttöjistä ovat saaneet jopa gynon aikaiseksi isommilla annoksilla. Käyttö kannattaakin lopettaa pienentämällä annostusta asteittain.
Itse en ole käyttänyt kyseistä tuotetta, mutta muita ATD-pohjaisia kyllä. Annostus kannattaa pitää minimissä, koska sen korrelaatio tehokkuuteen ei ole lineaarinen.
Satutko tietämään miten tuo uniin vaikuttaa kun monissa paikoissa tuntuu porukka valittavan että nukkumatti jättää kyläilemättä kun ADT:tä on mielessä.
Negatiivisia puolia ATD:lla ovat mm. IGF1:n ja GH:n lasku (ei hyvä standalone käytössä). Ja toisaalta suurilla annoksilla estrogeenitasot saattavat laskea niin alas että nivelet kuivuvat, ja käytön lopetuksen jälkeen estrogeenitasot nousevat lähtötasoa korkeammalle (ns. bounceback). Osa käyttöjistä ovat saaneet jopa gynon aikaiseksi isommilla annoksilla. Käyttö kannattaakin lopettaa pienentämällä annostusta asteittain.
Mitä kannattais käyttää tämän kanssa, joka pitäis yllä GH ja IGF-1 tasoja?