Notkoselkä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ezez
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itellä on alaselässä tollanen ( ja yläselkä menee just erisuuntaan ) ja sit perse pystyssä.. vituttaa..

Niinku näin:

http://yfrog.com/0qselekj

10 sekunnissa piirretty kuva läppärin kosketushiirellä, mutta selkä on just sellanen kun miltä kuvasta näkkyy, tuskin muulla on tossa kuvassa niin väliä :D

Mutta tosiaan, selkä vituttaa ja yritän pitää sitä suorassa, jotenkin siinä onnistun mutta ei sitä aina jaksa pitää kun alkaa sattumaan :( onse kyllä hieman parantunut tässä saliharrastuksen aikana.. Toivon että paranee lisää :whip:

Mutkallahan sen selän pitääkin olla, kuhan ei oo liikaa. Guugletappa vaikka ja huomaa että se on loivan ässän mallinen.

ps. kiva röllykkä masu;)

Pitihän se arvata että joku löytää mun kuvan netistä...mutta että vielä postaa sen tänne?!

Hieno piirustus, pakko myöntää. Ihan kuin peiliin katsoisi :(

Kuva kuvastaa aika hyvin myös meikäläisen kroppaa. Katselinkin itseasiassa tuossa yksi päivä peilistä kuinka ryhtiä pitäisi muuttaa. Salille kävellessä yritin sitten pitää lantiota edessä ja hartioita takana, mutta kumpaankin keskittyminen yhtäaikaa tuotti niin kovia vaikeuksia, että päätin keskittyä vain hartioihin. Huomasin siinä suureksi ilokseni, että rintaranka oli hetken päästä ihan tulessa. Syvään hengittäminen sattui ihan pirusti ja loppujen lopuksi sain hengitettyä vain läähättämällä.. Mutta jospa se siitä kun vaan muistaisi tarkkailla tuota kropan asentoa kokoajan, että se lopulta muokkautuisi oikeaan asentoon.

Kuva kuvastaa aika hyvin myös meikäläisen kroppaa. Katselinkin itseasiassa tuossa yksi päivä peilistä kuinka ryhtiä pitäisi muuttaa. Salille kävellessä yritin sitten pitää lantiota edessä ja hartioita takana, mutta kumpaankin keskittyminen yhtäaikaa tuotti niin kovia vaikeuksia, että päätin keskittyä vain hartioihin. Huomasin siinä suureksi ilokseni, että rintaranka oli hetken päästä ihan tulessa. Syvään hengittäminen sattui ihan pirusti ja loppujen lopuksi sain hengitettyä vain läähättämällä.. Mutta jospa se siitä kun vaan muistaisi tarkkailla tuota kropan asentoa kokoajan, että se lopulta muokkautuisi oikeaan asentoon.
Niin kyllä se sieltä lopulta tulee. Kunhan et yritä vähän liikaa, ei pidä nyt ihan vääntämällä vääntää:)

Itselläkin notkoselkä vaivannut vuosia mutta notkon olen kävellessä saanut pois yksinkertaisesti pitämällä ryhdin kasassa.

täältä löytyy myös sama vika :D näitä riittää.. eihän tosta oo mulle ainakaan mitään haittaa ollu muutakun hölmön näkönen se on omasta mielestä. Oon yrittäny just venytellä. Varpaisiin kurottaminen on mulla mahdotonta.Siis silleen että yletän varpaisiin jalat suorina varmaankin kaikki tajusi :D pitääkö sitä sitten kokoajan venytellä että jonain päivänä ylettyis sinne :hyper:

täältä löytyy myös sama vika :D näitä riittää.. eihän tosta oo mulle ainakaan mitään haittaa ollu muutakun hölmön näkönen se on omasta mielestä. Oon yrittäny just venytellä. Varpaisiin kurottaminen on mulla mahdotonta.Siis silleen että yletän varpaisiin jalat suorina varmaankin kaikki tajusi :D pitääkö sitä sitten kokoajan venytellä että jonain päivänä ylettyis sinne :hyper:
Oikeasti ei ole edes vaikeata. Vuosi sitten kun mittasin niin jäi varpaista ~20cm, nyt saan varpaista 10cm yli kun olen keskimäärin 4krt/vko venytellyt 40 sek. venytyksillä kropan läpi.

Back
Ylös Bottom