Olen nyt ottanut kunnon venyttelyn mukaan treenaukseeni. Mutta oon vähän lukenu että jos haluaa parantaa kunnolla venyvyyttä niin ei kannata tolla ihan perinteiselle +30 sec venytyksillä sitä koittaa. Eli venyttelen koko kropan läpi kahdesti viikossa ja jalat vielä erikseen jalkapäivänä. Mutta kun haluaisin venyä tohon spagaattiin ja spiraaliin vielä jonain päivänä ja muutenkin parantaa varsinkin jalkojen venyvyyttä. Koitin kyllä searchilla ettiä ja löysinkin linkkejä aiheeseen, mutta mitään yksinkertaista ohjetta en löytänyt. Mutta ajattelin että ei se nyt niin isoa vaivaa tarvitsisi, jos joku neuvoisi tähän vaan että milloin ja montako sarjaa niitä venytyksiä kannattaisi tehdä? Jostain olen jotain lukenut että n. 5 sec venyttää lihasta niin pitkälle kun menee niin venyis, mutta en löytäny enään sitä linkkiä. Ja kannattaako tämmöistä "venyttävää venyttelyä" tehdä sen normaalin venyttelyn kanssa 2H treenin jälkeen?
Tulipas taas sekava teksti.. No toivottavasti tajusitte. Mutta, nyt venyttelemään
Tulipas taas sekava teksti.. No toivottavasti tajusitte. Mutta, nyt venyttelemään