Nostaminen useassa liitossa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko foorumilla säännöt muuttuneet,kun kaipailet nimeä kirjoitusten loppuun?Täällähän saa esittää mielipiteensä asioista nimimerkillä.Ja lopuksi kyllä minut moni jo pelkistä mielipiteistä tunnistaa,että ei ne nimikirjoituksesta muuksi muutu:)

Kato sosiaalista lynkkausta on paha lähteä suunnittelemaan jos ei ole täysin varma henkilöstä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Molemmat selkärangattomien touhua,toki eka kohdassa rikotaan sääntöjä ja toisessa ei koska niitä ei ole douppingin suhteen.Ja otto on tossa asiassa oikeassa,niitä on toki itsekin tullut nähtyä vuosien varrella,että ollaan tuomitsemassa muita vaikkei olisi omassa pussissa jauhot puhtaat.Itse en vain näe mitään järkeä tai mieltä siinä,että mömmöillä parannetaan tuloksia,mitä voimaa se sellainen on joka tulee lääkepurkista?
kuuleppas "kaveri"....jos voima tulisi sieltä purkista niin maa olisi mestareita vääränään...valitettavasti tuollainen luulo tuntuu olevan voimissaan siksi tulostaso on mitä on...itse asia eli raaka työ on jäänyt kakkoseksi.

Juuri näin todellinen työ/kehitys tehdään salilla siellä tangon alla ja lääke purkki on vain tehosteena mukana

antti65, olet aikas kapeakatseinen näiden asioiden kanssa ja joka väliin saat sotkettua douppin sitä doupping tätä. Pyllistys sinne pyllistys tänne. Koko touhu vain yhtä kysymysmerkkiä tästä svnl:n/ipf ahtaasta tulkinnasta ahdistaa omat "vasikat" tiukasti omaan liekaan. Eihän se maailmaa kaada eikä unia vie vaikka en voisikaan kilpailla kuin jommassa kummas eli joko pro tai ipf kisoissa. Kärkikahinoihin ei omat rahkeet riitä, mutta erimuotoisten kilpailujen kokeminen tällä omalla tasollani olisi mieltä lähellä. Voisivat tehdä vapaammaksi säännöstönsä niin veisi lajia eteenpäin...Keneltäkään kun oikeasti ei ole pois jos svnlN nostaja kävisi muissakin kisoissa mittelemässä voimiaan oli sitten taso mikä tahansa. Olisihan se venkaa seurata minkälaisia eroja tulisi eri liittojen kilpailuissa nostajille ketkä kävisi molemman tyylin kisoissa. Varsin varustenostoissa ero olisi varmasti suurempi tai varmasti aika nostaja kohtaista. Itse kuitenkin raw puolen nostaja.

kuuleppas "kaveri"....jos voima tulisi sieltä purkista niin maa olisi mestareita vääränään...valitettavasti tuollainen luulo tuntuu olevan voimissaan siksi tulostaso on mitä on...itse asia eli raaka työ on jäänyt kakkoseksi.[/QUOT No toki en sitä tarkoittanutkaan,että pelkällä mömmöjen vetämisellä ja sohvalla makaamisella kehittyisi.Mutta sitä on nähty,kun kaikenmailman aurauskepit paisuvat kymmeniä kiloja samoin tulokset,niin eiköhän se apu sillon ole lääkepurkista.Ja se jos mikä on raakaa työtä,kun rehellisin keinoin yrittää tuloksiansa parantaa.Niin kuin eräs lääkepurkista apua hakenut sano salilla kerran,että hänen kantti ei enää riitä puhtaana reenata,on se kuulemma niin kovaa puuhaa.

antti65, olet aikas kapeakatseinen näiden asioiden kanssa ja joka väliin saat sotkettua douppin sitä doupping tätä. Pyllistys sinne pyllistys tänne. Koko touhu vain yhtä kysymysmerkkiä tästä svnl:n/ipf ahtaasta tulkinnasta ahdistaa omat "vasikat" tiukasti omaan liekaan. Eihän se maailmaa kaada eikä unia vie vaikka en voisikaan kilpailla kuin jommassa kummas eli joko pro tai ipf kisoissa. Kärkikahinoihin ei omat rahkeet riitä, mutta erimuotoisten kilpailujen kokeminen tällä omalla tasollani olisi mieltä lähellä. Voisivat tehdä vapaammaksi säännöstönsä niin veisi lajia eteenpäin...Keneltäkään kun oikeasti ei ole pois jos svnlN nostaja kävisi muissakin kisoissa mittelemässä voimiaan oli sitten taso mikä tahansa. Olisihan se venkaa seurata minkälaisia eroja tulisi eri liittojen kilpailuissa nostajille ketkä kävisi molemman tyylin kisoissa. Varsin varustenostoissa ero olisi varmasti suurempi tai varmasti aika nostaja kohtaista. Itse kuitenkin raw puolen nostaja.
Ja sinulle,kun ei näytä menevän millään perille,se miksei svnl nostajat voi nostella muitten liittojen kisoissa,ja näin netin välityksellä on rautalangasta vaikea vääntää.niin antaa olla.

Eikö nuorille ole sarjaa, vai järjestetäänkö nuorille lainkaan sm raw skaboja tänää vuonna? Entä ensi vuonna? tietääkö joku?
Kokeilu kisat,niin ilmeisesti vain yleisessä sarjassa kisataan,toki voi nuoret ja me huru-ukotkin ottaa osaa kisoihin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sitä minun edellistä viestiä ei ilmeisesti lukenut tai sitten ymmärtänyt kukaan?
Noh,antaa olla,tapelkaa rauhassa,sehän on ratkaisu kaikeen...varsinkin netissä :rock:

Eihän se tosiaan mitenkään estä IPF nostaajan testaamista, vaikka hän toisissa kisoissa kävisikin. Jos kyseessä on pubikisat, niin samalla tavalla voi pistää purkkiin pissaamaan kuin tavallisen baari-illan aikanakin. Se että kisassa nostaa avoimesti douppaavia on IMHO sen IPF kisaajan oma ongelma ja valinta. Ja jos hän kisat voittaa, niin sehän on vain pelkkää plussaa IPFn suunnalle. Nyt on tehty vähän väkisin useampaa leiriä, mihin ihmiset kuuluvat. Omalla salilla käy nostajia kummastakin liitosta, ja jotenkin tuntuu näiden veteraanien välillä olevan joku näkymätön lasiseinä. Kummatkin käyvät samaan aikaan treenaamassa samassa paikassa, mutta ovat kuin ei toista olisikaan. Korkeintaan joku pieni morjens sanotaan kun salille tullaan.

Niin,kuten olen jo joissakin aiemmissa voimanostoa koskevissa keskusteluissa maininnut:näin pienelle lajille ei ole ylipäätään hyvä asia että liittoja on useita, hajottaa vaan entisestään pientä harrastajakuntaa erilleen.

Ihanteellista minusta olisi että olisi vain yksi lajiliitto joka järjestäisi Raw ja varustekisat.Tällöin myös titteleillä olisi enemmän painoarvoa.

Sinälläänhän on hassua että voimanostossa,käsittääkseni ainoana lajina maailmassa kisata lajiliitossa jossa testejä ei ole?
Mutta toisaalta:
Jos tuohon mömmö-politiikkaan ottaisi kantaa kun siitä nyt puhutaan,niin minusta olisi kaikessa urheilussa parasta sallia aineiden käyttö.
Varsinkin kun jokaikisessä urheilulajissa huipulla ja alemmillakin tasoilla niitä käytetään oliåpa testejä tai ei.

Turhaa vero yms rahojen haaskausta tuo testaaminen.

Minusta se että marisee aineiden käytöstä voimanostossa on vähän sama kuin väittäisi että karhu ei pasko metsään.
Itse olen aikanaa lopettanut kilpailemisen sen takia että en ollut valmis uhrauksiin,esim tervysriskit...toisekseen en usko että minusta olisi tullut maailman huippua vaikka olisin kuuritellut ja treenannut kuin eläin vuodesta toiseen.

Kyllä siellä maailman huipulla tarvitaan kovaa työtä,lahjakkuutta ja ennen kaikkea kovaa päätä. Ennemmin kuin aletaan selittämään yksittäisen nostajan tuloksia aineilla...vaikka nyt toki paljon auttavatkin.

Vanha totuus on kuitenkin se että mikäli aineita ei olisi koskaan urheiluun tullut niin samat ukot siellä huiopulla on/olisi ollut,tulokset olisivat vaan heikompia.

muut kisat

SVNL:n sivuilta

2.20 Osanotto IPF:n ulkopuolisen liiton tai vastaavan kilpailutoimintaan
Urheilijaa, valmentajaa, huoltajaa, tuomaria tai muuta virkailijaa, joka kilpailijana tai minä
tahansa toimitsijana tai virkailijana ottaa osaa voimanostossa tai sen osalajissa järjestettävään
kilpailuun, joka ei ole Kansainvälisen Voimanostoliiton (IPF) alainen, järjestämä,
tunnustama tai hyväksymä, ei valita osallistumispäivästä alkaen seuraavan täyden
kalenterivuoden loppuun asti missään ominaisuudessa Suomen maajoukkueeseen, vaikka
SVNL:n asettamat edellytykset maajoukkueeseen valitsemiseksi olisivatkin muutoin
olemassa.

Siis saa nostaa muissakin kisoissa, edellämainituin seurauksin.
Jos on "tuomion" saaneita mukana tulee jonkinlainen kilpailukielto.
Eli pitää tietää itse kenen kanssa kisaa.

Zone-sarja -42%
Minun silmissäni antti65 kilpailee vuoden :david: -tittelistä. Kärkikahinoissa meininki on rajua SirMaxin ja antti65:n välillä.

Jos ipf:ssä joku käryää doupista ni saako kaikki muutki sit niinku kilpailukieltoa ;) Toi on muuten aika huvittava, ettei saa edes huoltaa. "moi kävin tossa laittamassa yhet rannesiteet kaverille ja nyt en saa kisata vuoteen"

"moi kävin tossa laittamassa yhet rannesiteet kaverille ja nyt en saa kisata vuoteen"
Eihän kukaan kiellä kilpailemasta SVNL:n kisoissa vaikka pro-kisoissakin kävisi, ainoa seuraus on tuo Janne J:n jo laittama maajoukkueesta sulkeminen. Eli tämä sääntö koskee jotain paria-kolmeakymmentä(?) maajoukkuenostajaa, muille ei ole mitään vaikutusta. Kilpailukiellossa oleviakaan ei nyt ihan joka pro-kisassa taida olla mukana, eli sekään tuskin hirveitä rajoitteita aiheuttaa

Edelleen paistaa itse kysymyksen väistelystä läpi se, että muissa kuin IPF-sanktioiduissa kisossa käymisen kieltämisessä ei ole mistään antidoping-toiminnasta kyse vaan siitä, että muut liitot ja organisaatiot ovat IPF:lle kilpailijoita bisneksessä ja IPF pyrkii monopoliin.
Jos ADT haluaa, niin hehän voivat mennä testaamaan sanktioimattomissa kisoissa käyneen vaikka seuraavana päivänä, ei se sitä valvontaa mitenkään estä.
Kyse on bisneksestä, sori vaan, ei selittelyt ja asian sivuraiteille viemiset tässä tosiasioita muuta. Toivottavasti antti kehityt vielä, niin ei ole niin paha mieli vaikka muut kehittyy eri keinoilla kuin sinä. :)

Edelleen paistaa itse kysymyksen väistelystä läpi se, että muissa kuin IPF-sanktioiduissa kisossa käymisen kieltämisessä ei ole mistään antidoping-toiminnasta kyse vaan siitä, että muut liitot ja organisaatiot ovat IPF:lle kilpailijoita bisneksessä ja IPF pyrkii monopoliin.
Jos ADT haluaa, niin hehän voivat mennä testaamaan sanktioimattomissa kisoissa käyneen vaikka seuraavana päivänä, ei se sitä valvontaa mitenkään estä.
Kyse on bisneksestä, sori vaan, ei selittelyt ja asian sivuraiteille viemiset tässä tosiasioita muuta. Toivottavasti antti kehityt vielä, niin ei ole niin paha mieli vaikka muut kehittyy eri keinoilla kuin sinä. :)
Täytyy yrittää edes pitää kuntoa yllä,kehittymisestä ei enää näillä ikävuosilla voi puhua:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom