Nortonin poisto koneelta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja myrkky
  • Aloitettu Aloitettu
Kenelläkään hyviä ehdotuksia mitä tehdä, kun Norton 2003 Pro ei suostu poistumaan koneelta?

Olen poistamassa Nortonia, kun en enää ole pystynyt hakemaan siihen päivityksiä. Päivityksiä haettaessa herjaa ettei pysty käyttämään Liveupdatea.

Ottaisin tilalle jonkin muun antivirusohjelman, mutta koittaessani poistaa nortonia herjaa näin:
The Windows Installer Service could not be accessed. This could occur if you are running Windowsin safe mode, or if the Windows Installer in not correctly installed. Contact your support personnel for assistance.

Siis mitä mitä? Windows safe mode ei sano mulle mitään.
Löytyykö täältä ketään joka haluaisi olla mulle support personnel?!!
Kiitos auttaneille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
jatkan vielä sen verran, että kun koitan poistaa Program filen kautta nortonia herjaa.
cannot delete NPComSvr.DLL Access is denied
Make sure disk is not full or write-protected and that the file is not currently is use.

En siis ilmeisesti osaa ottaa kaikkia Nortonin osia edes pois päältä.
Auttakaa poistamaan tämä hemmetin ohjelma.

Nortoni on ilmeisesti mennyt rikki. Itse tekisin varmaan seuraavasti: wintoosa safe-mode tilaan, delliä kaikki nortonin kansiot ja putsata jäljet rekisteristä esim. easy cleaner ohjelmalla. Tosin pitää sitten muistaa että tällä voi tuhota koneensa eli backupit kuntoon. Yksi kokeilun arvoinen juttu voisi olla uudelleen asennus? Entä onnistuuko siinä nortonin uninstall hommassa korjausasennus?

Ja windowsin safe-mode on tila johon ei ladata mitään ylinmääräisiä ajureita käyttöön. tilaan pääsee muistaakseni kun rämpyttää koneen käynnistyessä fF8 näppäintä, siis sen jälkeen kun kone on siinä alussa laskenut sen muistin määrän ja alkaa latamaan käyttöjärjestelmää. Niin ja kerros vielä mikä windows sulla on.

Joo, asennat nortonin päälle uudelleen ja poistat.
Ilmeisesti hävittänyt joitain tiedostoja joita tarvi poistossa, eli sökökö!!
Jos WinXp, niin voit käyttää myös xp:ssä olevaa järjestelmän palautuspistettä hyväksesi.

Käyttiksenä on XP Pro. Mielelläni en rupeaisi tuollaisiin hommiin joissa voi tuhota tiedostoja. mitään back-uppejahan minulla ei ole, enkä sellaisia osaa ottaa.
olen konehommissa vielä vähän :david:

Kerrotko vielä tuosta korjausasennuksesta? Mistä sellaisen option saa?
Norton taitaa olla välillä aika hankala poistettava. Sain kyllä viimeksi 2002 version vaihdettua 2003:ksi helposti.

Tuota korjausasennusta ei kaikissa ohjelmissa ole. Ainakaan omasta norton firewall 2003 tuota ei ollut. mutta jos sellainen on niin: lisää/poista sovellus, sieltä norton, klikkaa change taikka muuta ja asennusohjelma saattaa tarjota mahdollisuuden korjata asennuksen.

Kyllä Nortoni lähtee koneesta ihan uninstaamalla, jos se on ehjä. Eli jotain siinä ohjelmassa on mennyt rikki. Tuo uudelleen asennus vanhan päälle vois auttaa...tai sitten ei....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom