Maximus Bicepus
100% iron and steel
Tuo "hiilariherkkyys" varmaankin pitää paikkaansa kohdallani, VHH tyylillä olen oppinut hallistemaan painoani jollain tapaa ja taistelemaan jatkuvaa lihomistaipumusta vastaan, ahkeraa säännöllistä liikuntaa tietenkään unohtamatta. Vaikka olisikin taipumus lihoa helposti, asialle voi kuitenkin itse tehdä jotain! Kyse on omista valinnoista, elämäntavasta ja siitä, ettei anna periksi. Ei meille kaikille muutenkaan jaeta "samoja kortteja" kun tänne maailmaan synnytään, mutta paljon voi asiohin itse vaikuttaa jos niin haluaa!
Aivan. Ja tsemii sulle! :thumbs: Tuo hiilarijuttu on just avainkeino ns. hieman pönäkimmille ihmisille Tos VHH:s vaan pitää muistaa, ettei vedä ihan nolliin niitä hiilareita, vaan syö kuitenkin sen mitä kroppa tarttee toimiakseen optimaalisesti.
niinpä niin, ois kiva nähä vaikka kuukauden ajalta kaikki mitä laitat suuhus ja miten liikut, veikkaan et selitys lihavuuteen löytyis sittenkin sieltä eikä siitä että "no mulla nyt vaan on läskigeenit"
Höh. Mulla ei oo ainakaan mitään syytä epäillä, etteikö EvaCecilia puhuis totta sen perusteella mitä se kirjoitti. Jotkut ihan oikeasti lihoaa helpommin. Helppohan sielä on huudella, jos itellä ei moista ongelmaa ole. Ja eihän EvaCecilia tuossa valittanut geenejään siten, että pitäisi tyytyä kohtaloonsa, vaan hänhän oli tehnyt asialle jotain! Ja ainakin kuvasta päätellen näytti todella hyvälle