Sama reaktio itellä. Perästä kuulin, että kaveri ois ilmeisesti kehitysvammainen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mimmeillähän kisalavalle pääsy on koko homman suola. Ei väliä vaikka reeniä ois puoli vuotta takana. Kisalla hankitaan vakuuttavuutta omalle blogille ja lajin "asiantuntijuudelle"Onpa hieno ja tarpeellinen sarja. Toivottavasti ensi vuonna tulisi Bikini- ja Body fitnessiin myös Losers-sarjat. Kaikki eivät voi voittaa, joten nyt paskimmatkin voisivat tuntea voittamisen ilon. Losers-sarjassa ei jaeta sijoituksia, pyllistellään ja keikistellään sitten sitäkin enemmän.
Noita bikini-mimmejä on vaan ihan helvetisti tuolla aina, joten on hyvä, että saadaan ne "haluan vain kerran päästä lavalle" -tyyppiset pois yleisestä sarjasta ;).Onpa hieno ja tarpeellinen sarja. Toivottavasti ensi vuonna tulisi Bikini- ja Body fitnessiin myös Losers-sarjat. Kaikki eivät voi voittaa, joten nyt paskimmatkin voisivat tuntea voittamisen ilon. Losers-sarjassa ei jaeta sijoituksia, pyllistellään ja keikistellään sitten sitäkin enemmän.
Noita bikini-mimmejä on vaan ihan helvetisti tuolla aina, joten on hyvä, että saadaan ne "haluan vain kerran päästä lavalle" -tyyppiset pois yleisestä sarjasta ;).
No joo jos ei bikinineissä olevista muijista tykkää niin kylhän toi ärsyttää kaikkia ehhehe...
Niko Holmalla aivan käsittämättömän kova rakenne, jopa kovempi kuin Artturilla. Kuntokin ihan ok, mutta olisi voinut olla parempikin. Poseerauksesta sen sijaan oli vaikea löytää positiivista. Sen kun saa kuntoon ja saa kuntoaan hieman paremmaksi niin potentiaalia löytyy pirusti.
Tässähän olisi oiva tilaisuus esim. jollekin kuntosaliyrittäjälle sopia diili liiton kanssa, että kaikki nämä "beginner" -sarjat yms. tungettaisiin erilliseen karsintakisaan joka järjestetään jossain kuntosalilla tms. Tai vaikka kauppatorilla. Sieltä sitten voittajat oikeisiin kisoihin.Mimmeillähän kisalavalle pääsy on koko homman suola. Ei väliä vaikka reeniä ois puoli vuotta takana. Kisalla hankitaan vakuuttavuutta omalle blogille ja lajin "asiantuntijuudelle"
Voisi kuumottaa poskia, jos olisi tuo kyseinen kilpailija, ja lukisi itse tätä netistä (olettaen, ettei olisikaan kehitysvammainen).Sama reaktio itellä. Perästä kuulin, että kaveri ois ilmeisesti kehitysvammainen.
Näistä vois laittaa kuvaa tai edes kaverin numeron, ettei tarvitsisi itse kaivella, että kukakohan se nyt taas on kenestä puhutaan.Niko Holmalla aivan käsittämättömän kova rakenne, jopa kovempi kuin Artturilla. Kuntokin ihan ok, mutta olisi voinut olla parempikin. Poseerauksesta sen sijaan oli vaikea löytää positiivista. Sen kun saa kuntoon ja saa kuntoaan hieman paremmaksi niin potentiaalia löytyy pirusti.
Näistä vois laittaa kuvaa tai edes kaverin numeron, ettei tarvitsisi itse kaivella, että kukakohan se nyt taas on kenestä puhutaan.
Joo kyllä mä sen itsekin löysin nopeasti ei siinä. Huomautin vaan, että mukavampi olisi näitä lukea, kun ei tarvitsisi kaivella välissä kenestä keskustellaan.Saa pyytää nätisti. Itselläni meni noin 1min etsimiseen. Eli numero 38:
http://body.pictures.fi/kuvat/2016+Jyväskylän+SM+karsinta/Bodybuilding/yli+90+kg/
Joo kyllä mä sen itsekin löysin nopeasti ei siinä. Huomautin vaan, että mukavampi olisi näitä lukea, kun ei tarvitsisi kaivella välissä kenestä keskustellaan.
Mutta olen kyllä samaa mieltä, että hyvän mallinen kaveri kyseessä! Itsekin kuvia katsellessa mietin, että kuinka ei korkeammalle sijoittunut.. Oliko väri liian vaalea vai mikä..?