Mielenkiintoista! Kenen finaalissa olleista olisit tiputtanut, ja mille sijalle olisit laittanut Kallion?
Näin jälkikäteen en lähtisi tiputtamaan enään ketään, mutta itse valintatilanteessa olisin laittanut Kallion Vainion edelle. Jos en väärin muista, niin heillä oli myös samat pistemäärät?
Itse fanitan Kalliota mutta tuossa ei kyllä tapahtunut millään tasolla vääryyttä tai oikeusmurhaa. Kunto oli auttamattoman pehmeä verrattuna muuhun lineuppiin. Paikan päällä nähtynä ero oli vielä suurempi kuin mitä videoista ja kuvista välittyy.
Oma kantani tulee selvästi esille tuosta Mika Nyyssölän blogikirjoituksesta lainatusta teksistä:
"Artturin osalta tässä vaiheessa on pakko mainita, että olisin oman makuni vuoksi nostanut miehen pelkästään noiden massojen vuoksi finaaliin. Vaikka Artturi olikin asteen liian sileä, tuollaista lihasmassaa ei yksinkertaisesti voi ohittaa helpolla. Ymmärrän kyllä syyt, miksi Artturi ei sinne sakkiin yltänyt. Kireys on niin kaikki kaikessa, mutta kun Artturilla on estetiikkakin niin kauniisti tallella, että silloin ei mielestäni änkyräkireä, mutta esteettisesti heikompilaatuinen fysiikka saisi mennä ohi. Tämä siis minun mielipiteeni."
Eli myös minun mielestä kireys meni huomattavan suuren massan ja estetiikan edelle ja huonompi fysiikka voitti. Vaikka Artturi ei ollut kireä, niin ei hän kuitenkaan niin löysä ollut, etteikö olisi mahtunut kuuden parhaan joukkoon, kun kokonaisuus otetaan huomioon. Mutta nyt ratkaisi vain pelkkä kireys. Mielestäni tässä tapahtui se vääryys. Myös kokonaisuus pitäisi huomioida.