Nordic Fitness Expo 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
NFE Bodyfitness online.

800_6942.jpg

Vittu mikä oikeusmurha Siekkinen finaalissa. Tuomarit vois kattoo peiliin.

Tuota se kunto on, kun suurin osa treenistä kuluu instagrammia selatessa / sinne kuvia ja videoita ladatessa :D tainnut kyllä tyttörukalla kilahtaa menestys tai ainakin instagram-seuraajien määrä vähän hattuun.

Joo, Ilona Siekkinen ei loistanut, eikä Eevi Teittinen. :D Ihan älyttömästi oli kireydessä ja lihasmassassa eroja bikinissä, kun katsoin kuvia läpi. Huh.

Sitä jäin myös miettimään, miten fitness-sarja menee. Oona oli selkeä voittaja. Toiseksi sijoittui Eveliina Tistelgren, jonka kroppa ei mielestäni ollut lainkaan kisakunnossa. Tosi raskas oli fysiikka. Kolmanneksi tullut Sanni Sutinen oli älyttömästi paremmassa tikissä. Liekö vapari ratkaissut, mutta voisi Tistelgren tehokkaamman dieetin pitää.

Tuota se kunto on, kun suurin osa treenistä kuluu instagrammia selatessa / sinne kuvia ja videoita ladatessa :D tainnut kyllä tyttörukalla kilahtaa menestys tai ainakin instagram-seuraajien määrä vähän hattuun.

Päätin jo Jyväskylän karsintojen perusteella, ettei kiinnosta Bikiniä tänä vuonna pahemmin seurata.Tietysti olen vain sohvatuomari, mutta selkeästihän tuo näyttäisi ainakin pidempien sarjojen osalta siltä, että entistä enemmän suositaan vain sitä kaunista ulkonäköä ja kireydestä sekä edes pienestä lihaserottuvuudesta päin vastoin sakotetaan. Mä haluaisin nähdä bikinissäkin pyöreitä olkapäitä, vatsapalikoista edes jännejuovat, vähän suonta pinnassa ja takapuolia sekä reisiä jotka ovat ok pieniä, mutta pelkkää lihasta. Ikävä Anna Virmajoen aikoja.

Viimeksi muokattu:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuossa kun katseli raskaansarjan ukkoja, niin Kallion pois jättämistä finaalista voidaan pitää anteeksiantamattomana oikeusmurhana. Sanon tuomareille: hävetkää!

Tuossa kun katseli raskaansarjan ukkoja, niin Kallion pois jättämistä finaalista voidaan pitää anteeksiantamattomana oikeusmurhana. Sanon tuomareille: hävetkää!

Itse fanitan Kalliota mutta tuossa ei kyllä tapahtunut millään tasolla vääryyttä tai oikeusmurhaa. Kunto oli auttamattoman pehmeä verrattuna muuhun lineuppiin. Paikan päällä nähtynä ero oli vielä suurempi kuin mitä videoista ja kuvista välittyy.

Samaa mieltä ja en. Onhan se mun mielestä hienoin fysiikka, mutta menee kategoriaan "ei voida arvostella", kun ei ole kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom