Nordic Fitness Expo 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Hetken joutu puimaan, että kenen sijoituksen laittaa mihinkin. Päivän kuntohan ratkaisee eikä spekulointi etukäteen, tässä kuitenkin veikkaukseni..
1. Pjeetter
2. Kille
3. Halmo
4. Jaukkuri
5. Ovaskainen
6. Vainio

1. Wilenius
2. Kujala
3. Halmo
4. Ovaskainen
5. Vainio
6. Jaukkuri

Killellä on nyt kireys kohdillaan, joten tiukkaa tekee Peterin kanssa. Kantaako skarppi kunto kuitenkaan Lahteen, kun kisoja on ollut ennen sitä? Noiden kahden välillä näkisin voittotaiston kuitenkin käytävän.

Satu on kyllä huomattavasti parempi rakenteeltaan. Kireämpänä Lahteen niin voi jopa voittaa sarjan. Ihan näin ohimennen, ensimmäistä kertaa elämässäni olen miettinyt myymälävarkaan uraa. Sadun topakkaa käskytystä ja TKP:n iskuja, hymyssä suin putkaan. Lievää ihastusta.

Itse tunnen Satun tämän potkunyrkkeilyajoilta. Olin itseasiassa aika monta kertaa vastustajan tiimissä ja keksittiin keinoja hänen päihittämiseksi. Satu oli silloin jo kova treenaamaan ja panosti tosissaan, mutta jotenkin ei hommat natsanneet. Taso oli ihan hyvä, mutta suurempaa menestystä ei oikein tullut, osittain toki sopimattoman ruumiinrakenteen (liian lyhyt) takia. Tuntui että potentiaalia olisi, mutta jokin harasi vastaan. Potkunyrkkeilystä Satu vaihtoi vähäksi aikaa vapaaotteluun; en muista ottiko matsia, mutta ei ainakaan montaa.

Punttihommiin siirtymisen jälkeen on selvästi huomannut että nyt on se oma laji löytynyt. Asenne on heti ihan erilainen ja fiilis hommasta positiivisempi. Pärjääminenkin on selkeästi parantunut, eikä tekemisessä ole enää ollenkaan sellaista väkisin vääntämisen tuntua kuin kamppailuaikoina. SM-kulta olisi kyllä hieno etappi uralla ja siitä sitten eteenpäin.

Vieläkö Tuntuma Takamaalla riitää usko Artturin 2 sijaan? Peter ja Kille ainakin näyttävät änkyräkireiltä Kallioon verattuna.
Ihan mahdotonta sanoa. Artturin lihasmassa on niin paljon suurempi kuin kenelläkään muulla, joten voi olla, että jotkut tuomarit laittavat hänet ykköseksikin. Se kuitenkin edellyttää huomattavaa parannusta Jyväskylästä.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kun kisaajat poseeraavat pakolliset kuvionsa, niin he ovat joka asennossa vain muutaman sekunin. Miten ihmeessä tuomarit pystyvät vertaamaan kipailijoiden paremmuutta siinä ajassa? Joskus katellut tubestakin noita pätkiä ja pysäyttänyt kuvan, ja silti on vaikea löytää eroavaisuuksia. Ite en toki tiedä mistään mitään ja olen vaan läski harrastelija punttailija, mutta siitä huolimatta tuo kiinnostaa ja ihmetyttää.

Missä kiimainen tappelu kovimmasta bodarista?
Oon pettynyt, kun ei näy kuin Wileniuksen ketju viimeisimmäks postattujen sivun listalla (parilla vikalla sivulla)..

Missä viimeisimmät kuntokuvat ja "light out" kommentit?

JKL ja ACE oli vaan lämmittelyy tätä hypee kohtaan, mut nyt näyttää huonolta..

Missä kiimainen tappelu kovimmasta bodarista?
Oon pettynyt, kun ei näy kuin Wileniuksen ketju viimeisimmäks postattujen sivun listalla (parilla vikalla sivulla)..

Missä viimeisimmät kuntokuvat ja "light out" kommentit?

JKL ja ACE oli vaan lämmittelyy tätä hypee kohtaan, mut nyt näyttää huonolta..
En tiiä missä sä seilaat, mutta viimeeks ku katoin, oli Wileniuksen ketju nro.1

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom