Nordic Fitness Expo 2013

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ihan sama ilmiö kuin IPF(eli SVNL)- voimanostossa = Suhteellisen tuoreita/aloittelevia kilpailijoita ja melko heti käryävät. Eli ilmeisesti taustalla kuvitelma että kaikki käyttää ja ne puheet ettei dopingtestejä oikeasti tehdä tms ne voi huijata, jota jengi netissä jauhaa. Minä uskon että säännöllisesti testattu pidempään kisakuvioissa pyörinyt jengi on puhdasta, kuten Hulkki, Heikkinen jne. Ja todellakaan liitolle ja lajille eivät tuo hyvää mainetta, tosin tämä liitto ei taida valtionavustusta saada, mutta jos saisi niin nämä kokeilijat vetäisivät mattoa kokoajan liiton toiminnan alta.

Seuratasolla(tai salitasolla), voisi sali jonka nimen alla nämä herrat kilpailevat tehdä säännöt/rangaistukset dopingrikkomuksista. Voimanostopuolella TNT:llä(team nordic thunder) oli useita dopingtapauksia, nykyään jos kärähtää niin tulee 10000e sakkoa seuralta ja liiton rangaistukset vielä päälle. Uskon ettei siellä kukaan ainakaan tahallaan lähde käyttämään, toki jos ei rahallakaan ole mitään arvoa niin eihän se sillon mitään estä.

Jep nuo yllä luettelemasi suomalaiset kyllä varmasti natuja ovatkin. Mutta eipä näillä luettelemilla miehillä ole läheskään niitä massoja mitä siellä kärkipään nimillä on. Uskoisin, että suomen tasolla tuo cbb on hyvinkin puhdas laji. Mutta puhtaus loppuu kun lähdetään kansainvälisille lavoille

Joo niinhän se menee. Harvalla maalla on yleensäkään antidopingresurssit samalla tasolla kuin Suomessa adt:llä, varsinkaan urheilijamäärään nähden. Mutta eikös se jo ihan hyvä juttu ole, että natuna on mahdollista pärjätä kansallisella tasolla. Pelkät kisatestit(niinkuin maailmalla) ei hirveästi auta mitään, voit vuosia käyttää ja tietyn jakson olla puhdas ennen kisaa, pitäen itses kireenä. Tasotusta antaa ainakin pirusti, jos ja kun arvokisoissa natuna kisaa.

Jep nuo yllä luettelemasi suomalaiset kyllä varmasti natuja ovatkin. Mutta eipä näillä luettelemilla miehillä ole läheskään niitä massoja mitä siellä kärkipään nimillä on. Uskoisin, että suomen tasolla tuo cbb on hyvinkin puhdas laji. Mutta puhtaus loppuu kun lähdetään kansainvälisille lavoille

Tosin Hulkki on pärjännyt ihan MM-kisoissakin,parivuotta sitten sijoittui kuudenneksi. Eikä tainnut jäädä paljoakaan painorajasta?

Kyllähän venyneet lihaskalvot jää löyhemmiksi ja siellä on enemmän tilaa kasvaa sitten natunakin kun jos sitä mörkö kuosiin ittensä joskus on roinan avulla vetänyt

Eikö koko douppas ole aika tabu? Classikkia pidetään natujen kehosarjana, mitä se toki on suuressa osin suomessa. Kehonrakennusta ei edes vitsillä pidetä natuna, mutta isolle yleisölle se voi sitä jossai määrin olla. Vaih hieman asiaan perehtyneempi tietää jo asian olevan aivan toinen.

Mitä tabuun tulee, niin kourallinen uskaltaa puhua omasta douppauksestaan. Ymmärrän kyllä, että jos huutelee omasta kemian käytöstä ja on tulevaisuudessa kovasti lavoille menossa, esim Wilenius(Become champion/Vlog) niin asian ymmärtää. Pitää muistaa julkisuus ja yhteistyökumppanit. Käsittääkseni kehonrakennuksessakin on sanktion dopingin käytöstä, mutta testaus on olematonta?

Tabu? Ehkä joissain pienissä piireissä. Mutta onhan nuo ihan julkista tietoa käryt ja muut, kyllähän niistä keskustellaan mediassakin. Tämä siis normaalisti kilpaurheilussa, joka on dopingtestauksen alaista toimintaa. Testausta ei Suomessa kehonrakennuksessa ole ollut, yhtä kokeilujaksoa lukuunottamatta, jolloin käryjä tuli luonnollisesti järkyttävä määrä ja liitto irtaantui nopeasti adt:n piiristä.

Kyllä mun vanha isäukkokin tietää että bodarit käyttää horkkaa, vaikkei ole itse bodaillut edes harrastemielessä koskaan. Eli riippuu varmaan, mutta kyllä kaikki vähänkin lihastenkasvatuksesta perillä olevat tietää totuuden. Ja muistan itse teini-ikäisenä salilla kun näin lyhkäsen 90kg bodarin alle kympin rasvoissa, ettei tuollaiseen kuntoon kyllä luonnollisin menetelmin pääse. Ja harcore roinaajahan se mies olikin, vaikkei mulla ollut sillon mitään tietoa pahemmin salitouhuista. Ihmetyttää miten täysipäinen ihminen voisi luulla, että semmoseen SM-tason bodarin kuntoon voi luomuna päästä. Toki toinen ääripää sitten ne tavikset, jotka luulee että perus atleettiseen/lihaksikkaaseen kuntoon on pakko käyttää kemiaa.

Kehonrakennuspiireissähän tuo on tabu kyllä, bodylehdet on pullollaan ravinnemainoksia ja muuta treeniasiaa, mutta harvemmin on kemiasta mainittu, vaikka se on keskeinen osa lajia eikä edes testailla. Virtamon MusclePro(muistanko oikein) noistakin on puhuttu, ainakin Allan Jokinen(pro-penkkaaja) on valaissut tuota natuus/kemia asiaa.

Eikö koko douppas ole aika tabu? Classikkia pidetään natujen kehosarjana, mitä se toki on suuressa osin suomessa. Kehonrakennusta ei edes vitsillä pidetä natuna, mutta isolle yleisölle se voi sitä jossai määrin olla. Vaih hieman asiaan perehtyneempi tietää jo asian olevan aivan toinen.

Eiköhän se mee toisinpäin. Isolle yleisölle kaikki jotka lavalle on joskus astunu, on douppaajia ja sitten heitellään muka-hauskoja "mitään en oo ottanu" -kommentteja. Vain hieman asiaan perehtyneempi ymmärtää sitten asioiden todellisen laidan (eli siis CBB:n ja bodauksen eron).

Ei tästä oo edes kauaa kun mä naiivisti luulin et kyl suurinosa kisailijoistakin on natuja ja vaan nää isoimmat karjut vetää roinaa.

Perus pulliainen luulee et yhen vuoden treenillä kasvetaan jo isoks ja aika perus kommentti on esim kun kuulee et joku on treenannu vuoden "no onks se joku hirvee karju sit nykyään" vaikka todellisuudessa ilman aineita ei oikeesti isoks kasveta

Ainakin siinä vaiheessa kun raha rupeaa liikkumaan kuvioissa tuntuisi tuo douppaaminen olevan melko yleistä monessakin lajissa vaikka olisi mitkä testit. Esim. kilpapyöräilyssä panostetaan ilmeisesti ihan tosissaan testeihin mutta silti koko kärkiporukka vetelee doupattuna ja usein sitten käryääkin joskus on pari vuotta syrjässä ja uudelleen....

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei tästä oo edes kauaa kun mä naiivisti luulin et kyl suurinosa kisailijoistakin on natuja ja vaan nää isoimmat karjut vetää roinaa.

Perus pulliainen luulee et yhen vuoden treenillä kasvetaan jo isoks ja aika perus kommentti on esim kun kuulee et joku on treenannu vuoden "no onks se joku hirvee karju sit nykyään" vaikka todellisuudessa ilman aineita ei oikeesti isoks kasveta

Toi nyt on aika hatusta vedettyä, etteikö ilman douppii voisi kehittyä. Itse tiedän henkilökohtaisesti paljon lahjakkaita urheilijoita jotka on ihan oikeesti puhtaita... Ei siis kannata masentua, että johonkin tiettyyn kuntoon pääseminen vaatisi jotain vippaskonsteja... Kaikki on mahdollista vaan kun harjoittelee fiksusti, syö hyvin ja lepää riittävästi...

- - - Updated - - -

Valitettavaa on se, että kaikki kenellä on yhtään isommat lihakset joutuu nopeasti leimatuksi siitä, että käyttäisi jotain. Esim. Itse kohtaan tätä jatkuvasti. Itselläni ei edes ole mitkään kummoiset patit, mutta silti edelleen luullaan, että ei mennä puhtailla kauroilla. Suurin yleisö oikeasti ajattelee, että kaikki yhtään isomman haban omaavat vetävät jotain kiellettyä mustaa jauhoa naamaan...

Tietysti tähän vaikuttaa jo se mikä on ihanne kumppanista. Oma laiskuus. Se että vedetään viinaa vkon.loput putkeen jne. Syödään sitä MC- paskaa namaan. Ei siis mikään ihme joe ei kehitystäkään tule. Kyllä se vaatii tietty asennetta elämään, että kehitytään. Ei kuitenkaan tarkoita sitä, että pitäisi olla joku pyhä body-munkki. Kyllä sitä bisseekin voi ottaa rennosti ja olla hanat yli 40 cm kepeesti...

Joskus vituttaa kun vetää l-argiini ja l-karnosiini kapseleita pukkarissa palkkarin kanssa alas niin pelkää saavansa dropittelijan maineen.
On sitä silti muutaman kerran mietityttänyt myös että kuinkahan paljon antaa tasoitusta niille jotka douppaavat, toisaalta onhan niitä selviä horkkaajia näillä saleilla joissa itse treenaan näkynyt ja vain hyvin harvalla niistä sitä lihasta on kunnolla, mutta kaikkia mahdollisia näkyviä sivuvaikutuksia sen sijaan.

Joskus vituttaa kun vetää l-argiini ja l-karnosiini kapseleita pukkarissa palkkarin kanssa alas niin pelkää saavansa dropittelijan maineen.
On sitä silti muutaman kerran mietityttänyt myös että kuinkahan paljon antaa tasoitusta niille jotka douppaavat, toisaalta onhan niitä selviä horkkaajia näillä saleilla joissa itse treenaan näkynyt ja vain hyvin harvalla niistä sitä lihasta on kunnolla, mutta kaikkia mahdollisia näkyviä sivuvaikutuksia sen sijaan.

Mä söin yks päivä koulussa elovena-keksejä, niin joku nörtti kävi sanomassa että "steroideja".

Mä söin yks päivä koulussa elovena-keksejä, niin joku nörtti kävi sanomassa että "steroideja".

Mä jaksoin vielä joskus pari vuotta sitten ottaa ruokailun yhteydessä minigrippipussista vähän sillee salaa entsyymejä, kalaöljyä yms, mutta nykyään mulla lojuu se minigrippi siinä pöydällä ja nappaan ne sitten siitä jossain välissä. Itteä ei sen hirveemmin kiinnosta, mitä jengi luulee. Kunhan ei ala selän takana hirveesti paskaa puhumaan.

En löytänyt parempaa paikkaa kysyä tyhmää kysymästä joten laitetaan tänne.
Mietin teoriassa, että olisiko mahdollista osallistua kahteen eri sarjaan samoissa kisoissa? Tuli tossa mieleen kun kattelin kuvia, että mun mielestä Eveliina Tistelgren olisi vienyt body fitness-sarjansa mennen tullen. En noista arvostelukriteereistä kauheasti tiedä mutta omaan silmään ainakin noin.

En löytänyt parempaa paikkaa kysyä tyhmää kysymästä joten laitetaan tänne.
Mietin teoriassa, että olisiko mahdollista osallistua kahteen eri sarjaan samoissa kisoissa? Tuli tossa mieleen kun kattelin kuvia, että mun mielestä Eveliina Tistelgren olisi vienyt body fitness-sarjansa mennen tullen. En noista arvostelukriteereistä kauheasti tiedä mutta omaan silmään ainakin noin.

Ei taida olla mahdollista osallistua samoissa kisoissa kahteen eri sarjan kilpailuun.

Noh, nosteetanpa vanhaa ketjua. Siellä expoilla oli jaossa f-tukun sheikkereitä ilmaiseksi. Otin kolme. Kaikkiin tuli reikä siihen kanteen (sellanen pieni, jonka pystyy tukkimaan etusormella, mutta tihkuu). Onko muilla ollut reikiä tukun sheikkereissä? Onko kuluttajia viilattu linssiin lahjoittamalla paskaa kamaa :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom