Nopeuskysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Glichy
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
[venom];2951698 sanoi:
Jos ton kaverin ominaisuuksia kattoo niin ei mitään vaikeuksia uskoa etteikö ois natu. Suomessa on pikajuoksijoita joidenka ominaisuudet on kovempia kun tolla kaverilla

Ei ehkä kaikkein urheilullisin kaveri, jos katsotaan vain tuloskia, mutta olen kyllä sitä mieltä, että kaveri näyttää siltä että on ottanu nappia jos toista :D

http://www.zimbio.com/pictures/3ig7lhzjQ6u/DKB+ISTAF+IAAF+Golden+League/JnfUVV5SR4z/Harry+Aikines-Aryeetey

Juu en epäile kyllä yhtään etteikö tuolla NFL:ssä käytettäis roinaa, on vaan ikävää että tiettyjen lajien harrastajat leimataan turhankin helposti roinaajiksi. On kuitenkin olemassa melkosia geenihirviöitä kuten toi ylläolevan linkin kaveri joka on juossu 100m 10.10 ja joka antaa jatkuvasti negatiivisia näytteitä testeissä. Ja geenihirviöt sitten luonnollisesti myös pärjää.

Ja ilman kenkiä vielä. Varmasti jos pitäisi todistaa toi vauhti niin se takareisi kramppaisi ja sen takia aika ei olisi hirveän hyvä.

Oli mulla lenkkarit jalassa, mut varvas paisto vasemmasta kärjestä läpi. Voi hyvinkin olla et takareisi nappais kiinni lähön jälkeen ;)

Muistakaamme, että NFL laitahyökkääjät treenaavat aikalailla vain suoraa nopeutta + yliopistosta jo steroidiohjelma = raaka nopeus :D
Totta kai he ovat luonnostaan nopeita, mutta mietitäämpä onko tämä kaveri ihan natu? :) http://www.youtube.com/watch?v=FhwBRb9Lfhk
Arvostan kaveria todella, koska hän ei koskaan ole ollut tähtipelaaja ja kuulemma treenaa todella kovaa, jotta saisi pelata ammattilaisena. Pelannut muutaman kauden NFL:ssä, mutta kummallakin kerralla waiver-listalle. Huomenna serkun kanssa treenaamaan. Serkku todella nopea ollut nuorena, nyt sain suostuteltua salilta mukaan. :)

NFLssä on todennäköisesti maailman friikeimmät atleetit ja se on välillä vaikea ymmärtää minkälaisesta määrästä nämä parhaat yksilöt on karsiutuneet ja millainen määrä harjoittelua siinä on takana. Kyseinen kaveri videolla on reilu 90kg ja siinä kunnossa että näyttää isommalta. Nopeusominaisuudet kaverilla toki on kohdallaan, mutta tuskin esim 40y aika pitää täysin paikkaansa kun samanlaisia aikoja näkee harvoin edes NFL combinessa. Jenkkilässä ne kaikista nopeimmat kaverit eivät ala harrastamaan marginaalilajia kuten pikajuoksu vaan käyttävät en hyödyksi jenkkifutikseen. Minusta on turha ihmetellä tai verrata urheilijoita maasta jonka yhden osavaltion populaation on isompi kuin Suomen ja panostus harjoitteluun aivan toista luokkaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän tuon 40m juoksen kennoihin helposti alle 4,60s (lähtötapa ns. 3-point stand) eli 40y olis n.4,25s. Telineistä lähetyksestä 40m en pääse alle 5,00s treeneis, kisoissa paras 40m on siinä 4,95s….

Kyllähän tuon 40m juoksen kennoihin helposti alle 4,60s (lähtötapa ns. 3-point stand) eli 40y olis n.4,25s. Telineistä lähetyksestä 40m en pääse alle 5,00s treeneis, kisoissa paras 40m on siinä 4,95s….

Mä oon itekin laskeskellu tollasia 40y arvioita, mut jotenki vaikee uskoo et ite pystyis moisiin jos nopeimmat jefut kautta aikain on juossu 4.24. Pitäs joskus kokeilla kun on irtokennot jossain.

[venom];2992685 sanoi:
Mä oon itekin laskeskellu tollasia 40y arvioita, mut jotenki vaikee uskoo et ite pystyis moisiin jos nopeimmat jefut kautta aikain on juossu 4.24. Pitäs joskus kokeilla kun on irtokennot jossain.

Luuletkos häviäväs jollekkin jefun pelaajalle?:wtf::)

Joissain luin että Ben Johnson juoksi aikanaan huvikseen 40y 3,7s jollekkin kykyjen etsijälle... Tietysti on eriasia juosta futiskengillä nurmikolla kuin piikkareilla mondolla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom