Nopeet kysymykset?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen aloittelija, kuten varmaan kysymysten laadustakin arvaatte. Moni kirjottaa että etsi foorumista, mut mä taidan olla sen verran tomppeli et en löytäny vastausta mun pulmiin, joten voisko joku edes vihjasta...?
1. Jos ostan Evolution Casein1 proteiinijauhetta, sekä Evolution Crea -kreatiinia, niin tehdäänkö niistä yhdessä palautusjuoma?, vai onko palautusjuoma ostettava myös erikseen?

2. Tajusin että palautusjuoma nautitaan treenin jälkeen, mutta onko proteiini tarkoitettu nautittavaksi ennen treeniä, tai mihin aikaan päivästä vaan?

3. Milloinkas sitte sitä kreatiinia nautitaan, jos se ei siihen palkkariin mee?

Kiitos etukäteen viisaudestanne, pahoittelen tyhmyyttäni! :(

Kaseiini on huono proteiini palautukseen. Osta jotain heraprotskua ja maltoa ja tee niistä palautusjuoma. Suhteet vaikka 1:1 tai 1:2. protsku tuossa tuo eka numero.

Palautusjuoma vedetään mahd. nopeasti treenin jälkeen. Ennen treeniä voi ottaa pienehkön hera-annoksen. 15-60min ennen treeniä. Protskua voi käyttää välipalana, jolloin se otetaan joinakin hyvinä väleinä tavallisen ruuan korvikkeena.

Ei kai sillä kreatiinin ottamisajankohdallla ole suurempaa merkitystä. Ota kun jaksat.