Nopeaa lihaskuntoa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 63044
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Deleted member 63044

Olen 20-vuotias mies, pituutta 190 cm ja painoa 75 kg. Nyt on tasan viisi viikkoa aikaa ja pitäisi seuraavanlaisia tuloksia saada aikaan.

Penkkipunnerruksessa 25 kertaa 45 kg/min
Istuuman nousuja 34 kertaa/min
Käsinkohonta 6 kertaa vastaotteella
Jalkakyykky 23 kertaa 45 kg/min.

Tämän hetken kunto on sellainen, että istumaan nousut onnistuvat, käsinkohonnassa menee 2 kertaa, penkkipunnerruksessa 7 kertaa ja jalkakyykyssä 10 kertaa.

Kysymys kuuluukin, että onko viidessä viikossa mahdollista saada tarvittavat tulokset aikaiseksi ja jos on, niin mitä se vaatii?

Olen valmis tekemään lähes minkälaista ohjelmaa vain ja syömään kaikkia tarvittavia lisäravinteita, jotta saisin tulokset saavutettua.

En nyt ole itse mikään paras neuvoja koska olen itse melko aloittelija, mutta itse lähtisin luultavasti treenaamaan niin, että laittaisin sellaiset painot joilla saan juuri ja juuri tarvittavan määrän toistoja vaaditussa ajassa, ja nostaisin joka viikko (tai aina kun edellinen treeni on onnistunut kokonaan) 2,5kg painoja tavoitteena sama toistomäärä samassa ajassa. Jos et ole treenannut paljoakaan, tulee tuloksia todella nopeasti ja voit hyvinkin päästä tavoitteeseesi ilman sen kummempia kikkailuja tai lisäravinteita.

Käsikohonnat voivat olla vaikeampi juttu, vaikka niissäkin nopeasti kehittyy. Niitä voisi treenata vaikka kaksi sarjaa joka kerta, ensimmäisellä viikolla 2 ja 1, toisella viikolla 2 ja 2, kolmannella 3 ja 2, neljännellä 3 ja 3 jne... jos tuntuu että pystyisit nostamaan sarjapituuksia nopeammin, nosta.

Ja treenipäiviä voisi olla 2-3/vko ja joka treenissä jokaista mainitsemaasi liikettä 2 sarjaa+lämmittelyt.