Nopea leukojen treenaus ohjelma?!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis kaverini kanssa otettiin jonkilainen veto tai kilpailu kumpi saa 8 leukaa elokuun loppuun mennessä!
Nyt kun oon pari viikkoo treenannu ja menee ainostaan 3...Kuinka nopesasti voi kehittyä leukojen vedossa?
Mitkä treenimetodit olis hyvä ottaa käyttöön? Jotain negatiivisia leukoja, hyppyleukoja, hauiskääntöjä?
Oliskohan noista apua?

Joskus oon saannut 23 leukaa mut olin silloin kevyempi. Nyt ei oo paljoa mitään jumppaa tullut harrastettua, joten oon rapakunnossa. kahdeksan leukaa saaatava, aikaa 1,5kk, mahdotontako?

Pitäisi olla helppo homma kun on vanhaa pohjaakin alla. Tämän kuun lopussa/ensi kuun alussa pitäisi mennä tuo kasi. Noin 15 varmaankin menee ensi kuun loppuun.
Vedät vaan helppoja 1 tai 2 vedon sarjoja muutaman tunnin välein (vaatii kyllä oman tangon). Jatkat helpoilla kolmosilla kun ne alkaa kulkea.

Liputan aivan täysin tuon twentypullups-ohjelman puolesta. Tein itse sen joskus lukioaikoina, kun sain sinnillä sen kolme leukaa. Ohjelman lopussa ja ennen inttiin lähtöä vedin myötäotteella 25 leukaa. Tuloksen paranemisen huomaa ihan ohjelman aikanakin. Reenailin punttia tosin samalla muutenkin ja oli asianmukaset selkäreenit (muuten taisin G6:sta tehdä), mutta on tuo minusta silti vaikuttava tulos.

Reilusti aikaa. Tuossa ajassa voit päästä 15-20 leukaan jos motivaatiota riittää. Helpoin tapa meielestäni on laittaa jonkun huoneen oveen leuanvetotanko, josta usein menee (esmes. oma huone, keittiö, olohuone, etc.). Ja joka kerta kun menee ovesta, vedät yhden leuan. Kun tuntuu helpolta, vedät 2 leukaa joka kerta kun meet ovesta (ja muutenkin jos on fiiliksiä). Sitten 3, 4 ,5 .. Menetelmällä sain alunperin ennätyksenä n. 5 leukaa, parin viikon päästä meni ainakin 15.

Mahtavaa saada joku ohjelma leuoille. Tähän asti vetänyt vajaita maksisarjoja lähes joka treenikerta, mutta hyvä saada jotain säännöllisyyttä touhuun.

Väitän myös että parhaiten kehität leuanvedon toistomäärää tuossa ajassa ihan vaan joka päivä leukoja vetelemällä. Muutamia sarjoja pitkin päivää, riittävän kevysti. Muu hauisten ja yläselän treeni kannattaa jättää pois jos tarkoitus on vain lyhyessä ajassa saada enemmän leukoja.

Mä olin taannoin kuukauden päivät ilman salikorttia, ja ainut treeni oli jokapäiväinen punnertelu ja leukojen vetäminen. Toistomaksimi nousi jo reilussa parissa viikossa 13->20

Lisäpainot kannattaa ottaa mukaan jo varhaisessa vaiheessa. Ei ihan vielä, jos saa 2 leukaa, mutta jos yli 7 menee. Voi vaikka joka toinen kerta tehdä lisäpainoilla ja joka toinen kerta omalla painolla. Pakkiksen pimeistä syövereistä löytyy ketju jto:n 3x4-6x6 -systeemistä, joka on toiminut mulla hyvin leuoissa. Itse linkin olen hukannut, mutta viisaat orakkelit google-vuorella neuvovat oikeaan suuntaan tai sitten voi käyttää pakkiksen omaa hakua. Aluksi suosittelen sitä mitä muutkin, eli tehdä pirusti leukoja, monta kertaa päivässä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom