Nopea kysymys: otanko palkkarin enne reeniä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wade89
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Ostin tuollaisen kilon pussin palautusjuomajauhetta. Huomena on tarkotus mennä salille, mutta kannattaisko nyt ottaa poikkeuksellisesti yks annos, että eilisen ja viimeviikon reenistä palautuis(on vielä vähän ojentajat arat)?

Niin ja ottaisinko sen nyt heti vai huomena aamulla?

Tuskinpa kannattaa, palkkarin pointti kun on siinä, että se imeytyy treenin jälkeen nopeammin kuin kiinteä ruoka. Mitään "ihmepalauttajaa" se ei sisällä.

Runsaasti vaan hyvälaatuista ruokaa, ja venyttely on aina hyvästä! :thumbs:

Jos tuntuu ettei energia riitä, niin voit ottaa myös ennen treeniä hieman.
Mutta kuten Gillyanne sanoi pointti on ottaa hiilarit treenin jälkeen.

lampunjalka sanoi:
Jos tuntuu ettei energia riitä, niin voit ottaa myös ennen treeniä hieman.

Hmm... no mä en kyllä suosittelisi ottamaan mitään palkkarisysteemejä juuri ennen treeniä (pelkkä protsku on toki eri asia). Siksi, että palautusjuomien hillarit ovat maltoa yms. = nopeita, ja niistä tulee kyllä sellainen verensokeripiikki, että ainakaan meikäläisen olisi ihan turha yrittää minkäänlaista treenaamista :jahas:

Ymmärtääkseni Wade sitäpaitsi tarkoitti, että on menossa salille huomenna, mutta ottaisi ylimääräisen palkkarin tänään palautumista nopeuttaakseen...?

Gillyanne sanoi:
Hmm... no mä en kyllä suosittelisi ottamaan mitään palkkarisysteemejä juuri ennen treeniä (pelkkä protsku on toki eri asia). Siksi, että palautusjuomien hillarit ovat maltoa yms. = nopeita, ja niistä tulee kyllä sellainen verensokeripiikki, että ainakaan meikäläisen olisi ihan turha yrittää minkäänlaista treenaamista :jahas:

Juuri näin.Kesken treenin saattaapi tulla hiukan väsy, jos menee ottaan maltoa ennen treeniä, juuri tämän verensokerien heittelyjen takia.

No joo, itse otan enne treeniä 1h-30min. n. 20g proteiinia ja 10gmaltoa. +c-vitamiini ja ehkä glutamiinia hieman..ja ehkä yksi tai kaksi ruisleipää jata meen muuten nyt napostelemaan olkoon se kuin kiellettyä vaan tähän aikaan :kuola:

Niin itsekin aiemmin luulin...
Mutta toisin on siis noin pienissä määriss -> about.10g

Mua jäi nyt oikeen vaivaamaan tämä malto-homma!
Onko täällä yhtäkään joka voisi väittää että olo meni huonoksi n.10g maltoa plus vaikka pieni ruisleivänpala, nautittuna ennen treeniä??

..Itse ainakin huomaan energisemmän olon..Jos vielä on pitkä aika (lähes 3h) viime ruokailusta..

Mulla tulee kyllä jo pienestä määrästä nopeata hiilaria paska olo treenissä. Eli en todellakaan pysty enkä edes halua niitä ottaa. 3 tuntia ennen on just hyvä aika syödä reilumpi ateria. Ennen treeniä sitten 20-30 grammaa heraa ja vaikkapa ruokalusikallinen öljyä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom