Nopea aineenvaihdunta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Avv
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Avv

Terve. Tarvitsisin teiltä neuvoa, millä saan lisää lihasmassaa. Syön kunnolla ja paljon (raejuustoa, salaattia, lihaa, kauraa, papuja, voileipiä) mutta kun aineenvaihduntani on niin tavattoman nopea, ettei massa nouse. Kun syön, pitää käydä hetken päästä vessassa. Ja olen kuullut, että teini-iässä on nimen omaan vaikeaa saada paino nousemaan. Lisäksi veljeni ja isäni ovat kumpikin syntyään tosi hoikkia, kuten minäkin.
Treenipuoli on mielestäni ihan kunnossa.
Siksipä olen ajatellut hankkia jonkinlaista massanlisäysjauhetta mutta en vain tiedä mitä, koska minulla ei ole niistä mitään aiempaa kokemusta. Vaikka olenkin hankkinut niistä tietoa, en voi tietää, sopivatko ne minulle koska aineenvaihduntani sattuu olemaan niin nopea.
Kertokaa siis, mitä tarvitsen.

Mahdollismman tarkka selostus päivän ruokailusta ruutuun. Niin moni kuvittelee syövänsä hyvin, mutta palstan punttimimmit syö oikeasti dieetillä jos saman verran.

Timba79 sanoi:
Mahdollismman tarkka selostus päivän ruokailusta ruutuun. Niin moni kuvittelee syövänsä hyvin, mutta palstan punttimimmit syö oikeasti dieetillä jos saman verran.

Aamupala:

- 2x Ruisvoileipiä, joissa täytteenä juustoa, lihaleikkeleitä, tomaattia ja kurkkua

- Joskus mikropitsaa

- Jotain 2 desiä isoja kaurahiutaleita piimässä

- Banaani tai joku muu hedelmä.

Päivällinen:

- Kouluruokaa. Otan sitä aina reilusti ja salaattia kanssa.

Välipala:

- Yllämainittuja leipiä, kauraa ja hedelmiä, raejuustoa tai papuja, joskus nuudeleita tai mikropitsaa.

Illallinen:

- Äidin kotiruokaa. Se on niin vaihtelevaa, mutta melkein aina siinä on lihaa, perunaa, kasviksia ja salaattia.

Iltapala:

- Yllämainittuja voileipiä ja niitä isoja kauralastuja piimässä, raejuustoa + jokin hedelmä

- Papuja

- Puuroa

eihä nuil eväil pitkälle pääse eijjeijei eli lisää ruokaa ja proteiinia joka aterialle. Proteiinia pitää saaha joka aterial sunkin jotai 30g ja aterioita päiväs 5-7

proteiinia 2* omapaino ja illalla ota öljyä jotai 15g

no aika vähältä näyttää ainakin mun silmiin. mukaan kannattaisi ottaa reilusti vaan mikropitsojen ja sen sellaisten tilalle raejuustoa(olikin jo mukana), rahkaa ja tonnikalaa. iltapalalla kannattaa karsia hiilareista(lähinnä leivät ja kauralastut sun muut) ja ottaa juurikin noita rahkoja ja tonnikaloja vaikka parin rypsärilusikallisen kera.

jos et mene heti iltapalan jälkeen nukkumaan, kannattaa harkita myös ihan yötävasten otettavaa ruokasatsia öljyn kera. ja jos ehdit ja jaksat syödä hyvin, on turha ostaa mitään ylimääräisiä jauheita. :)

Dynamite88 sanoi:
eihä nuil eväil pitkälle pääse eijjeijei eli lisää ruokaa ja proteiinia joka aterialle. Proteiinia pitää saaha joka aterial sunkin jotai 30g ja aterioita päiväs 5-7

proteiinia 2g/ rasvaton painokilo ja illalla ota öljyä jotai 15g

;)

Dynamite88 sanoi:
parempi ottaa vaa kunnol niitä protskuja nii eipähä jää niistä kii ;)

Jep oon samaa mieltä! Mulle joskus aikanaan neuvottiin ("Godzilla") ottamaan protskua päivässä jopa 3g/painokilo! Painoa oli sillon 115 eikä tosiaan ollu kaikki lihasta! Heh... ei o kyl vieläkään... Yritys on kova.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom