Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
astro sanoi:Mulla on pysyny paino viime kuukaudet samana vaikka olen yrittäny syödä reippaasti yli kulutuksen. Ennen olen melkein naureskellut kun joku on kirjoittanut tänne että syö paljon muttei paino nouse ja olen ajatellut että söisivät enemmän. Nyt kun homma osui omalle kohdalle ei paljoa naurata. Söin jopa 7kg Mega Mass 4000:sta kun broidin ostamasta laatikosta meni päiväykset, ei tullut edes läskiä Lämmöntuotanto on ainakin kovaa luokkaa. Jätskiäkin olen antanut itseni syödä silloin tällöin.
Täytyy alkaa kellon kanssa syömään 3h välein, ja vetämään jokaisen aterian jälkeen vielä joku drinksu päälle. Rasvaakin voisi tietysti lisäillä.
Sama täällä, pienikin pyllistys tai fyysinen repäisy, esim. kauppakassien kanto autosta kämppään ja hiki todella virtaa... Mitä enemmän ruokaa tulee syötyä, sitä herkemmin hikoilee.astro sanoi:Lämmöntuotanto on ainakin kovaa luokkaa.
Sitä kun ei vaan hiilareita saa oikeen otettua drinksuilla, ja proteiinit saa kyllä vedettyä hyvin ruuasta, mutta ne hiilarit tekee tuskaa ja sitte se hiki vasta tulee kun yrittää ahtaa koko ajan sapuskaa kilotolkulla. Mutta ei se auta valittaa. Tuo vilkas aineenvaihdunta vaan vituttaa, kun saisi jotenkin hillittyä sitä. :wall:astro sanoi:Täytyy alkaa kellon kanssa syömään 3h välein, ja vetämään jokaisen aterian jälkeen vielä joku drinksu päälle.
Jouhana sanoi:Sitä kun ei vaan hiilareita saa oikeen otettua drinksuilla, ja proteiinit saa kyllä vedettyä hyvin ruuasta, mutta ne hiilarit tekee tuskaa ja sitte se hiki vasta tulee kun yrittää ahtaa koko ajan sapuskaa kilotolkulla. Mutta ei se auta valittaa. Tuo vilkas aineenvaihdunta vaan vituttaa, kun saisi jotenkin hillittyä sitä. :wall:
faerie sanoi:Ihmetyttää kyllä jos nuorelle miehelle 2000 kalorin syöminen tuntuu tuskaiselta, kun tällainen pirpana kuin minä syö helposti vielä muutaman sadan päälle...
cji sanoi:Jos syö terveellisesti, niin ei se 2000 kcal niin helposti tule. Tosin taas tulee vastaan erilaiset käsitykset "terveellisesti" syömisestä.
No tuonhan vetää vaikka pelkkänä tonnikalana päivän mittaan, siis tonnikalaa vedessä, jos haluaa. Jos sekaan lorotellaan hieman rypsäriä ja kaurahiutaleita niin urakka vain helpottuu.cji sanoi:Jos syö terveellisesti, niin ei se 2000 kcal niin helposti tule. Tosin taas tulee vastaan erilaiset käsitykset "terveellisesti" syömisestä.
cji sanoi:Jos syö terveellisesti, niin ei se 2000 kcal niin helposti tule. Tosin taas tulee vastaan erilaiset käsitykset "terveellisesti" syömisestä.
gid sanoi:Siis eihän siitä bulkista ole mitään hyötyä, jos vatsa on kuralla. Ei se ruoka ehdi imeytymään. Ja helpostihan se menee kuralle jos sinne älyttömiä määriä änkee. Minusta kannattaisi aloittaa jostakin suht normi kalorimäärästä ja sitten lisätä pikkuhiljaa, sen verran kuin tuntuu sopivalta/luontevalta.
Niin ja. Eihän tuo, että vatsa on ruikulilla koko ajan, ole merkki nopeasta aineenvaihdunnasta vaan RIPULIsta..