Nopea aineenvaihdunta bulkilla?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jouhana
  • Aloitettu Aloitettu
No mulla oli sama juttu tossa jonkin aikaa sitten. Paino jopa laski treenatessa, vaikka sitä rasvaakaan ei todellakaan ole liikaa (rasvat about 8pintaan..) :jahas:
Nyt on helpompi ahtaa niitä kaloreita, kun sitä jaksoi jokusen viikon pakkoahtaa ruokaa sisuksiin.. Eli tsemppiä vaan, tässä lajissa kun ei muutenkaan edetä hirveästi ilman minkäänlaisia tuskia :D Sellanen juttu vielä, että noita maltodrinksuja en menis suosittelemaan, mutta esim. massanlisäys drinkit on ihan ok. Itse käytän tällä hetkellä *valmistajan nimi tähän* *tuotteen nimi tähän*, mutta tuo mass blasti taitaa olla hieman halvempaa..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
niklas86 sanoi:
No mulla oli sama juttu tossa jonkin aikaa sitten. Paino jopa laski treenatessa, vaikka sitä rasvaakaan ei todellakaan ole liikaa (rasvat about 8pintaan..) :jahas:
Nyt on helpompi ahtaa niitä kaloreita, kun sitä jaksoi jokusen viikon pakkoahtaa ruokaa sisuksiin.. Eli tsemppiä vaan, tässä lajissa kun ei muutenkaan edetä hirveästi ilman minkäänlaisia tuskia :D Sellanen juttu vielä, että noita maltodrinksuja en menis suosittelemaan, mutta esim. massanlisäys drinkit on ihan ok. Itse käytän tällä hetkellä *valmistajan nimi tähän* *tuotteen nimi tähän*, mutta tuo mass blasti taitaa olla hieman halvempaa..

Nuo sinun mainitsemasi massanlisäystuotteet ovat juuri näitä malto/dextroosi pommeja (toki seassa myös proteiinia), joita ei tosiaan ole hyvä juoda pitkin päivää, jos tarkoituksena ei ole kerätä ylimääräistä rasvaa.
Välipaladrinkkeinä itse suosisin hera/kasenaati yhdistelmää höystettynä mahdollisesti rypsi/oliiviöljyllä.
Syömisestä vielä sen verran, että on kyllä huomattavasti työläämpää ottaa tarvittavat kalorit body-ruuasta, kuin ns.huonosta ruuasta, jossa valtaosa energiasta yleensä tulee hiilihydraateista. Toisaalta, jos kalorimäärät ovat niinkin alhaalla kuin 2500-3000, niin ei siinä vielä pitäisi olla sen kummempia ongelmia. Itse syön päivittäin 3700 kcal (p40 hh40 r20) ja helposti menee alas :kuola:

Timba79 sanoi:
:anssi:

Terveellisesti syöminen on sitä, että syö monipuolisesti proteiinia ja hyviä hiilareita ja rasvoja sisältävää ruokaa. Itsellä ainakin pitää bulkilla tosissaan katsoa, ettei tule ahmittua liikaa. Edelleen tuollainen 2000 kcal päivässä "katoaa hampaiden väleihin". :D

:kippis1: olen juuri samaa mieltä. Oon itte kans huomannu että pitää jopa vähä toppuutella ettei mee aivan törkeen paljo plussalle, mutta onpahan ainaki sillon tarpeeksi "rakennusainetta" lihaksille :D

Jouhana sanoi:
En meinannutkaan että vatsa olisi kuralla, vaan ihan "oikeaa tavaraa" sieltä tulee, mutta turhan usein. Syöminen tuntuu senkin takia vaikealta, kun kesäkuun alussa loppu dieetti, ja kalorit oli lopussa huikeet 1500. Nyt ehkä 2700-3000.
Kyllä meikäläinenkin viihtyy paskahuussissa keskimäärin sen 3-4 kertaa päivässä suolta tyhjentämässä, mitä sitten. Pikemminkin olisin huolissani oman suoleni hyvinvoinnista, mikäli joku kaunis päivä ei paskattaisikaan.

Mitä noihin päivittäisiin kalorimääriin tulee, saan helposti kasaan sen 3000 - 3500 päivässä pelkästä kiinteästä, "terveellisestä" ruuasta. Loput 1000 otan jauhoista. Päivää kohden kertyy about 8 -10 "ateriaa", joista reilu puolet on mahaa täyttäviä välipaloja. Tuskaa lähinnä teetti diettaaminen, koska jatkuvasti oli nälkä ja teki mieli syödä, vaikkei "saanutkaan".

Mitä ihmettä täällä porukka oikein syö lounaaksi ja päivälliseksi, jos 1500 - 2000 kcal:n kasaan saaminen tuottaa tuskaa.

Esim. Lounas
Riisiä 150 g + kanaa 300 g + oliiviöljyä 15 g + rehuja + (rasvaton)maitoa 400 ml = n. 820 kcal

Hei ongelmana olis tällänen että, kyselisin mun miehelle vinkkejä ruokailuun (nyt 89kg mut lisää massaa täytys saada roimasti), kalorit pitäs saada ainaski 5000 päivässä, mitä kaikkea sitä vois syödä että sais ton täyteen..?? Oon kuullu et jengi vetää bulkilla mäkki,pizza yms. mättöö, lieneekö se yks vaihtoehto.. jos teillä on hyvii vinkkei tohon ruokailuun nii laittakaa jotain omii syömisiänne kun ootte bulkilla. About 5000kcal ruokaohjelma, dänx.. ;)

Ninskih sanoi:
Hei ongelmana olis tällänen että, kyselisin mun miehelle vinkkejä ruokailuun (nyt 89kg mut lisää massaa täytys saada roimasti), kalorit pitäs saada ainaski 5000 päivässä, mitä kaikkea sitä vois syödä että sais ton täyteen..?? Oon kuullu et jengi vetää bulkilla mäkki,pizza yms. mättöö, lieneekö se yks vaihtoehto.. jos teillä on hyvii vinkkei tohon ruokailuun nii laittakaa jotain omii syömisiänne kun ootte bulkilla. About 5000kcal ruokaohjelma, dänx.. ;)
Kyllä tuollaiset ruokaohjelmat saa/kannattaa tehdä ihan itse. Hankala täällä on alkaa kasailemaan täydellistä ruokaohjelmaa kun ei tiedä edes mitä raaka-aineita on valmis käyttämään, millaisesta ruuasta pitää, käyttääkö paljon lisäravinteita jne. Tuossa alla olevassa ekassa linkissä on 3500 kalorin ohjelma, sitä voi itse muokata kalorilaskurin sivuilla ja lisätä siihen aterioita. Mäkkisafkojen ym. pikaruokien vetämistä en kuitenkaan suosittele hirveästi, sisältävät paljon nopeita hiilareita ja huonoja rasvoja. Pikaruuilla sitä läskiä tulee aika tehokkaasti. Toki silloin tällöin voi vedellä niitäkin, mutta en nyt niitä lähtisi laittaan perusruokavalioon. Saa niitä kaloreita paremmistakin aterioista :)

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=618486&postcount=2
http://www.kalorilaskuri.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom