Nopea aamupala?

Onko sheikkereillänne onnistunut pirtelöt tuosta Lidlin Milbona rahkasta?
Se on meinaan semmosta kittiä ehramiin verrattuna että sillä vois tasotella seiniä työmaalla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oma nopea aamupalani on seuraava:

1. 3 kokonaista kananmunaa lasiin
2. haarukalla keltuaiset ja valkuaiset sekaisin
3. noin desi appelsiinituoremehua sekaan
4. sötkö alas
5. 2dl kaurahiutaleita kulhossa veden sekaan ja lusikoin ne naamaan "raakana"

Molemmat osat aamiaisesta ovat nopeita ja helposti alas meneviä ja proteiiniakin on se 30g noin. Vielä vitamiinitabletti tohon päälle niin jees. Sitten seuraava ateria kun maistuu, 1-3 tunnin päästä rahka-öljy setti :)

edit: plus pari kuppia kahvia toki :D

Miten saatte sekoittumaan kaurahiutaleet noihin mixeihinne? Itsellä elovenan kaurahiutaleet jää sinne pohjalle sellaiseksi jauhoksi joka tarttuu kurkkuun, vaikka kuinka sekoittelis :S

Ite oon huomannu, että banaani pitää ne hiutaleet leijailemassa..
Jos banaanin jättää pois niin on enemmän tai vähemmän pohjalla "sakkaa" :)

Tässä mun nopea aamupala:

Seuraavat ainekset tehosekoittimella sekaisin.

- Kourallinen jäisiä pakastemansikoita
- 1 banaani
- 1dl kaurahiutaleita
- 1dl heraa
- Sopivasti rasvatonta maitoa
- Sopivasti vettä

Mitäs noihin raakoihin kananmuniin kannattaisi sekoitella, jos haluaa syödä kokonaisina? Valkuaiset menee ilman sen kummempia ongelmia, mutta ei sitä aina viitsisi keltuaisia heittää hukkaan... Peittääkö tuo appelsiinimehu sen keltuaisen kammottavan maun?

Onko sheikkereillänne onnistunut pirtelöt tuosta Lidlin Milbona rahkasta?
Se on meinaan semmosta kittiä ehramiin verrattuna että sillä vois tasotella seiniä työmaalla.

Itse syön oikeastaan pelkästään tätä Lidlin Milbona rahkaa, koska siinä on paras hinta/laatu -suhde. Hyvin se sheikkerissä sekoittuu kun heittää pohjalle kulauksen maitoa!

Tässä mun nopea aamupala:

Seuraavat ainekset tehosekoittimella sekaisin.

- Kourallinen jäisiä pakastemansikoita
- 1 banaani
- 1dl kaurahiutaleita
- 1dl heraa
- Sopivasti rasvatonta maitoa
- Sopivasti vettä
Kuullostaa hyvältä! Oisko jtn muuta maidon tilalle kun en voi sitä juua? Ehrmannikin alkaa päivittäin käytettynä vääntää mahassa. :( Prkl.

Syvä lautanen-> eka ehrami sit kasa mysliä ja siihen jotain arkijugurttia. 5min done siihen, viel kahvit sun muut päälle..nami nami

Hyviä vinkkejä tullut. Pitänee kokeilla laittaa kaikki kamat blenderiin ja ääntä kohti. Vaimo ei vain tykkää hyvää, jos rupean aamulla leikkimään blenderi kanssa.

Nyt mennään näillä.
n. 2 dl kaurahiutaleita lautaselle
reilusti mustikkakeittoa ja lusikalla suuhun.

lisäksi 40 grammaa perusheraa ja vettä sheikkeriin, hengittämättä ykkösellä alas.

Mitäs noihin raakoihin kananmuniin kannattaisi sekoitella, jos haluaa syödä kokonaisina? Valkuaiset menee ilman sen kummempia ongelmia, mutta ei sitä aina viitsisi keltuaisia heittää hukkaan... Peittääkö tuo appelsiinimehu sen keltuaisen kammottavan maun?
Pikkuisen vaniljasokeria ja appelsiinifunlightia ja maistuu melkein suklaalta.

En jaksa selata threadia taaksepäin ja tarkistaa onko tullut, mutta itse tullut joskus vedettyä seuraavaa:
- Ehrmannia 250ml
- Loraus maitoa
- Fun lightiä
- 1dl kaurahiutaleita
Sauvasekoittimella sörssiks ja huiviin. Ehrmannin tilalla käy luonnollisesti hera tai muu vastaava.

Normaalisti aamulla uppoo smoothie, mut jos on oikeen aikainen herätys, niin vetelen Hera80:a maitoon sekoitettuna. 06:00 se on ainut mikä menee alas.

Mä olen vetäny jo vuoden ajan braun all-bran mysliä (tai jotain sinnepäin, sininen pussi ja lähes sokeriton) maidon ja raejuuston kera. Iso lasi vettä ja kupponen kahvia.

30 g heraa veteen, lisäksi banaani, kalaöljykapselit ja monivitamiinit. Tästä saat kaiken paitsi kuidun, jota kerkeet kyllä vetäseen muilla aterioilla, esim. leseinä rahkoissa. Niin ja tän pystyy ottaan mukaan ja hörppään esim. bussissa jos on oikeen kiire. Mittaa hera shakeriin jo illalla, niin tämä aamupala nopeutuu entisestään.

Tehosekotin on ihan kurko! Nimim viime viikolla lahjaksi saanut ja ahkerasti jo monenmoista pirtelöä vääntänyt... Näin helteellä kun ei aina kuuma puuro maistu. :)

En jaksanut rahkaa alkaa syömään jogurtin kanssa joten päätin kokeilla tämmöstä: ehrmanni,kourallinen pakaste mustikoita,1dl kaurahiutaleita,3dl maitoa ja eikun tehosekotin laulamaan. Hyvää oli! Huomenna metsään hakemaan mustikoita ja jos vattujakin löytyis. Loistava lisä tommosiin sotkuihin maun/terveellisyyden vuoksi. Suosittelen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom