Nolottaa...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HABA82
  • Aloitettu Aloitettu
Täällä voi jakaa häpeänsä.

Vuosi sitten kun olin yhdellä kurssilla, meidän piti valita jokin aihe, pitää siitä alustus ja sitten johtaa keskustelua. Paikalla oli eräs nainen, johon olin ihastunut, mutta olin tietysti yrittänyt olla näyttämättä sitä. Ilmeisesti aivoni eivät voi samaan aikaan keskittyä keskusteluun ja miettimään sitä, miten muut minut sillä hetkellä näkevät :jahas: Kai minun olisi kuulunut luontevasti siirtää katsettani henkilöstä toiseen, mutta tuijotin puhuessani jokseenkin jatkuvasti etuvasemmalla istuvaa ihastukseni kohdetta, joka kyllä vastasi katseeseeni, mutta hän ja muu porukka virnisteli - enkä tajunnut tilannetta ennen kuin jälkeen päin.

Tänään sitten töissä menin juttelemaan erään nuoren naisen kanssa työtehtäviin liittyen, ja käytävällä oli eräs uusi ihana tytsy, jonka seurassa olen yrittänyt vetää mahdollisimman välinpitämätöntä linjaa. No taas kävi tietysti :wtf: ja huomasin keskustelukumppania naurattavan, mutta rekisteröin syyn lähinnä alitajuisesti ja jälkeen päin oli kiusaantunut olo, kun ei keskustelun aikaisessa viettiärsykkeiden inhiboinnissa :rolleyes: näköjään ole hirveästi hurraamista. En tiedä, huomasiko tuo uusi ihastuksen kohteeni tuijotukseni, mutta kävi sitten vielä sillai, että mennessäni lastauslaiturille hän käveli takanani kantamus molemmissa käsissä. Tarkoitukseni oli pitää muoviverhoa auki, mutta päästin vahingossa irti liian aikaisin ja se läsähti suoraan hänen naamaansa. :dance:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom