Noloa Negative...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja höyhen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mike sanoi:
Uppaas Jukkish joku toinen liite niin katon mikä mulla mäteksii.

:offtopic: Joo ei näy täälläkään mitää kuvaa, ainoastaan valkoinen boxi jossa punainen rasti....

:offtopic:

Kokeillaan vielä kerran...
Ja jos ei toimi, niin mä alan :itku:

Liitteet

• slashnega.webp
    slashnega.webp
    14,7 KB · Katsottu: 479
ringside sanoi:
Uskoisin, että Sinkkosella on ollut munuaisten kanssa jotain ongelmia, koska läppähän jatkui täten: "Jos munuaiset ovat sinulle ongelma, niin sinähän voit syödä ne".
Etelä-Saimaan mukaan Sinkkosella oli myyräkuumetta, pääsi sairaalasta Lauantaina. Miehellä on kuulemma jonkin sortin hevosharrastus ja sitä kautta kait saanut myyräkuumeen...

stranger sanoi:
Kun Jonnen miehisyydestä on virinnyt näinkin vilkas keskustelu, niin annetaanpas "miehelle" itselleen puheenvuoro, jotta saadaan täysi selvyys asiasta:

"Pääasia, että herättää tunteita. Mä ainakin olen uskollinen omalle jutulleni ja meikkaan ihan sen takia, että koen olevani enemmän kaunis kuin komea. Kuulostaa ylimieliseltä, mutta olen feminiininen. En koe olevani mikään Hercules, ennemmin David Hasselhof!" (Lähde: http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=103)

No eipä jäänyt tuon kommentin jälkeen enää mitään epäselvää: Jonne = :david:

No onse hyvä ettei koe olevansa mikään Hercules :evil:

uga sanoi:
No se kiitospuhe meni lyhykäisyydessään jotenkin näin:

"Sinkkoselle terveisiä Lappeenrannan keskussairaalaan. Et menettänyt mitään, paskat bileet ja helvetin rumia akkoja!"

:lol2: ...ja Kotiteollisuuden tukeminen jatkuu vielä pitkään tämän kommentin siivittämänä.

:offtopic:

Joku taisi jo mainita että Jonne on sanonut eräässä haastattelussa että baarissa miehet tulevat iskemään häntä. Lisään tähän vielä että Jonne myös nauroi asialle eikä pitänyt sitä ihmeellisenä!

Kertokaa nyt joku vielä että mitä miehistä Jonnessa on?

Ehkä Jonne on se naisosapuoli, bottom kundi, eli ei mitään miehistä. Päinvastoin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eipäs olla kateellisia. Hyvähän se vaan että pojat saa pimpsaa tekemällä sitä mitä lähes jokainen joskus tekee, eli leikkimällä rokkistaraa. Suurin osa vain tekee sen kotona ja alle 16-vuotiaana...

Moment of our lovesta miken kanssa samaa mieltä. Muuhun tuotantoon en juurikaan ole tutustunut joten pidän siltä osin ns. pääni kiinni. Kuitenkin voisin kuvitella oikeastikin tutustuvani yhtyeeseen tarkemminkin. Tuomitaan sitten.

Mitä jonnen seksikkyyteen tulee niin täytyy sanoa että minun makuuni jonne ei edes feminiininä poitsuna ole kovinkaan hemaiseva. Enemmänkin sellainen konttorirotta-pitkäniska tyyppinen kuljake, joka ei välttämättä saisi vibaa edes estrogeenin kyllästämään teini-tyttöön ilman tiettyä statusta. Tämä tietenkin vain minun subjektiivinen näkemykseni, kuolatkaa jos kuolatuttaa :david:

Vaikka aika kuikelo onkin, Jonnella on Suomen paras mieslauluääni ja sopivan itseironinen asenne jutuissaan.

XXL sanoi:
Jonnella on Suomen paras mieslauluääni
Todennäköisesti trolli, mutta vastataan silti. Jonne vastaa lauluääneltään lähinnä idooliaan -> :david:

stranger sanoi:
Todennäköisesti trolli, mutta vastataan silti. Jonne vastaa lauluääneltään lähinnä idooliaan -> :david:
Todennäköisesti trolli, mutta vastataan silti. Ei Jonne nyt niin huono ole, vaikka 7-päivää lehdessä esiintyykin...

Poro72 sanoi:
Ei Jonne nyt niin huono ole, vaikka 7-päivää lehdessä esiintyykin...
Myönnetään... :nolo: Mutta jos asteikon toisessa päässä on tämä herra -> :david: ja toisessa päässä Suomen paras "mieslauluääni" -> :strangerlaulaasuihkussamoderntalkingia:, niin kyllä se vaaka vääjäämättä osoittaa tuon ensiksi mainitun idoolin suuntaan. :)

stranger sanoi:
Myönnetään... :nolo: Mutta jos asteikon toisessa päässä on tämä herra -> :david: ja toisessa päässä Suomen paras "mieslauluääni" -> :strangerlaulaasuihkussamoderntalkingia:, niin kyllä se vaaka vääjäämättä osoittaa tuon ensiksi mainitun idoolin suuntaan. :)
Mielipiteeni kuvastaa lähinnä surullisesti suomalaisen rockmusiikin tasoa.

Verrattuna näihin zen cafen, don huonojen ja alankojen mukamas miehiseen "puhe" lauluun tai apulannan ja HIMin taiteelliseen ininään on Jonne parhaiten kansainväliset rockmitat täyttävä ääni kunhan vielä hieman kokemusta tulee.

Voin olla väärässä, mutta olisiki mukava kuulla teidän mielipide parhaasta suomalaisesta äänestä.

XXL sanoi:
Mielipiteeni kuvastaa lähinnä surullisesti suomalaisen rockmusiikin tasoa.

Verrattuna näihin zen cafen, don huonojen ja alankojen mukamas miehiseen "puhe" lauluun tai apulannan ja HIMin taiteelliseen ininään on Jonne parhaiten kansainväliset rockmitat täyttävä ääni kunhan vielä hieman kokemusta tulee.

Voin olla väärässä, mutta olisiki mukava kuulla teidän mielipide parhaasta suomalaisesta äänestä.
Paras suomalainen mieslaulaja on tietenkin joko R.Nygard (diablo) :worship: tai sitten V.Tuomi. Varsinkin Kyyria rockaa kympillä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom