Noloa Negative...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja höyhen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
rocket sanoi:
ja siis Jonne on mielettömän komea ja juuri oikealla tavalla miehinen. ;) Saatana kun söpö.

:offtopic:

Villi veikkaus, sulla on hevosen kuvia kotona seinillä ja sulle tulee tilattuna Suosikki ja Demi, haluaisit olla Rasmuksen Laurin tyttöystävä ja itket iltaisin itsesi uneen Jon Bon Jovin kuva sylissä?

Ei sinällään, ei siinä mitään väärää ole, mutta Jone ei ole miehinen, PISTE!

Kun Jonnen miehisyydestä on virinnyt näinkin vilkas keskustelu, niin annetaanpas "miehelle" itselleen puheenvuoro, jotta saadaan täysi selvyys asiasta:

"Pääasia, että herättää tunteita. Mä ainakin olen uskollinen omalle jutulleni ja meikkaan ihan sen takia, että koen olevani enemmän kaunis kuin komea. Kuulostaa ylimieliseltä, mutta olen feminiininen. En koe olevani mikään Hercules, ennemmin David Hasselhof!" (Lähde: http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=103)

No eipä jäänyt tuon kommentin jälkeen enää mitään epäselvää: Jonne = :david:

Mike sanoi:
Villi veikkaus, sulla on hevosen kuvia kotona seinillä ja sulle tulee tilattuna Suosikki ja Demi, haluaisit olla Rasmuksen Laurin tyttöystävä ja itket iltaisin itsesi uneen Jon Bon Jovin kuva sylissä?

Vitun Mike, pistit pahemman kuin mä! :worship: :lol2:

IronMind sanoi:
No mitäs siitä sitten? Jäi Emmagaala väliin...

No se kiitospuhe meni lyhykäisyydessään jotenkin näin:

"Sinkkoselle terveisiä Lappeenrannan keskussairaalaan. Et menettänyt mitään, paskat bileet ja helvetin rumia akkoja!"

Taby sanoi:
Ei helvetti tuota kitaristia, joka heiluu tuon Les Paul Goldtopin kans tms. (kullattu kitara tms.)....häröletti ja tupakka suussa....pitää olla niin SLASH ettei mitään järkeä...ei puutu kuin iso silinterihattu...ja tietenkin se taito ;)

Slash...??? Who the heck is Slash??? Never heard of him.....
attachment.php

Uskoisin, että Sinkkosella on ollut munuaisten kanssa jotain ongelmia, koska läppähän jatkui täten: "Jos munuaiset ovat sinulle ongelma, niin sinähän voit syödä ne".

stranger sanoi:
Kun Jonnen miehisyydestä on virinnyt näinkin vilkas keskustelu, niin annetaanpas "miehelle" itselleen puheenvuoro, jotta saadaan täysi selvyys asiasta:

"Pääasia, että herättää tunteita. Mä ainakin olen uskollinen omalle jutulleni ja meikkaan ihan sen takia, että koen olevani enemmän kaunis kuin komea. Kuulostaa ylimieliseltä, mutta olen feminiininen. En koe olevani mikään Hercules, ennemmin David Hasselhof!" (Lähde: http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=103)

No eipä jäänyt tuon kommentin jälkeen enää mitään epäselvää: Jonne = :david:

Ei minulla sinänsä ole mitään meikkaavia rockmuusikoita vastaan ja Kissiä kuuntelevana tyyppinä se olisikin aika vaikeaa. Ihmettelin vain mistä kohti tuo Jonne on miehekäs.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nitsku sanoi:
Ei minulla sinänsä ole mitään meikkaavia rockmuusikoita vastaan ja Kissiä kuuntelevana tyyppinä se olisikin aika vaikeaa. Ihmettelin vain mistä kohti tuo Jonne on miehekäs.
Eipä herra itsekään koe olevansa, kuten tuo lainaus todistaa.

Mike sanoi:

Ei sinällään, ei siinä mitään väärää ole, mutta Jone ei ole miehinen, PISTE!

Jonne Aaron jossain haastattelussa sanonut että on joutunut joskus vähän kiusalliseen tilanteeseen kun joku mies oli yrittänyt baarissa iskeä sitä, tietysti se mies oli pienessä pöhnässä mutta tämä todistaa osin sen että Jonne näyttää enemmän naiselta kuin mieheltä.

Ns. Kaunis poika, joku voisi sanoa mutta ei miehekäs

Mike sanoi:
Gunnareitten kitaristi, siis aikanaan.

Toki vanhana pyssyttelijä fanina tuon tiesin.
Tuossa kuvassa on siis vasemmalla puolella Negativen kepittäjä Larry ja oikealla Saul Hudson.
Enpä huomannut mainita tuota tossa kuvassa.

Kuten Tabykin mainitsi, että on pojilla samat kitarointipatsastelut.

Jukkish sanoi:

Slash...??? Who the heck is Slash??? Never heard of him.....
attachment.php

:offtopic: :offtopic: Miken mainitseman Gunnareiden soolokitaristin lisäksi Slash oli myös kova pr-mies kitarayhtiölle nimeltä Gibson.

A California luthier named "MAX" Ghostbuilds most of Slash's guitars that say Gibson on them.

Tosin taisi se soitella Steinbergereilläkin aina studiossa välillä. Nehän taas ovat nähneet erittäin vähän puuta, puhumattakaan Les Paulista. :eek:

Paul Stanleykin kävi tässä threadissa esillä. Olisi luullut, että niistäkin järkyttävistä Marshallin kitarakaappiseinämistä olisi lähtenyt jumalattomampi mökä, mutta ilmeisesti ei, koska ääni tuli normaalikokoisesta ja PA:han mikitetystä combosta, joka oli ihan muun merkkinen kuin Marsu. Niin, ne kaapit oli tietysti styroksia ja kaiutinelementit oli jäänyt niistä kaikista kotio. Gaddääm, roudarit? :lol2:

Mike sanoi:
Mulla ei näy mitään kuvaa, w0000t?

Mulla näkyy, kummallista?

Anyways, pointtina olisi se, että kuvassa molemmat sekä Larry & Slash posettava perinteissä toinen-jalka-monitorilla-kitarankaula-pystyssä-posetuksessa, näyttäen aivan samalta.

Mutta ei nykyään voi keksiä mitään uutta mitä ei olisi aiemmin tehty.
Siis musiikkirintamalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom