Noloa Negative...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja höyhen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Älytön tempaus lähteä Emma-gaalassa lavalta ja lopettaa "laulaminen" mikkiin, kun musiikki ja laulu jäi kuitenkin soimaan.... Ensin esitetään niin laulavaa,ja sitten vedetään läskiks ja paljastetaan että ei lauleta.... :wall: Jotenkin lapsellisia.... mut oma asiansa.. :down:

Eipä tullut katottua tuota kohtaa, mutta temppunsa kullakin. Kait se sitten oli siistiä ja kapina hmmm... jotain... playback nauhoja vastaan?! ;)

Viimeksi muokattu:
Höh, mulle se paljastui biisin ensimmäisen 5 sekunnin aikana. Kaikkihan noi tuli levyltä, kuten tapana on.

Ensimmäiset kunnon nauhaprotestit jotka muistan, veti joskus Apulanta, joka ei vaivautunut edes piuhoja kiinnittämään soittimiin ja pisti muutenkin esiintymisen täysin läskiksi.

Kotiteollisuuden kiitospuhe oli kyllä paras kiitospuhe ever. :5: ja :D

Joo olihan tuo Negativen esitys melko hanurista revitty...huomashan siitä heti, että pleipäkkinä tulee.

Hermothan siinä palo monta kertaa kun pikku Gei hyppi sinne lavalle jokavälissä :down:

Ehkä paras esiintyminen oli YÖ:llä vaikka biisi nyt oli sellainen kuin oli...DJBB oli kans jees :) (Vaikkei voittanutkaan viime lautanaina ollutta esitystä eräällä abiristeilyllä) ;)

Muistuu mieleen muinoinen Nirvanan esiintyminen jossakin Brittiläisessä listaohjelmassa. Taisi alkaa rekvisiittaäänentoistolaitteiden tuhoaminen jo biisin puolivälissä :D. Miksei muuten yksikään rock-pumppu enää tuhoa soittimiaan keikan lopuksi (ainakaan näyttämättä täydeltä :david: vrt. Negative)? Onko rock-musiikki kuollut ja kuopattu?

juk sanoi:
Miksei muuten yksikään rock-pumppu enää tuhoa soittimiaan keikan lopuksi

Älä nyt. Kissin Paul Stanley oikein vartavasten vaihtaa hetkeä ennen H-hetkeä laatusoittimensa johonkin raatoon ja paukuttaa joka keikalla soittimen päreiksi, viskaten lopuksi rippeet onnelliselle yleisölle.

ainakaan näyttämättä täydeltä :david:

Ai jaa. Ei sitten mitään, Stanley kun on deividien sukua olemukseltaan jo ihan ilman kitaroitakin.

Noilla Negativen pojilla on jo vähän turhankin kova yritys olla oikeita rokkistaroja IMHO. Oiskohan välillä paikallaan vähän rauhottua ja keskittyä ite musiikkiin?

dmv sanoi:
Noilla Negativen pojilla on jo vähän turhankin kova yritys olla oikeita rokkistaroja IMHO. Oiskohan välillä paikallaan vähän rauhottua ja keskittyä ite musiikkiin?

Olis aika keskittyä musiikkiin. Kukaan ei kai pakottanut kyseisiä herroja esiintymään tuossa tilaisuudessa, eli jos meno ei maita, niin onko se nyt siten ehdoton pakko protestoida?

P.S. Juuso paljasti nänninsä Peltsin avustuksella! KAUHEA SKANDAALI!!11marsu!

Eli hohoo, helvetin hauska veto jätkiltä. Nauroin vatsa kipeänä :)

Jep, oli Negativelta vähän pettymys toi tempaus. Playpäkit on muutenki ihan anuksesta. Negative on musta huippubändi, ja siis Jonne on mielettömän komea ja juuri oikealla tavalla miehinen. ;) Saatana kun söpö.

Kotiteollisuus veti kyllä aika näpsäkän setin puheessaan, täytyy käydä huomen ostaa niiden uusin levy, sitä ei viel oo.

Maija Vilkkumaa vois men hanuriin..YAK! :kakka:

:nolo:

rocket sanoi:
ja siis Jonne on mielettömän komea ja juuri oikealla tavalla miehinen. ;) Saatana kun söpö.

Joo, mä olen huomannut että nää narkkilookilla varustetut mustaan pukeutuvat 50kg hevarit on naisten mieleen. Siksi dieettaankin itseäni parhaillani riisitautiseksi. Enää reilut 20 kiloa pudotettavana, 8 kg takana.

Edit: ei mun tarvitsekaan laihduttaa niin paljon. Kyllähän Jonne "Da Man" painaa 59 kg.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jonne ei ihan täytä hevarilookki vaatimuksia ja narkkilook?? Mikä se on?
Narkkilookilla voisi viitata Johnny Thunders'iin :worship: joka oli "vähän" narkoottisiin aineisiin menevä muusikko. Ja joka tapauksessa Jonnea ja Johnnya ei voida laittaa samalla viivalle, koskaan.

Negative on varmasti ottanut vaikutteensa Dollseilta, Hanoilta, Mötleyltä jne.

Pleipäkit on aina pyllystä, mutta ei niissä protestointi ole kovinkaan coolia tai nosta bändin coolstatusta yhtään sen korkeammalle.

EDIT.
Niih, olihan Negative lämppäämässä Hanoita.

uga sanoi:
Ensimmäiset kunnon nauhaprotestit jotka muistan, veti joskus Apulanta, joka ei vaivautunut edes piuhoja kiinnittämään soittimiin ja pisti muutenkin esiintymisen täysin läskiksi.

Eikös Apulanta aiheuttanut jonkin sortin skandaalin (ainakin median mielestä) pukeutumalla pelkkiin kaasunaamareihin ja partavaahtoon Jyrki video awardsissa, kun olivat esiintymässä. Soitto tuli taustanauhalta ja poijat pistivät ranttaliksi lavalla. Sai soittimet kyytiä :whip:

rocket sanoi:
Negative on musta huippubändi, ja siis Jonne on mielettömän komea ja juuri oikealla tavalla miehinen. ;) Saatana kun söpö.
:nolo:

En tajua mikä noissa androgyyneissä, anorektisissa rokkareissa naisia viehättää. Toisaalta ainahan se on niin ollut, mutta ei siitä kauan ole kun tällä forumilla jokainen punttimimmi vakuutti että miehessä pitää olla kokoa/lihasta ja voimaa.

En kyllä olisi uskonut että Jonne ja miehisyys mainitaan samassa lauseessa.

Ai niin, Don Johnson Big Band ainakin näytti siltä että osa soitosta olisi tullut livenä.

Nitsku sanoi:
En kyllä olisi uskonut että Jonne ja miehisyys mainitaan samassa lauseessa.

No en olisi minäkään, tosin jos lähdetään siitä että 99% naisista pitää Ville Valoa seksisymbolina, niin siihen verrattunahan Jonne on vähintäänkin erotiikan ruumiillistuma ja kamasutran ylijumala.

Ja mitä tulee siihen, että samat naiset sitten sanovat että miehen tulee olla ISO ja luoda sellainen turvallisuuden tunne, niin kyllähän me kaikki tiedämme että naiset eivät ole koskaan tienneet mitä haluavat eivätkä koskaan tulekaan tietämään.

uga sanoi:
Kotiteollisuuden kiitospuhe oli kyllä paras kiitospuhe ever. :5: ja :D

Näin on. Meni yleisö vähän puihin.
:D

uga sanoi:
Höh, mulle se paljastui biisin ensimmäisen 5 sekunnin aikana. Kaikkihan noi tuli levyltä, kuten tapana on.

Nyt et kyllä kattonut loppuun asti!!!

Yö ja solistinaan legendaarinen OLLLIIIIII LINDHOOOOOOLM!!!!!!!

Jätkä laulo tapojensa mukaan niin puihin, kuin livenä suinkin on mahdollista. Plus tuo yleisön laulattaminen playbäkkinä on käsittääkseni "hieman" vaikeaa. Propsit Ollille - Minä väitän, että Artistit sai itse päättää, vetääkö ne livenä ja playbäkkinä. Negative valitsi playbäkin, koska Jonneaaron on jos mahdollista vielä Olliakin paskempi livelaulaja.

Jonne = Miehinen ... Herranjumala mä olen tullut vaaaanhaaaXiiiiii ...

ringside sanoi:
Nyt et kyllä kattonut loppuun asti!!!

Yö ja solistinaan legendaarinen OLLLIIIIII LINDHOOOOOOLM!!!!!!!

Jätkä laulo tapojensa mukaan niin puihin, kuin livenä suinkin on mahdollista. Plus tuo yleisön laulattaminen playbäkkinä on käsittääkseni "hieman" vaikeaa. Propsit Ollille - Minä väitän, että Artistit sai itse päättää, vetääkö ne livenä ja playbäkkinä. Negative valitsi playbäkin, koska Jonneaaron on jos mahdollista vielä Olliakin paskempi livelaulaja.

Jonne = Miehinen ... Herranjumala mä olen tullut vaaaanhaaaXiiiiii ...

Kyllä, ja The Rasmus oli myös live-esitys. Olisiko ollut tosiaan että artisti sai itse päättää miten esiintyy... Taisi olla saman tason tempaus kuin aiemmatkin Tv:n heittelyt ym. hurjat.

No, mulle kyllä aivan sama, tuokin temppu on nähty n. 100 kertaa aiemmin, tyylikkäämminkin toteutettuna. Iron Maiden mm. muinoin jossain (muistaakseni) saksalaisessa pop-ohjelmassa aloitti esityksensä normaalisti mutta aika nopeasti rupesivat keskenään vaihtelemaan instrumenteja, bruce lähti soittamaan rumpuja jne. Pojilla tuntui olevan hauskaa. Katsomossa kans. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom